Minulla on ollut noin kolme kuukautta patti leuan alla. Ilmestyessään se oli todella kipeä ja turposi todella isoksi. Turpoamisen jälkeen minulle tulikin flunssa, mutta se hävisi viikossa eikä sen jälkeen ole ollut mitään. Kävin näyttämässä lääkärillä ja sanoi, että oli turvonnut imusolmuke ja sain antibiootteja. Patti pieneni, nyt sitä ei ulkoisesti huomaa, mutta tunnustellessa kyllä. Se on noin sormen pään kokoinen, kova, "kiinni oleva" ja kivuton nykyisin. Muualla minulla ei ole turvonneita imusolmukkeita. Voiko kyseessä olla imusolmukesyöpä? Vai ovatko tällaiset imusolmukkeen turpoamiset ihan normaaleja?
Patti leuan alla
2
722
Vastaukset
Turpoavat imusolmukkeet ovat näin flunssakautena yleensä ihan normaaleja, eli hätääntyä ei pidä ihan heti.
Koska jos sinulla on ollu juuri flunssa ja olet syönyt /syömässä ampparikuuria niin odotahan rauhassa joskos ne solmukkeetkin rauhottus;)
Mutta jos patti ei katoa viikossa ,parissa nii marssi lääkäriin ja vaadi lisätutkimuksia esimerkiksi ultraa, että varmistuu että se on vain normaalista elmän menosta turvonnut rauhanen eikä muuta. kaikki patit pitää tarkistaa jos ne ei katoa luonnollisesti.
MUTTA TUSKIN ON SYÖPÄÄ -EI KANNATA AJATELLA HETI PAHINTA!!!- Keskustelun aloittaja
Et varmaan huomannut, että kirjoitin jo ensimmäiseen viestiini, että kyseinen imusolmuke on ollut turvonneena jo kolme kuukautta. Muita imusolmukesyöpään viittaavia oireita minulla ei edes ole, ja monesti koko patin olemassa olo unohtuu minulla kokonaan. Jäi mainitsematta, että viime lääkärikäynnillä lääkäri kyllä kertoi sen olevan melkein normaalinkokoinen, mutta huolestuttaa silti...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih557187Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7143343Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1441630Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2601481- 841355
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841351- 891230
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631217Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2321165- 811124