Alkaa ottaan pannuun kun kampaajalta ei koskaan saa lähteä tyytyväisenä! Karmaisevia hintoja kyllä otetaan, mutta lopputulos on mitä on, siitä ei saa mitään takuuta. Ei niitä hintoja ainakaan kokonaan ammattitaidolla voi perustella, koska luovuutta se vaatii mallin sopivuuden arvioinnissa. Vaikka kuinka tietäisi leikkaustekniikat tai värien sekoitussuhteet yms, niin tärkein kuitenkin on sopiiko se asiakkaalle.
Eniten potuttaa se pakonomainen tarve leikata liikaa! Vaikka kuinka sanoisit että ei niin paljoa, niin ei auta. Tänään taas jouduin sanomaan suoraan että nyt menee liian lyhyeksi, ja nokkiinhan siitä otettiin. Miksei ikinä kukaan kampaaja KYSY että ei kai mene liikaa, tai miltä tuntuu? Siellä pään takana sakset vaan viuhuu ja tukka putoo lattialle. Nytkin tuli oikein kunnon pottapää, vaikka oli kuvia mukana ja yritin selittää mahdollisimman selkeästi mitä haetaan.
Täytyy varmaan alkaa kannattamaan hiusten luonnontilaa ja alkaa boikotoida ylihintaa kiskovia kampaamoita, sitte voi syyttää itseään rehottavasta kuontalosta eikä jotain ventovierasta "visionääriä". Eikä se alv:n alennuskaan niihin hintoihin vaikuttanut sitte pätkääkään.
Tulipa avauduttua, vähän helpotti tähän vi**utukseen
Taas kauhea
6
842
Vastaukset
kokemus löytyy tai parikin jos totta puhun, kuva mukana mutta hiukset lyhenee liikaa eikä mallikaan oo ihan sata. Vaihdoin kampaajaa tälle toiselle selitän nipusta näppyyn mitä haluan ja nyt näyttää olevan täysin kuuleva ja näkevä ammattilainen asialla ehkä sullakin on tänä vuonna parempi tuuri hiustenkans.
- kohtalo.
Hiustenleikkaus on vaikeaa puuhaa ja kampaajia löytyy joka lähtöön....
Kun joku kohta menee lovelle, joutuu sitä tasaamaan toisesta kohtaa. Leikattu hius kevyempänä pomppaa ylöspäin niin lopputulos on mitä sattuu. Tähän kun lisää vielä puolin toisin olevat kommunikaatioprobleemat ja asiakkaan odotukset niin avot! uusi kampaus on valmis. - sanoa
kohtalo. kirjoitti:
Hiustenleikkaus on vaikeaa puuhaa ja kampaajia löytyy joka lähtöön....
Kun joku kohta menee lovelle, joutuu sitä tasaamaan toisesta kohtaa. Leikattu hius kevyempänä pomppaa ylöspäin niin lopputulos on mitä sattuu. Tähän kun lisää vielä puolin toisin olevat kommunikaatioprobleemat ja asiakkaan odotukset niin avot! uusi kampaus on valmis.noista hinnoista(en ole kampaaja)
niistä joutuu maksamaan eläkkeen,vuokran,
verot,aineet/tarvikkeet, sähkö/vesi,
mahdolliset lisäkoulutukset, lainan lyhennys ym.
yrittäjän maksuja ja kuluja.
Ei ne sillä rikastu(en ainakaan usko).
Ja kun esim. bensan hinta nousee
niin maahantuojat nostavat hintoja.
Ainakin kynsipuolella.
Samoin nyt nousi postikulutkin.
Ja yrittäjä tietenkin siirtää niitä
kuluttaja hintoihin.
- Meikup
Ei se alv:n alennus muuta kampaajien rahatilannetta paskaakaan, ei tule hinnat alenemaan korkeintaan nousemaan, itse sen tiedän kun alalla olen.
Sinulla saattaa itselläsi olla asennevamma tai käyt surkeilla kampaajilla. - Lalla_83
Kampaajia varmaa ottaa päähän päättämättömät ja kaikkitietävät asiakkaat, mutta oma kokemus ainakin on että sopivan läytäminen on sattuman ihan kauppaa. Monet kerrat on hiukset leikattu ihan päin honkia. Kerran sanoin, että leikkaa vain latvoja vähän pois ja tuloksena oli poikakampaus - eivätkä hiukseni edes olleet lyhyet! Kannattaa vähän katsella kampaajan omaa hiustyyliä, silloin kampaaja tod näk osaa ehkä paremmin ymmärtää myös omat toiveesi. Hiukset ovat tärkeä osa ulkonäköä, joten totta kai se ärsyttää jos ne pilataan jollain tavalla.
Itse löysin edullisen kampaajan, joka leikkaa hiukset ihan hyvin mutta ei osaa muotoilla niitä yhtään. Se ei minua tosin haittaa, sillä 15 eurolla saan toimivan mallin ja kampaaja myös sanoo reilusti oman mielipiteensä sopiiko jokin vai ei. Hiukset eivät ole menneet pilalle kertaakaan.- sanoi
netissä hyvin, että
kampaajien hinnoista valitetaan aina, mutta
kun sähkömies ottaa 30 min. työstä 300 e
niin se maksetaan ja ollaan ihan hiljaa.
Miksi kampaaja ei saisi tienata työllään?
Pitäisikö leikata kympillä ja käydä sossussa vai
mikä olisi sopiva.
Ei nuo verot ja muut maksettavat kulut
ole itse kampaajan keksimiä. Hinnat ovat
sellaiset, että niistä saa maksettua
yrittäjän kulut ja ehkä siitä joku lantti
jää kampaajallekkin.
Ja 15:sta eurosta ei kyllä maksa edes yhtä
laskua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723023
- 552675
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322275- 792168
- 951976
- 351775
- 121556
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171507Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301350Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329