olen 35vuotias mies ja olen aina ollut laiha ja painoni heiluu korkeintaa muutamia kiloja,vaikka siis söisi aivan kuinka paljon tahansa ja mitä vaan.
vaikka syön mahan täyteen,niin kahden tai kolmentunnin päästä taas on nälkä,muuten olen suht terve.
väsymystä on ajoittain,mutta en syö vitamiineja tahi heldelmiä.
laihuuden takia olen kärsinyt suunnattomasti kauan,saanut irvailuja osakseni.kun vielä olen suht pitkä niin se korostuu.
en aio jaksaa tätä kauaa,tämä on kiusannut minua liikaa jo.miten saan painoa reilusti lisää vaikka 6kuukaudessa kun syömällä ei se muutu,olen kokeillut.ja todella syön paljon yleensä.
onko minulle tullut suolistoon lapsena lapamato tai muita jotka syövät kaiken ravinnon?vai onko ruuansulatukseni liian raju?
lekurissa en ole käynyt koska laihuuden takia en kehtaa mennä.kaikki ideat kelpaavat mistä tämä synnynnäinen laihuus johtuu.
AUTTAKAA,OLEN LIIAN LAIHA
7
883
Vastaukset
- Urheilija_^_
Syö 3 tunnin välein ja reilusti, mutta ei koskaan mahaa täyteen. Aamulla kannattaa syödä oikein kunnon aamupala ja välipalaksi otat 2 kertaa päivässä kaupasta ostettavaa proteiinivalmistetta. Esim. Fastin hera80 valmistetta. Muutenkin syö runsaasti proteiinia sisältäviä ruokia. Rasvaa ei tarvitse olla kovin paljoa. Syö monivitamiini tabletteja ja omega kolmosia. Myös raudat, sinkit ym on hyvä saada näistä tableteista (esim. multitabs mini on aika monipuolinen valmiste).
Tämän lisäksi aloitat 3-4 kertaa viikossa tehtävän saliharjoittelun. Kannattaa lukea lisää aiheesta mm. osoitteesta www.pakkotoisto.com ja sieltä foorumi ja aloittelijoiden osio. Sieltä löydät hyviä treenivinkkejä ja myös ruokavinkkejä. Ihmeitä on turha odottaa tapahtuvan hetkessä, mutta pikku hiljaa hyvä tulee. Viidessä vuodessa varmasti olet saanut kroppaasi jo paljon lisää tavaraa.- ja jotakin
tiedän tästä...
Olen vasta alkanut Herbalife- myyjäksi, ja olen tietonen siitä, että kun käytttää Herbalife tuotteita, se auttaa tähän ongelmaan, vaikka kyllä päinvastaseenkin.
Se riippuu vaan että miten ja mitä syö.
Herbalife:ia kun syö tavallisten aterioiden lisäksi paino kyllä nousee.
Mutta jos haluaa laihtua, pitää tehdä päinvastoin, siis syödä tai paremminkin juoda Herbalife valmisteita. Mutta muuta syöntiä pitää vähentää.
Se on nestemäistä.
Siinä on myös proteiinivalmiset mukana vitämiinit. Joiden avulla virkistyy.
Yritä löytää vaikka netistä lähin Herbalife-myyjä niin että tulet autetuksi kuitenkin sitä kautta...
Itse asun ulkomailla, ja sen vuoksi tämä on aika vaikea tilanne ja tuntuu aika hankalalta alkaa täältä asti niitä asioita huolehtimaan.
Niin sen vuoksi suosittelen, että etsisisit sieltä Suomesta tämän kyseisen myyjän.
Kyllä hä osaa auttaa. Saat kysyä ja puhua tältä ko.myyjältä vapaasti mikä mieltäsi painaa.
Onnea yrityksellesi!
- lääkäristä
Oiskohan kuitenkin apua lääkäristä. Hyvä ois tutkituttaa. Antioksidanttiklinikalla tutkitaan kaikki puutostilat. Vähän vaikea kysymys.. Väsymys voi johtua, jonkun puutteesta.. Esim. anemia. (verenvähyys). Jos ruoka-aineet ei pääse imeytymään kunnolla. Ois kyllä syytä selvittää. Jos ei saa esim. B12 vitamiinia, niin rauta ei imeydy. Ois tärkeää mennä lääkäriin.
- koko ihmistä
Ja nämä tuotteet on lääkärin valvonnan alla.
- anemiaa
eli sellaista, jossa punasolujen keskitilavuus tai vastaava on liian suuri. Aiheuttaa myös anemiaa ja johtuu foolihapon vai oliko B12-vitamiinin puutteesta. Mutta taisipa tuon jo joku mainita.
Entä kilpirauhasen toimintahäiriö? Vajaatoimintaa?
Minunkin mielestäni kuntosaliharjoittelu on hyvä keino. Tulee massaa ja tulokset ovat suhteellisen nopeita. Kuntosali lisää myös ruokahalua.
- kaunis telinevoimistelija p...
syö paljon hiilareita ja proteiinia ruokaa yli kulutuksen muista vitamiiinit,mene punttikselle!hyvää tossa on se etttä lihakset näkyy kun niitä tulee tiedän kokemuksesta l'äskit on rumii
Voithan pyytää tänne palstaa laihoille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577300Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7383551Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3561887Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1641805- 851435
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841391- 911290
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631247Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621241- 811154