Minulla on vanha puinen höyläpenkki vajassa, jolle löysin uuden käyttökohteen katosessani Inno-ohjelmaa neloselta.
Löysin melko vastaavasta kuvan, mutta omassani on vielä alhaalla kaappeja ja laatikoita.
Tarkoitus on kunnostaa se ja asentaa se TV:n aluseksi.
Tiedän, että se pitää hioa, mutta löytyykö siihen jotain vinkkejä, ettei rystyset ole entiset kyseisen työn jälkeen?
Tarviiko puupinta hiomisen jälkeen käsitellä jollain öljyllä esimerkiksi?
http://www.aijaa.com/v.php?i=1379042.jpg
höyläpenkistä pöydäksi
4
594
Vastaukset
- matss..
Moi ninnuliini... Hieno pöytä sinulla, eikä kovin suuritöinenkään. Ei muuta kuin hiomapaperilla hiot pöydän. Ei se niin iso homma ole, jos käytät hiomapaperia etkä rystysiä. Osta pellavaöljyä jostain halpahallista tai ihan maalikaupasta ja käsittele sillä. Tulee hieno pöytä.
- niinabiina
kiits mattssss.....ei muuta kuin hanskat käteen, ja hiomapaperivarastot täyteen...kahvia termariin ja annos hyvää tuulta.
Hyvää Uutta Vuotta!
- vanhasta höyläpenkistä
tulisi, jos päälle laittaisi hiottureunaisen lasilevyn?
- santapaper
Minusta tuo höyläpenkki on upea tuollaisenaan. En ehkä näyttäisi sille santapaperia lainkaan. Sen historia tulee näkyä. Puhdistaisin pinnan ja käsitteleisin jollain hylkivällä öljyllä. Paksu, hiottureunainen, läpinäkyvä kansilasi käy erinomaisesti. Toisaalta miksi välttämättä sitäkään, jos tulee TV:n alle. Se on ihan makuasia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911304Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50725- 33692
- 60689
- 50665
- 52657