Olen tässä pohtinut, että pitäsikö käydä lääkärissä vai ei.
Joskus heinä-elokuussa minulla alkoi oikeaa jalkaa (nilkasta alaspäin) pistelemään, vähän niinkuin se olisi puutunut.. Mutta pistelyä ei ollut yhtä paljon ja jalka ei ollut puutunut. Pistelyä tuntui hieman myös vasemaassa. Ajattelin, että se johtuu jumissa olevista lihaksista, koska yhtäaikaa oli oikean jalan sisäreisi kipeä. Pistelyä on ollut nyt sen n. puoli vuotta. Ja pistelyä on aina hieman enemmän. Tämän lisäksi pistelyä on tullut käteen (ranteesta alaspäin). Kädestä löytyy kyynerpään ja ranteen välistä kipeä kohta, ja kun sitä kädellä kovasti hieroo, käteen sattuu entistä enemmän.
Pistelyä on muutaman päivän ajan ja välissä voi olla pitkiäkin taukoja, jolloin en tunne pistelyä. Usein pistelyä tulee silloin, kun ei ole kiirettä ja voi rentoutua kotona. Kun on tekemistä ja istun koulussa, olen töissä tai harjoituksissa, en huomaa pistelyä ollenkaan. En tiedä onko sitä silloin, vai enkö vaan huomaa sitä.
Haluaisin kommentteja, että kannattaako mennä lääkäriin vai ei. Kuulin juttua, että joillakin on aivokasvaimen oireena on ollut pistelyä. Siitä heräsin ja alkoi hieman pelottamaan, että onkohan minun oireeni sittenkään lihaksista johtuvaa. Itsellä on niska-hartiaseudun lihakset aina jumissa. Joten ajattelin, että käsien pistely voi johtua siitäkin. Eli onkohan vaivat lihaksista johtuvaa vai voisiko olla jotakin muutakin?
hmmm...
MeitsiVaan...
2
290
Vastaukset
ehdottoamsti hierojaa:)
Veikkaisinpa, että nuo johtuvat, että hermot on lihasten välillä jumissa ja aiheuttavat puutumista/pistelyä.
Ei nuo näin äkkiseltään oikein Syövän oireilta vaikuta.
Älä huoli turhia, mutta mene hierojalle, käytä lämpöpakkauksia lihasten rentouttamiseen yms.
Mutta jos oireet pahenee niin mene tietenkin näyttämään lekurille.- MeitsiVaan...
Kiitos vastauksesta.. Ja menossa olen, kunhan nämä pyhät tästä kuluvat. Hyvää uutta vuotta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih547168Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7113314Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1421605Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2451424- 841355
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841341- 891220
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631217Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2321165- 811124