minkäslainen toi I AM LEGEND on kirjana? kun siitähän nyt ilmestyi Will Smithin tähdittämä leffa, kun siitä on joskus 90-luvulla vai millon olikaan, niin kirja kirjoitettu..
MINÄ OLEN LEGENDA
5
773
Vastaukset
- kirja
entäs onko noi 24-sarjaan perustuvat kirjat hyviä?
- Lukija..
Kirja on huomattavasti parempi kuin siitä nyt tehty elokuvaversio. Tosin kirja on kirjoitettu 1954, joten siinä esitettyjä lääketieteellisiä "faktoja" ei kannata ottaa turhan vakavasti.
Kannattaa silti lukea. - JohanLewis
...kohtuu hyvä, tosin Richard Mathesonilla on parempiakin. Leffaa en oo vielä nähnyt, mut eikös siihen hyvin löyhästi perustunut myös "Night of the Living Dead"?
Oliks se Mathesonin novelli se "I have to scream but I have no mouth" tai sinne päin?- retrgt
I am Legend:stä on tehty aiemmin kaksi elokuvaa.
The last man on earth (1964)
The omega man (1971)
- Johnny Rocker
Kirja parempi kuin elokuva. Onko kirjaa suomennettu. Itse luin englanninkielisenä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1971545Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231288- 521052
- 72975
- 58883
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52883- 105865
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53840- 42834
- 82820