Missä vika2

petefox1970

Krafiikkavirheitä ollu jo jonkun aikaa.esim Bäfä2.ssa ollu.Ilmestyy ylimääräisiä väri palkkeja tai viivoja.No Nyt olen pelannut cod4.ta ja siihen on nyt sitten palkkien lisäksi tullut välillä kuvan välkkymistä.Varsinkin kun kone ollu kauan päällä.Pelaamisesta vaan ei tule mitään.Eikä siinä vielä kaikki.Eilen tuli taas uusi ongelma!Peliin tulee jumiutumista,lagaa.Kuva vaan jää hetkeksi paikalleen ja kun seuraavaksi jatkuu,olen jo varmaan ammuttu pelissä.Lämmöt on ihan normit näyttiksessä ja prossussa.Prossu on 4000 ja Gf 7900gt.

4

366

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Näytönohjain luultavasti sökö.Toivottavasti takuuta jäljellä muuten kirpaisee omassa lompsassa.

Atitoolilla virheet luultavasti näkyy myös.Coren kellotaajuutta nostamalla myös ehjässä kortissa tuo Atitoolin 3D kuva pysähtyy.Tietysti kortti voi toimia jonkin aikaa jos coren kellotaajuutta laskee esim. Atitoolilla.Uuden kortin osto kuitenkin luultavasti edessä.
      http://www.techpowerup.com/atitool/

• Jättipoika

Uusi kortti on ostettava. Mull on ollu precisely sama vika. Ei auta vinkua tai kokelilla Atiootilla. Se on grafiikka-kortti ja sillä siisti. Jos et usko niin oota joku viikko niin näet.

• AL-

Jos pölyjen tarkka poistaminen ei auta niin tuo voi johtua joko siitä että kortti lämpenee liikaa, tai sitten se on jo kertaalleen lämmennyt aivan liikaa ja siinä tapauksessa pitänee toivoa, että takuu on voimassa. Itsellä gf 7950gt alkoi oireilla samalla tavalla, kun kerroin kauppiaalle mikä on vikana asia oli sillä selvä, ilmeisesti 7900-7950 sarjoissa tuota samaa vikaa on sitten ilmennyt enemmänkin.

• paikkansa

itsellä 7900gs alkoi myös tehdä samaa ja takuu tietty ohi jo, ei auta kuin uus korttii kehiin jos meinaan pelata, 2d toimii vielä joten ei kiirusta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      70
      2952
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      46
      2564
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2225
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      79
      2128
    5. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      1956
    6. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      32
      1702
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1526
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      17
      1487
    9. Mitä nämä palautteet palstalla ovat?

Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?
      Ikävä
      27
      1302
    10. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      19
      1175
    Aihe