nimi on jo valmiina. KIPEET NIVELET.
perustetaan bändi
15
585
Vastaukset
- HTZA
Nimi tulee olemaan:
HTZA ja Harmoonisisaret- olin varma että olet ensimm...
sua kun ei hyväksytä tähän bändiin edes bändäriks.
- HTZA
olin varma että olet ensimm... kirjoitti:
minä voin kasvattaa ja värjätä tukan?
Olen vielä Baritoni joten saan ajoittain aikaan aika korkean kiekaisunkin? - CannedHeat
olin varma että olet ensimm... kirjoitti:
niin saattaisi olla viisasta ottaa HTZA bändäriksi. Miksikö?
Eihän sellainen bändi voisi olla "kokokansan" bändi, jos hän ei pääsisi edes bändäriksi...siksi toisekseen mistä voisit tietää, vaikka hän olisikin paras mahdollinen bändäri? - aarian oopperasta
HTZA kirjoitti:
minä voin kasvattaa ja värjätä tukan?
Olen vielä Baritoni joten saan ajoittain aikaan aika korkean kiekaisunkin?"Hevosmiehet kusella" tai " Hevosmiehen munat oven välissä"
aaahahahahahhahahahahah...ha - yx ex hormooni
CannedHeat kirjoitti:
niin saattaisi olla viisasta ottaa HTZA bändäriksi. Miksikö?
Eihän sellainen bändi voisi olla "kokokansan" bändi, jos hän ei pääsisi edes bändäriksi...siksi toisekseen mistä voisit tietää, vaikka hän olisikin paras mahdollinen bändäri?Tuo KIPEÄT NIVELET kyllä loksahti. Eiköhän se olis parempi nimi bändille. Bändärit bändäreinä :)
on pakolliset hattuilut saatu sanotuksi, niin!
Asiaan, hopi hopi!!
Olen bändin basisti.
Pätevyys, kuin yleensä, omistan auton ja ajokortin.
Siinähän ne kaksi tärkeintä kriteeriä tulikin täytetyksi.- voisin sitten
alkaa kosketinsoittajaks. Osasin muutaman kipaleen soittaa melodikalla kakruna. Ei se taito ruostu niinku ei polkupyörälläajokaan
voisin sitten kirjoitti:
alkaa kosketinsoittajaks. Osasin muutaman kipaleen soittaa melodikalla kakruna. Ei se taito ruostu niinku ei polkupyörälläajokaan
Melodica tallessa.
Mulla on vielä aiankin nelkyt viis vuotta vanha vihreä/valkoinen, Hohnerin Soprano Melodica.
Voisin ainakin lainata sitä. jos olet omasi sattunut hävittämään.- lainata
emw34 kirjoitti:
Melodica tallessa.
Mulla on vielä aiankin nelkyt viis vuotta vanha vihreä/valkoinen, Hohnerin Soprano Melodica.
Voisin ainakin lainata sitä. jos olet omasi sattunut hävittämään.Sun sylkeskin jo varmaan kuivunnu. Taitaa se mun omani olla kadoksissa jossain lapsuudenkodin ullakolla.
- sukke basisti-vitsejä,kuten
Eräs tiedemies päätti tutkia tuleeko koirista ajanmittaan isäntiensä kaltaisia. Hän otti tutkimuksiinsa kolme koiraa: arkkitehdin, insinöörin ja basistin koiran. Koiria tutkiakseen tiedemies oli varannut ison huoneen jossa oli sadoittain luita kasassa keskellä huonetta.
Ensimmäisenä paikalle tuli arkkitehdin koira. Se alkoi rakentamaan luista pienoiskaupunkia katuineen ja taloineen. Tiedemies teki muistiinpanot ja teki taas luista ison kasan keskelle huonetta.
Sitten tuli paikalle insinöörin koira. Se jakoi kasan tasan kahtia, jakoi kasat taas kahtia ja niin edelleen kunnes huone oli täynnä samankokoisia luukasoja symmetrisessä järjestyksessä. Tiedemies teki muistiinpanot ja kasasi luut taas pinoon.
Viimeisenä lönkötteli paikalle basistin koira. Se tuli pari tuntia myöhässä, söi kaikki luut, pani kahta muuta koiraa ja piti loppupäivän vapaata.
tai että
Basisti meni soittotunneille. Ensimmäisellä tunnilla hän oppi soittamaan "Tsump-tsump-tsump" ja toisella "Tsumptsi-tsumpsi-tsumptsi". Sen jälkeen kaveria ei näkynytkään tunneilla. Kun opettaja vihdoin tapasi hänet, hän kysyi:
"Mikset ole käynyt soittotunneilla ? Eikö soitto enää maita ?"
Basisti vastasi:
"Kyllähän se maittaa, mutta on ollut viime aikoina niin paljon keikkoja, että en ole ehtinyt tunneille" - HTZA
voisin sitten kirjoitti:
Olipa se minunkin joululahjapaketissa.
Jumaliste että se haisi pahalta jo Tammikuun lopulla, siitä suukappaleesta.
Penisiliinikuurin aikaisilta hikisiltä sukilta, tai jotain...
- Pirre*
Tänä aamuna.
taikka paukkuvat polvet!?
- Kaivanto
Parikin päivää jos on poissa, niin...
Mää rupeen rumpalikaks. Jos se paikka vaan on vielä auki.
Hatsiille tiedoksi, että baritoni ei kieu, se on tenori.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1704701- 123286
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos402203Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly261984Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?471906Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo6641837- 1161796
- 1371727
- 451485
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101421