Syöpäpalsta

syöpäpalsta;:

,kuulumiset,jotain riitelyä,,,olkapääleikkaukset,:turha näköjään hakea syöpä aiheista keskustelua täältä.
Onko teistä kenelläkään parhaillaan syöpä tai oletteko sairastaneet syöpää?
Teidän tunteita, ajatuksia ,pelkoja,toipimisia haluan lukea.

28

1589

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sekopalsta

Täällä vaihdetaan kuulumisia, osuit täysin oikeaan, ketjujen anti on murrosikäisten tasoa. Tosin muutama kirjoittaa fiksummin.

• syöpäpalsta:

näyttää ettei ne muutamat paljon kirjoita sitten.

• syöpäpotilaitten

kuulumisten vaihtoon tarkoitettu palsta.puhutaan puuta heinää tarkoituksella keventämään elämää syövän varjossa.Tuolla syöpä palstalla kysellään toinen toisiltaan,onko tämä nyt syöpää ja on pahka tuolla pahka täällä.menkää sinne tai canserille,jos vakavaa keskustelua haluatte.

• lisäksi on
        syöpäpotilaitten kirjoitti:

kuulumisten vaihtoon tarkoitettu palsta.puhutaan puuta heinää tarkoituksella keventämään elämää syövän varjossa.Tuolla syöpä palstalla kysellään toinen toisiltaan,onko tämä nyt syöpää ja on pahka tuolla pahka täällä.menkää sinne tai canserille,jos vakavaa keskustelua haluatte.

vielä verkkoklinikan SYÖPÄpalsta. Siellä ei turhia höpötellä. Googleen vaan "verkkoklinikka" niin olet oikealla palstalla.

• Taasko tätä?

Katso nyt tuosta yläpuolelta, mistä tällä palstalla on tarkoitus kirjoitella: Vaihda kuulumisia tai jaa iloja ja suruja.

• nuuskamuikkunen`

että laitettaisiin lyhyt esittely itsestämme vaikka tähän ketjuun? Kuka mitäkin haluaa itsestänsä kertoa. Minä en ainakaan tiedä monestakaan täällä kirjoittavasta mitään. Ottakaa kantaa.

• ainakin!!!

tiedämme ihan kaiken,hiusväriään myöten.
        Olemme lukekneet heistä heidän syövästään,puolisoitten syövästä jopa lemmikkieläimistään .No mutta uudet,teistä enemmän tietoa:)

• palstalaisten

tarinat voi jokainen halukas lukea selaamalla viestejä tarpeeksi kauas taaksepäin.

• ainekaan
        palstalaisten kirjoitti:

tarinat voi jokainen halukas lukea selaamalla viestejä tarpeeksi kauas taaksepäin.

minä en katso parantuneeni,vaan vaikka kuinka on
        oireita hoitojen jälkeen.

• käytä nyt
        ainekaan kirjoitti:

sitä vakinimimerkkiäsi.?jos olet vakikirjoittaja,niin kuin sanot?kuka heistä olet?

• kertoisitko
        ainekaan kirjoitti:

ovat oireesi?
        mikä syöpä sinulla oli ja millaiset hoidot?

• jos haluat

tutustua vakinimmareilla ja rekatuilla kirjoittaneisiin,kannattaa hakea heidän viestejään.
        Vaikeampi tietää meistä,jotka emme uskalla antaa itsestämme niin paljoa..:))

• nuuskamuikkunen`
        jos haluat kirjoitti:

tutustua vakinimmareilla ja rekatuilla kirjoittaneisiin,kannattaa hakea heidän viestejään.
        Vaikeampi tietää meistä,jotka emme uskalla antaa itsestämme niin paljoa..:))

Yritin vaan päästä vähän helpommalla ;-) . Itsekin olen vähän tällainen tarkkailija. Vain harvoille ja valituille kerron todellisessa elämässäkään sisimpiä tuntojani.

• ouo palsta
        ainekaan kirjoitti:

kirjoitetaan itse,mutta kun kysytään - no niin ,vastausta ei saa.
        ehkä tämä on sitä,mistä tulee riitaa palstalle - en tiedä..
        itse vielä rintasyöpähoidoissa olevana,olisin halunut tietää,mitä sitten hoidon jälkeen.

• tämä .
        ainekaan kirjoitti:

vanha palstalainen nimimerkki Ira¤,sopii häneen.

• taaksepäin
        tämä . kirjoitti:

kirjoituksia. Tässä hyvä esimerkki aloituksesta, mihin toiset on vastanneet. Aloittaja ei ole kommentoinut saamiaan vastauksia. Puhumattakaan, että olisi edes puolella sanalla kiittänyt.

"Kustannukset
        Kirjoittanut: Mona Rantanen 18.11.2007 klo 23.38"

• taatusti ole
        tämä . kirjoitti:

Ira. Hän ei koskaan sorru henkilön mollaamiseen tai hyökkää ketään vastaan. On aina myönteinen ja kannustava.

• etteikö kommentoinut
        taaksepäin kirjoitti:

kirjoituksia. Tässä hyvä esimerkki aloituksesta, mihin toiset on vastanneet. Aloittaja ei ole kommentoinut saamiaan vastauksia. Puhumattakaan, että olisi edes puolella sanalla kiittänyt.

"Kustannukset
        Kirjoittanut: Mona Rantanen 18.11.2007 klo 23.38"

vastauksia eikä kiittänyt? Juuri sitähän hän on tehnyt, selasin nettiä ja katsoin tuon kohdan. En ymmärrä ollenkaan kommenttiasi...

• mumsku
        ainakin!!! kirjoitti:

Olemme lukekneet heistä heidän syövästään,puolisoitten syövästä jopa lemmikkieläimistään .No mutta uudet,teistä enemmän tietoa:)

kaikkiin myönnän ainakin minä syyllistyneeni.Olen luonteeltani avoin ja yleensäkkin ihmisten kanssa puhellessanikin,välillä oikein harmittelen,että miksi kerron ihan kaikkea.Ja olenpa tännekkin kirjoitellut omasta,puolison ja vieläpä muittenkin läheisteni syövästä.Samoin belgistäni ja ymmärrän toki itsekkin,että liika on liikaa.Tuota en muista,olenko hiuksieni värin kertonut.Mutta nyt pikkuhiljaa alan lopetella omalta osaltani nämä höpinät täällä.Palaan töihin ja takaisin normaaliin arkeen.

• haukkumaan
        mumsku kirjoitti:

kaikkiin myönnän ainakin minä syyllistyneeni.Olen luonteeltani avoin ja yleensäkkin ihmisten kanssa puhellessanikin,välillä oikein harmittelen,että miksi kerron ihan kaikkea.Ja olenpa tännekkin kirjoitellut omasta,puolison ja vieläpä muittenkin läheisteni syövästä.Samoin belgistäni ja ymmärrän toki itsekkin,että liika on liikaa.Tuota en muista,olenko hiuksieni värin kertonut.Mutta nyt pikkuhiljaa alan lopetella omalta osaltani nämä höpinät täällä.Palaan töihin ja takaisin normaaliin arkeen.

kun sä jäät pois ja käki ja jos elisama ja raspiskin jää pois?

• jättää palsta?
        mumsku kirjoitti:

Voisithan silti joskus kirjoitella tänne, vointisi mukaan..? Älä harmittele ainakaan sitä, että olet tänne palstalle kertonut asioistasi, et ole mitään liikaa kertonut, kun viestejäsi on ollut kiva lukea. Onnea sinulle työpaikallesi, varmaan jo pärjäilet siellä!
        Olisi mukava kuulla miten sinulla ja koirallasi elämä menee...Kirjoittele. Älä välitä jos jotkut arvostelevat, heillä on sellainen tapa purkaa omaa pahaa oloaan.

• kertomalla ensi itse
        ainakin!!! kirjoitti:

mitä syöpää sinä sairastat ja kerro elämästäsi muutenkin.

• Elisama
        mumsku kirjoitti:

Mumskulle yksi juttu tuumittavaksi.
        Oletkos ajatellut sellaista: Kun nyt itse paranet ja palaat sinne työelämään, niin voisit edelleen kirjoitella tänne.
        Sinä olisit hyvänä tukena toisille jotka joutuu samaan kierteeseen.
        Ymmärrät varmaan mikä merkitys sillä olisi monelle kärsivälle.

Tietysti sekin on aivan ymmärrettävää ja hyväksyttävää, että haluaa unohtaa tämän elämänvaiheen.
        Mieti kuitenkin.

Niin sinun tukkasi väri:
        Eikös se ole vihreä ja päälaella kasvaa voikukkaa ja korvien ympärillä lemmikkejä.
        Silmät orvokinväriset ja iho luin Valkea Kuulas omenalla.

• sairasta tai ole sairastanut tai läheinen sairastaa tai on sairastanut syöpää;)
      Mikä ei tietenkään ole naurun asia.

Mutta meistä jokainen elää normaalia elämää ja omien tarpeiden mukaan kirjottelee.
      Ja vaikka elämä todella pyörii aika paljon syövän ympärillä, niin elämme myös normaalia elämää eli keskustelemme paljon muustakin;)
      Koska meillä pitää!!! olla muutakin elämää.

Mutta ainakin omista ajatuksistani juuri tiedon saaneena voin kertoa.
      Asiaa olen pohtinut jo ennen kuin tieto varmistui syöväksi niin mietin elämän ja kuoleman asiota ja sitä että mitäs jos se onkin pahis...
      Ja se oli pahis, mutta kun olin asian päässäni tehnyt selväksi niin olen ehkä joten kuten tasapainossa tai sitten totaalisessa shokissa.
      Mutta mä elän normaalia elämää mutta rakastan ja arvostan esimerkiksi kumppanin läheisyyttä enemmän kuin ennen ja elämää itsessään.
      Mutta myös pelkään, tulee "huonoja"hetkiä kun kuolema käy mielessä vaikka olen päättänyt selvitä tästä. Mutta uskon jos hiljaisuuden ja valon hetki joskus koittaa niin rakkaat tulevat minua vastaan.
      Mutta mielessä käy myös, että miten läheiseni osaaavat suhtautua kuolemaan?
      Myös odotan että hoidot alkaisivat ja saisin vaikka lääkkeitä tai että minusta otettaisiin edes yksi putkilo verikokeita, mutta mitään ei ole otettu.:) eikä mitään lääkettä annettu.
      Ajatuksena myös, että olen vakavasti sairas mutta olen elämäni kunnossa, en ole kipeä, käyn lenkillä, luen ja rakastan. IHMEELLINEN MAAILMA.

Mutta itselleni voin sanoa, olen syöpäpotilas, ihminen ja minä selviän tästä. Niinkuin sinäkin, yhdessä selvitään ja jos kohtaamme pitäkäämme toisiamme kädestä kiinni.

• Elisama

Niin se kaipaamasi palsta on tuossa lähellä jossa on pelkkää syöpää.
      Jos tämä olisi sitä pelkästään niin silloin ei olisi pysytty palstan aiheessa.
      Olet siis vahingossa tullut palstalle jossa jaetaan iloja ja suruja sekä kerrotaan kuulumisia.
      Jos nänä eivät tunnu sinulle sopivan niin tuolla syöpäpalstalla voisi olla sopivia.

• metastaasi

kirjastoon jos lukemista etsit,tällä palstalla on vähän toinen tarkoitus.Selviää muuten otsikosta,eli syöpään sairastuneet ja sairastavat sekä ilmeisesti aika suuri joukko ystäviä ja kylänmiehiä vaihtavat kuulumisiaan ja tekojaan,osa jopa tuntojaan.Olen tämän aikaisemminkin sanonut että syöpää sairastavat eivät ole mikään homogeeninen joukko,vaan joukkoon mahtuu kansakunnan koko kirjo ja ikähaitarikin lienee melkoisen suuri sekä elämänkaaret eri vaiheissa.Sairastuminen ja sairastaminen koetaan eri tavoilla kukin maalimankatsomuksensa mukaan ja j.n.e.
      Lisäksi mikäänhän ei estä sinua avautumasta aivan niin paljon kuin haluat.Mikähän siinä muuten on että nämä valitukset ja vuodatukset kirjoitetaan yleensä muulla kuin omalla nimimerkillä,jos ihmisellä on selkärankaa kirjoittaa hän samalle palstalle aina samalla nimimerkillä.Se lisäisi jotenkin mielekkyyttä.

• Että ihmiset haluavat lukea meidän sairauksista ja dianooseista, oireista, elämästä ,hoidoista.
        Koska onhan tämä Syöpä pelätty tauti mutta lisään heti mikä ei aina johda kuolemaan, koska sitä yleensä ne jotka eivät ole sairastuneet pelkäävät.

Mutta te jotka haluatte tietoa jostain sairaudesta yms. Niin KYSYKÄÄ!!!!
        Heittäkää ilmaan kesksutelua, että hei olisko täällä syöpäpotilasta jolla olis esimerkiksi rintasyöpä niin vaihettas kuulumisia tai haluaisin tietoa.
        Koska varmasti meistä jokainen haluaa antaa tietoa ja tukea sitä tarvitsevalle...
        Siis tällanen ihme mollaus pois;)

• marliisi54
        pikkuhöpäkkä kirjoitti:

Että ihmiset haluavat lukea meidän sairauksista ja dianooseista, oireista, elämästä ,hoidoista.
        Koska onhan tämä Syöpä pelätty tauti mutta lisään heti mikä ei aina johda kuolemaan, koska sitä yleensä ne jotka eivät ole sairastuneet pelkäävät.

Mutta te jotka haluatte tietoa jostain sairaudesta yms. Niin KYSYKÄÄ!!!!
        Heittäkää ilmaan kesksutelua, että hei olisko täällä syöpäpotilasta jolla olis esimerkiksi rintasyöpä niin vaihettas kuulumisia tai haluaisin tietoa.
        Koska varmasti meistä jokainen haluaa antaa tietoa ja tukea sitä tarvitsevalle...
        Siis tällanen ihme mollaus pois;)

olen pikkuhöpäkän kanssa että aina voi kysyä mieltä askarruttavia asioita.
        Itse olen saanut aina asiallisen vastauksen sairauteeni liittyviin kysymyksiin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      53
      7145
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      711
      3294
    3. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      138
      1568
    4. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      237
      1367
    5. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      84
      1341
    6. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1335
    7. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1217
    8. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      89
      1210
    9. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      232
      1155
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      81
      1114
    Aihe