31.12-07 Maanantai

Ja vuosi lähenee loppuaan, raitista ja hyvää uutta vuotta 2008 koko sakille! ite meinaan olla raittiina tämänkin uuden vuoden aaton.

11

665

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Cettuz!

ja Hyvät UudetVuodet Kaikille.
      -Raittiina.

• ma-sa

Kiitos samoin.Mää lähen tästä töihin heti aamusta ja raittiina.HYVÄÄ UUTTA VUOTTA kaikille.

• karbidi

ainaskii tätä vuotta. En tiijä, onko se Suomi 24:sen takii myös mun viimonen päivä.

Taannoin kirjuutin melkeestin kaks tuntii mielestäni korrektia ja muutenkin hienoo viestii.

Näin sen eteen vaivaa, Googletin ja kaivoin sanakirjoja ym.

Ja kaikki vain sen vuoksi, et oisin halunnu kiittää omista mogistani huolimatta uutta ja vanhaa S24 porukkaa.

Taisin käyttää liikaa aikaa ja mut oli heitetty ulos, enkä enää osannu palauttaa tekstii kirjautumisen jälkeen.

Noh, tarkootus oli kiittää kaikkia ketjulaisii, jotten oo tän syvemmälle vaipunnu ja toivottaa mulle uudet tuttavuudet ketjuun!

Harvakseltaan oon tääl käynny, mut syynä lienee pitkähköaikanen masislääkekokeilu, joka ei toiminnu.

Lopetin sen ja toivottavasti jatkossa vois osallistuu vähä useemminki jutskiin!

Vaan nyt oli pääasiana toivottaa Hyvää Uuutta Vuotta, Bonne annee, Godt nytår, Kenaurious Chronos, Felice anno nuevo, Gellkkig Nieuwjaar, Nowego rogu, Feliz ano nuevo sekä Gott nytt år !

Näin toivottaa karbidi jo kohta aamun valjetessa !

• naisalkoholisti

otetaan vastaan raittiina.

• alkaa olla lopuillaan. Omalla kohdallani vuosi ei ole tuonut mitään suurempia muutoksia elämääni,mutta jollainlailla raskas vuosi on ollut.(tässä iässä se vuoskin tekee jo paljon:)
      Ja sitten: Haluan Kiittää palstan sheriffiä siitä että olet jaksanut tämänkin vuoden palstaa valvoa ja omalta osaltasi ollut varmastikkin monelle apua tarvitsevalle avuksi.Työsi palstanvalvojana ei ole ollut helppo.

Ketjulaisille:Kiitokset teille mukana olijoille,poisjääneille ja harvemmin piipahteleville. Ilman teitä kaikkia tätä "tipatonta" ketjua ei olisi.Toivon teille kaikille paljon raittiita onnellisia päiviä:)

Kaikille palstalaisille:Kiitos kuluneesta vuodesta.Muistakaamme se,että meitä kaikkia tarvitaan ja jokainen elää elämänsä kuka mitenkin.
      Se olisi hyvä muistaa,mikä sopii yhdelle ei välttämättä sovi toiselle.Yrittäkäämme ymmärtää toisiamme.Älkäämme tahallamme toisiamme syytelkö.
      Oma toiveeni on,että palstalta saisivat avun sellaiset jotka oikeasti haluavat löytää itselleen raittiin elämän ja sen tuoman ilon. Minä itselleni sen avun olen täältä löytänyt.Tokihan palstalla on teitä sellaisiakin jotka ette juomista pidä minään ongelmana ja se teille silloin suotakoon.

Yhteisymmärrystä ja toistemme mielipiteiden kunnioittamista toivon palstalle juomattomille että juoville.
      Kukaan meistä ei ole tarpeeton. Meillä kaikilla on oma tehtävämme täällä elämssä.

Hyvää Uutta Vuotta toivotan teille kaikille:)t pörri

• Oskari2

Sinun kirjoitukseesi on helppo yhtyä.

Minäkin toivotan Hyvää Uuttavuotta. Ollaan raittiina jatkossakin.

• Oolofi

On tarkoitus mennä uudenvuoden yli ja tipaton tammikuu ois tarkotuksena. Ja oon aatellu mennä tänään yhteen ryhmään missä en oo käynyt pitkään aikaan.

• barbados

Joo hyvää uutta vuotta munkin puolesta. ensimmäinen raitis uusi vuosi 15 vuoteen.

• Bunuel1981

Ajattelen yllättäen lukeutua tämän palstan jengiin, jos siitä nyt tarvitsee mitään numeroa tehdä, ryhmä kuin ryhmä, asia on oikea. Siis, kiitos minunkin puolestani kaikille palstalle kirjoittaneille tyypeille, tuesta ja ajatuksista.
      Itse en tee uudenvuodenlupauksia. Lupaan kuitenkin olla tänään juomatta. Toivottavasti lupaan myös huomenna saman.

• Simo

Hyvää tulevaa vuotta ,raittiina tänään täällä Etelä-Savossa

• Hyvää Uuttavuotta kaikille! Näyttä tulevan uusivuosi pakkaskelissä , se on mukava olla raittiina raikaassa kelilssä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      57
      7340
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      739
      3604
    3. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      372
      1988
    4. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      165
      1826
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      86
      1479
    6. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      84
      1401
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      91
      1300
    8. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1257
    9. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      262
      1251
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      81
      1164
    Aihe