"tuntoja"

jukka

Parin päivän takaa sairaalasta.Menin hakemaan uni ongelmiin "apuva"No lekurin eka kysymys oli meneeköhän nää pillerit oikeeseen osoitteeseen,mitä v.....a?Olin liian usein "ruinaamassa" tabuja.(elikkä teenkö bisnestä näillä nappuloilla)Ei oo totta,viisi vuotta oon tarvinnut ko. lääkkeet,nyt sitten epäilemään,jos sattuu ottamaan "yhenyli"!!!!!!VIssii luuli "dosentti" otetaan jätkä haltuun heti.NO hetken keskusteltiin,sitten hokas ai sulla on "ongelma"EI helvetti tämäkin vieläOlisin vain tarvinnut hengityksen helpotukseen predisolia,ja vähän unihiekkaa,ei riitä pelkkä kova tuuli!Mullakin on näitä paineita todellla kovasti!mutta,kai se pitää kääntyy sinne psykiatrian puoleen!

11

710

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kerro meille

tämä porukka tukee sano minun sanoneen.
      mikä mättää?

• jukka

Mikäkö mättää.Lue aijempia minun kirjoituksia,sieltä selviää MIKÄ MÄTTÄÄ!

• No oli sulla kyllä lääkärireissu;)
      Mä olisin varmaan sanonut tohtorille, että tietääkö arvon tohtori paljoko näistä saisi katukaupassa kun tahtoo kieltämättä olla matti kukkarossa, että olisko omakohtasta kokemusta. En olis malttanut pitää suuta kii. (Olen hirvee I know)

Ei mutta tosiasiassa lähisukulaiseni on sairastanut monia vuosia paniikkihäiriötä ja saanut kohtaukseen 2mg diapamia. No ennen riitti kun vei resptin uusittavaksi, mutta nyt piti käydä lääkärin juttusilla kun oli uusi kandi tullu arvauskeskukseen ja se määräsi suoraan psykiatrille:)

No ei kait siinä sukulaiseni sano, kyllä hän jutella voi jos joku vain jaksaa kuunnella;)))

En tiedä nyttemin onko hän sitten saanut lääkitystä, hope so:)

Mä olen ittekkin kärsinyt unettomuuseta ja saanut siihen lääkkeitä, mutta itse olen havainnut hyväks i lämpimän maidon ja vaikka lihiksen hyvällä täytteellä ja 2 peittoa ja ikkuna auki;) Avokki meinaa kyllä öisin paleltua, mutta ku herää sinisenä ja näkee mun tuhisevan niin käy sulkemassa sen...

Mukavaa Perjantai-illan jatkoa;)

• Ira¤

lääkäri kirjoitti heti 100kpl Tenoxia,sanoi että on
        paljon pahempi kärsiä unettomuudesta,tervarista ei meinaa saada edes 30kpl.

• lukaiseppa

Neil Hardwickin kirja - HULLUN LAILLA --
      JA sivulla 151-152,arvaas mitä!
      terveisin nimimerkki: kokenut

• Elisama

Nykyään on kiristetty tuota valvontaa niin ettei ne lääkärit sitä ilkeyttään tee.
      Jotkut lääkkeet on tosi tarkassa valvonnassa.

• kiristetty on............

Kun astmalääkettä hain apteekista, niin oli kova tentti, paljonko kuluu yms...vaikka olin yli viikon ollut ilman lääkettä; joten liian tiheästä ostamisesta ei ollut kyse. Ja tyttö selitti, että kela on tiukentanut kontrolliaan - en kyllä ymmärrä, kun eihän astmalääkkeet ole edes ns. vaarallisia. Vaarallisempaa on, ellei niitä ole kotona.

Sama kävi unihiekka-reseptin kanssa. Vein uusittavaksi ennen pyhiä terkkariin, kun 2 kpl oli vielä jäljellä. Niin sain reseptin takaisin, saatesanoilla " ei uusita vielä " ........joten, tässä on nyt reilu viikko taisteltu kadoksissa olleen nukkumatin kanssa...........ei ymmärrä ei....mikähän on seuraavat saatesanat kun alkuviikosta vien reseptin uudelleen ?

• Ira¤
        kiristetty on............ kirjoitti:

Kun astmalääkettä hain apteekista, niin oli kova tentti, paljonko kuluu yms...vaikka olin yli viikon ollut ilman lääkettä; joten liian tiheästä ostamisesta ei ollut kyse. Ja tyttö selitti, että kela on tiukentanut kontrolliaan - en kyllä ymmärrä, kun eihän astmalääkkeet ole edes ns. vaarallisia. Vaarallisempaa on, ellei niitä ole kotona.

Sama kävi unihiekka-reseptin kanssa. Vein uusittavaksi ennen pyhiä terkkariin, kun 2 kpl oli vielä jäljellä. Niin sain reseptin takaisin, saatesanoilla " ei uusita vielä " ........joten, tässä on nyt reilu viikko taisteltu kadoksissa olleen nukkumatin kanssa...........ei ymmärrä ei....mikähän on seuraavat saatesanat kun alkuviikosta vien reseptin uudelleen ?

yli kontrollointi,joa kyseessä 30kpl reseptikin,niin sitähän saa olla uusimassa joka kuukausi,ja vielä
        pahempi ellei uusita.

• eipä
        kiristetty on............ kirjoitti:

tarvitse olla jatkuvasti uusimassa reseptiä!

• Ei käytäntöä
        eipä kirjoitti:

Tiedoksesi, yleensä uni-, tai rauhoittaville lääkkeille ei kirjoiteta itroitua lääkemääräystä. Vai turhautuneisuuttasiko täällä puskahuutelet?

• jukka
        eipä kirjoitti:

kaikki tänne nyt!Onko "itellä"kokemusta ko.asiasta?TÄH?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      54
      7168
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      711
      3314
    3. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      142
      1605
    4. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      245
      1424
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1355
    6. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      84
      1341
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      89
      1220
    8. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1217
    9. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      232
      1165
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      81
      1124
    Aihe