Uskaltaako netin kautta hakea

matkaseuraa?

Kertokaa, kiitos, kokemuksistanne tuntemattomien kanssa matkalle lähdöstä. Mikä meni pieleen, mitä olisi pitänyt ottaa huomioon, miksi luulet onnistuneesi? Vai onko vaan parempi lähteä jonkun tutun ja turvallisen kanssa?

14

12307

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • matkaajatar

Hei, itse olen pari kertaa täältä matkaseuraa hakenut ja mukavia ovat kumppanit olleet´, liekö säkää mutta hyvin toimeen tultiin emmekä tavanneet ennen matkaa, ainoastaan puhelimen välityksellä hoideltiin matkajärjestelyt. joten kannustan rohkeasti kokeilemaan jos et muualta matkaseuraa löydä.

Terv.Nainen52v

• moona

Sama pohdinta myös täällä, koska tutut ei voi niin usein lähteä matkalle vai onko viisainta lähteä yksin jos joku vastaisi.

• pahin ongelma

on se kun saat maksaa itsestäsi melkein tupla hinnan ----> tyhjästä ----> minkäs sille mahtaa, kun ei oo paria..

• aina onnistu!

Muillakin näyttää siis olevan sama matkakaveriongelma, joten pitäisikö vain uskaltaa kokeilla. Eihän tuttavienkaan kanssa aina hommat mene ihan putkeen reissulla, joten ei kai suurinpiirtein normaalien vieraiden ihmisten kanssa voi paljon sen huonommin mennä!
        En kyllä edes tiedä, minkälaiseen ilmoitukseen itse vastaisin, kai siinä joku pitäisi kolahtaa.

• olla ennakkoluuloton
        aina onnistu! kirjoitti:

Muillakin näyttää siis olevan sama matkakaveriongelma, joten pitäisikö vain uskaltaa kokeilla. Eihän tuttavienkaan kanssa aina hommat mene ihan putkeen reissulla, joten ei kai suurinpiirtein normaalien vieraiden ihmisten kanssa voi paljon sen huonommin mennä!
        En kyllä edes tiedä, minkälaiseen ilmoitukseen itse vastaisin, kai siinä joku pitäisi kolahtaa.

ja laittaa nettiin matkaseura ilmoitus....
        Tuntuu siltä, että en ole ainut joka etsii matkaseuraa..

• Nti 43v.

Itse tutustuin mieheen Suomi24:n treffejen kautta. Aluksi mies vaikutti loistavalta kumppanilta matkalle ja ehkä elämäänikin.

Lähdimme Bulgariaan kesällä. Päästessämme hotelliin, meillä oli yhteinen huone, mies lähti kanssani syömään ja katselemaan kauppoja. Hän halusi pysähdellä olusille lähes joka baariin ja saavuttuamme hotellille, oli hänellä viinalasti mukanaan.

Hän oli änkyräkannissä koko viikon reissun, aamusta iltaan. Olin tosi tyhmä, kun hyppäsin sänkyyn ennen matkaa. Olisi edes jotain pihdattavaa jäänyt. Kaiken huippu oli, kun hän alkoi kähmimään muita naisia Bulgarialaisessa illassa ja katosi yöksi jonkun ämmän viereen.

Itse en enään koskaan lähde ko. järjestelyin matkaan kenenkä tahansa kanssa, vähiten näiden netti "rakkaiden" kanssa. Vähintä on, mikäli matkaan lähden, omat hotellihuoneet. Miettikää naiset, halpa viina ja lämpö sotkee monen miehen pään.

• Laba87

Ja eihän lomalla, varsinkaan kuumassa pidä kuivin suin olla.

• riku.

Jos sitten itse et ollut erityisen ihana sängyssä? Miehelle jäi paineita? Mitallilla on aina kaksi puolta.

• Janette 29 Tku
        riku. kirjoitti:

Jos sitten itse et ollut erityisen ihana sängyssä? Miehelle jäi paineita? Mitallilla on aina kaksi puolta.

Itselläni samantyyppiset kokemukset uusista matkakavereista. Äijä ei meinannut päästä koneeseen Helsingissä, oli maistellut baarissa pari liikaa.
        No, matkaan kuitenkin päästiin. Turkki oli kohteena. Turkin päässä äijä osti viinaa ja litki ne kurkkuunsa bussimatkan aikana. Sammui ja kuset tuli housuun.
        Vaihdoin huonetta heti hotelliin tultuamme.
        Näin seuraavana aamuna, pyyteli anteeksi. Annoin, mutta en välittänyt seurasta liiemmin. Ukko sai joltain saksalaiselta ja myöhemmin joltain turkkilaiselta turpaansa.
        Moni suomalainen mies kuvittelee itsestänsä liikoja, peräkammarin hämy sotkee todellisuutta.
        Itse onneksi nautin hyvän reissun, lomaromanssiakaan unohtamatta!
        Onneksi turkkilaiset miehet on kohteliaita ja ah, niin tulisia!

• tmo

Mä katoin n vuos sitten et haetaan matkaseuraa Barcelonan f1-kisaan ja kisa oli toukokuun puolessa välissä. No soitin sitten tälle joka sitä matkaseuraa etti,ni käviki ilmi et on muutaman kisan kiertäny jo ennestään ja osaa suht hyvin nää formula jutskat esim lippujen tilaukset,matkat halvalla jne. Soiteltiin skypellä ku asutaan vähän eri puolilla Suomea pitkin kevättä ja formulamatka senku lähesty ja nähtiin ekan kerran vasta Pasilan asemalla toukokuussa ja näin lähdimme kohti Barcelonaa,tuolt Ranskan kautta yli pyreneitten ja kävimme samalla Andorrassa,ennekuin menimme Epsanjan puolelle missä kisa oli. Meistä tuli oikein hyvät ystävät siinä reissun aikana,et käytiin kattoo myös muita kisoja viime kesänä ja ollaan varmaan taas lähös Barcelonan f1-kisaan ku sielki tuli tutustuttua Ranskalaisiin,joista kans tuli hyvii kamui meijän kaa. Illat otettiin vähän olutta ja sen semmosta,mut silleen et kaikki oli kumminki heti aamusta siinä kunnossa et pystyy lähtee radalle.Et varmaan Ranskalaiset oottaa et me Suomi-pojat taas tullaan Barcelonan kisaan,oli ainakin vähän semmosta juttuu ja s.posti liikkuu. Mikään ei varsinaisesti menny pieleen,mitä nyt semmost aamukiukkuiluu oli puolin ja toisin,vaik ei tunnettu toisiamme ku skypen kautta mut ne meni huumorilla aina ohi. Onnistumisesta sen verran,et tuskin oltas kavereita jos reissu ois menny päin helkkarii,ni epäilen et yhessä enää kisoja kierreltäis. Mut täytyy lähtee ennakkoluulottomasti vaan,mut ehkä se on naisilla vähän vaikeempaa ku tiiä ikinä et mikä pervo tulee matkakamux. Kantsii nyt puhelimessa ottaa jonkunlainen tuntuma mahdolliseen matkakamuun,sekä ottaa nimi ja osote tietty selville ja jos ei niitä tuu ni sit on jotain häikkää ja kannattaa unohtaa moiset pervot.

• ...ilmoitellut matkamielessä, mutta en ole saanut silloin vastauksia.

• tripille

• avartaa

Joskus on niin, että vaikka arki oloissa täällä tulee hyvin toimeen jonkun kanssa niin sitten lomalla ei. Molemmat ovat pois tutuista ympäristöstä ja pitäisi tosi hyvin käydä yhteen ajatukset, mitä lomalta haetaan ja mitä tykätään tehdä.Minulla on 2 kaveria joiden kanssa matkalla "natsaa" tosi hyvin. Parin kaverin kanssa on myös loma mennyt täysin pilalle. Lomalla ilmentynyt piirteitä joita ei ennen ole huomannutkaan. Yleensä viime aikoina olen matkustellut myös yksin vaikka onkin kalliimpaa sillä silloin ei ole riippuvainen kun itsestään ja siinä on omanlainen vapaus.
      Kerran olen ottanut netistä matkaseuraa ja tavattiinkin kerran ennen matkaa ja vaikutti että tulee kiva reissu. Perillä tämä ihminen halusi melkein pääsääntöisesti nukkua. Aaamulla rannalle mutta sielläkään ei tahtonut oikein viihtyä.Kävely ei juuri kiinnostanut eikä shoppailu.Kaiken lisäksi ihminen oli täysin kielitaidoton eli riippuvainen minusta että sai ruuan eteensä yms.Koko ajan myös valitti, millon mitäkin ja se alkoi aamusta kun silmät avasin.
      Tuntui siltä että oli haettu melkein huoltajaa matkalle. Oma lomani ainakin meni sen verran pilalle että en uskalla netistä seuraa enää hakea.Siirryn jälleen yksin matkailuun mieluummin.

• uskaltaa!

Meitä oli viikon lomalla kolme henkeä, emme kukaan tunteneet ketään ennen lähtöä ja kaikki meni suurinpiirtein ok, oli jopa ihan hauskaa.
      Matka oli edessä aika pian, vajaa pari viikkoa aikaa, mutta kirjoittelimme aika ahkeraan sähköposteja ja siinä oppi kyllä toisia jotenkuten tuntemaan. Tai ainakin huomasi, että ollaan kaikki lähdössä samoilla periaatteilla, eli kuljetaan yhdessä minkä halutaan ja jokainen saa tarvitessaan ottaa omaa aikaa. Lähempänä lähtöä alettiin soitella. Mikä parasta niin kenelläkään ei ollut alkoholin kanssa ongelmia, käytiin kyllä oluella, kukaan ei absolutistikaan ollut.
      Me oltiin kaikki aikuisia ihmisiä, totuttu olemaan erilaisten ihmisten kanssa, joten riitoja ei saatu aikaan. Ei tietenkään reissu pelkkää hauskuutta ollut, tottakai väsyneenä oltiin välillä vaisuja, mutta niinhän se on porukassa kuin porukassa, joten ihmeitäkään ei pidä odottaa.
      Viina varmaan varmimmin tämmösenkin reissun pilaa! Mikäli sulla on vähänkään ihmistuntemusta, niin luulisi pienellä jutustelulla selviävän, mikä kaveri on miehiään.
      Joten rohkeasti vaan! Meille kaikille tämä oli eka kerta nettiporukassa, mutta ei varmaan viimonen. Hyvä tapa tutustua uusiin ihmisiin, me pidetään yhteyttä vielä ja ehkäpä joskus lähdetään uudestaan jonnekin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      57
      7310
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      739
      3577
    3. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      365
      1937
    4. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      164
      1805
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      86
      1449
    6. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      84
      1391
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      91
      1290
    8. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      262
      1251
    9. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1247
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      81
      1154
    Aihe