Olen tässä katsellut ensimmäisiä jaksoja dvd:ltä,kun aloitin sarjan katsomisen vasta ensimmäisen kauden lopusta silloin kun tuli Neloselta. Minulla on kaikkien kausien dvd-boksit ja aion katsoa kaikki jaksot järjestyksessä uudelleen Extroja en aio katsoa. Ensimmäisten jaksojen katsominen on antanut paljon lisäselvyyttä kaikkeen myöhemmin tapahtuvaan.
En ymmärrä, miksi sarja vaikuttaa minuun niin paljon. Se on varmaan eniten minuun vaikuttanut sarja. Noh ehkä eniten vaikutti yksi tv1:ltä joskus vuosia sitten tullut sarja,jonka nimeä en muista. Sarja olisi mielestäni kuitenkin pitänyt lopettaa 3. kauteen. Ainakin omasta mielestäni 3.kauden viimeisen jakson tapahtumat olisivat voineet lopettaa sarjan.
Kymmenen vuotta sitten katsoin sarjoja, joita en enää katso tai sarjat loppuneet kauan sitten. Silloin näin sarjaan liittyviä unia. Vähän aikaa sitten näin kuitenkin hyvin lähekkäin noin viisi kertaa unen, jossa saarelle iskee hyökyaalto ja joku keskeisistä henkilöistä, jonka luullaan kuolleen juoksee viidakkoon ja kaivaa syvästä kuopasta radiopuhelimen ja soittaa jonnekin ja sanoo "nyt meni liian pitkälle2. Tyyppi ei huomaa , että häntä seurataan. Olen myös nähnyt unia, joissa joku keskeisistä henkilöistä tiesi saareen liittyvistä asioista enemmän kuin on esittänyt tietävänsä. Takautumassa selviää, kuinka tyyppiä yritettiin houkutella saarelle, mutta tyyppi perääntyy viime hetkellä. Lisäksi olen ajatellut koko jutun olevan jonkun kvuitelmaa tai enneunta. Tiedän kyllä, että mikään noista ei sitten toteutunut.
Uskon sarjan vaikuttaneen minuun niin vahvasti osittain sen takia, koska tapahtumat sijoittuvat ajalle, jolloin sattui olemaan oman elämäni vaikeimpia. Silloin tapahtui kaikenlaista, jota en voi ikinä unohtaa.
Omia
käsityksiä
0
260
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723063
- 552725
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322335- 792188
- 951996
- 571929
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301380Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?301351