Zom ja ukkokulta

mumsku

Miten teillä tänään,jaksatko kertoa?Toivonpa todella,että saitte hyviä tuloksia.Minä olen pikkasen tokkurainen,olin ensin pojan ja miniän luona ja äsken he toivat meidät(siis belgit ja minut) kotiin.Olin aika surkea pojan mielestä ja hän kehoitti heti ottamaan kokonaisen opamoksin.Ja näin pieneen ihmiseen se tehoaa,hyvä,etten nukahda tähän kesken näpyttelyn.Luen vielä vähän kirjoituksia,odotan.josko Zom vastaa.Ja sitten taatusti tulee nukkumatti.Oikein hyvää iltaa ja yötä teille kaikille!

48

1780

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Zom

...tuli otettua piiiitkät iltaunet, kun jännitys minun ukkokultani puolesta laukesi. Vasta äsken heräsin (tuleekohan yöllä unta?) ja tulin ensi kertaa tänään koneelle katsomaan, olisitko saanut tietoja sairaalasta. Hyvä, että sait sen sairasloman - sitä todellakin nyt tarvitset. Voimahalit meiltä molemmilta!

Olet varmaan jo mennyt nukkumaan, mutta kerron kuitenkin jotain meidän päivästämme. Jouduttiin odottamaan lääkäriä hyvin kauan ja ukkokullan oli todella vaikea istua, kun ei kipeää lonkkaa saanut millään hyvään asentoon. Onneksi olin ottanut mukaan lisäkipulääkettä. Lääkäri pyyteli kovasti anteeksi ja meillä oli oikein hyödyllinen juttutuokio. Kaikki epäselvät asiat tuli selvitettyä. Labra-arvot olivat kohtalaiset, ensi viikolla mies saa luustolääketiputuksen (Zometa) ja luustokartan ja röntgenin perusteella suunnitellaan taas kipusädehoito - nyt toiseen lonkkaan ja ehkä muuallekin. Tämä oli juuri sitä, mitä toivottiinkin. Oxycontin-opioidia lisättiin hiukan.
      Lääkärien arvio tuntui marraskuussa niin kovin pessimistiseltä ja tosi pahalta tilanne näyttikin silloin. Aivometastaasin oireet olivat varsin ikävät, mutta tällä hetkellä niiden kanssa pärjää. Sellaista viivytystaisteluahan tämä on, mutta yhdessä me sitä käydään ja tytöt tukevat sivusta.

Voi kun sinä saisit hyviä uutisia huomenna! Sitä toivovat Zom ukkokulta.

• Elisama

Voi kun tulisi hyviä uutisia teille molemmille.

• tässä ja nyt
        Elisama kirjoitti:

Voi kun tulisi hyviä uutisia teille molemmille.

Samaa toivon minäkin. Kysyn vaan,miksi Jumala antaa ihmisille näin paljon kärsimystä -miksi?

• mumsku

ettei mitään pahoja uutisia teille tullut.Tuntuu niin pahalta teidän puolestanne,kun sanot " viivytys taistelua".Mutta toivonpa,että saisitte olla yhdessä vielä kauan.Se on hyvä,ettäukkokultasi jaksaa olla positiivinen.Niin,meidän tilanne nyt.Se eilis iltainen opamox tekikin tepposen,minä heräsin aamulla vasta pouli 10,kun tytär soitti,että lähetään pappaa katsomaan.Että lähes 11.tuntia nukuin.Ukkokulta vaikutti vähän reippaammalta ensin,käveli itse jopa aulaan tv.huoneeseen.Mutta sitten alkoi palelemaan ja väsyi ja vpeittelimme hänet vuoteeseen.Hänellä on ollut aamulla 39,6 lämpö,mutta sairaanhoitaja sanoi,että tulehdus arvo on nyt alkanut laskemaan.Auttoi se uusi antibiootti.Mitään syytä ei ole vieläkäään löyydetty,otettu jokin viipalekuvaus ja kaikki.Joitakin verinäytteitä ovat lähettäneet Helsinkiin.Maanantaina otetaan cea ja hänelle oli jo aiemmin kutsu suolistotähystykseen 17,1.Nyt vain odotellaan,otetaan lisää kokeita.Täällä on paljon uusia viestejä,en nyt ehdi tutustua niihin,lähden belgin kanssa metsään.Hyvää lauantain jatkoa kaikille.Ja Zom,ukkokullallesi terveiset myös minun ukkokullaltani!

• Ira¤
        mumsku kirjoitti:

ettei mitään pahoja uutisia teille tullut.Tuntuu niin pahalta teidän puolestanne,kun sanot " viivytys taistelua".Mutta toivonpa,että saisitte olla yhdessä vielä kauan.Se on hyvä,ettäukkokultasi jaksaa olla positiivinen.Niin,meidän tilanne nyt.Se eilis iltainen opamox tekikin tepposen,minä heräsin aamulla vasta pouli 10,kun tytär soitti,että lähetään pappaa katsomaan.Että lähes 11.tuntia nukuin.Ukkokulta vaikutti vähän reippaammalta ensin,käveli itse jopa aulaan tv.huoneeseen.Mutta sitten alkoi palelemaan ja väsyi ja vpeittelimme hänet vuoteeseen.Hänellä on ollut aamulla 39,6 lämpö,mutta sairaanhoitaja sanoi,että tulehdus arvo on nyt alkanut laskemaan.Auttoi se uusi antibiootti.Mitään syytä ei ole vieläkäään löyydetty,otettu jokin viipalekuvaus ja kaikki.Joitakin verinäytteitä ovat lähettäneet Helsinkiin.Maanantaina otetaan cea ja hänelle oli jo aiemmin kutsu suolistotähystykseen 17,1.Nyt vain odotellaan,otetaan lisää kokeita.Täällä on paljon uusia viestejä,en nyt ehdi tutustua niihin,lähden belgin kanssa metsään.Hyvää lauantain jatkoa kaikille.Ja Zom,ukkokullallesi terveiset myös minun ukkokullaltani!

tulehdusarvo on laskemaanpäin,toivotaan syyn löytyvän.Mukava että sinäkin sain kunnolla nukuttua.
        Minäkin lähden ulkoilemaan,vaikka aika jäätävä tuuli tuolla on.Hyvät päivän jatkot:)

• Karjalankägönen

molemppiin kohtaloita mietin-siun mumsku,ja siun Zom-Jumala auttakkoo teitä,nää miun rukkoukset ei taija nyt auttoo,mut ehkä ne tuopi lohttuu teille kummallekkii-ootta miun mielessä ollu koko päivän!Ja pikkuhöpäkkä hätäsä kanssa ja tässä ja nyt tulehuksen kourissa,samoin Raspis!Vilma-t kohta hoijot loppuu-toivottaan ,ettei niihin ennee ikinnää tarvihe männä.Elisama-sie et paljo kerro voinnistas-miten siulla on olo nyt?Ira¤-ystävä-miten sie jaksat nyt?Jatasta ei vain kuulu mittää-onkkoon hiän suuttuna meille josttaa,vai eikö muuten jaksa/halluu palstalle kirjutella-IKÄVÄ ON JATTA SIUN JUTTUJAS!Katokku;"Siivetönnä en voi lentää,vanki olen maan-vaan aatoksin,mi kauas entää,sinne käydä saan"!

• Elisama

Kukkuu kägöselle.
        No enhän minä paljo kerro voinnistani se on totta.
        Jotenkin käy niin kovasti sääliksi teidän muiden todella kurjat kohtalot, että en voi enää mitenkään lisätä taakkaanne suremalla minua.
        Minulla taitaa olla se hiljainen alamäki menossa koko ajan. Pieni kontrolli verikoe antoi viitteitä siihen.
        Loppukuusta on isommat kokeet ja loppukeväästä oikein kunnon katsastus että sopikko lihat lenkkimakkaraksi vai metvurstiksi.
        Itse luulen että taitaa olla parhaimmillaankin HK:n siniseen sopivaa.

• Karjalankägönen
        Elisama kirjoitti:

Kukkuu kägöselle.
        Jotenkin käy niin kovasti sääliksi teidän muiden todella kurjat kohtalot, että en voi enää mitenkään lisätä taakkaanne suremalla minua.
        Minulla taitaa olla se hiljainen alamäki menossa koko ajan. Pieni kontrolli verikoe antoi viitteitä siihen.
        Loppukuusta on isommat kokeet ja loppukeväästä oikein kunnon katsastus että sopikko lihat lenkkimakkaraksi vai metvurstiksi.

Miten mie luven rivilöihen välistä,jotta sie out luovuttamassa?!Minkä takkii-mittee siun sisälläs tapahttuu semmosta,jota vasttaan sie et voi taisrella yhessä meijän kansa?Kohta miew oun niin vihanen siulle,kun myö kaikki rakastettaan sinnuu ja sie et halluu kerttoo meile mittää?Oiskoon se siunnii taakka keppeempi kanttoo,jos jakasit sen meijän kansa?myö ollaan kerrottu siulle niin paljo-oiskoon nyt siun vuoro huojenttoo syväntäs?Ei oo pakko,jos et halluu,mut rakkauven täytteistä kannustusta sie meiltä elämmääs saisit!Elä välitä näistä miun kirjutusvirhheistä-vasen käs on niin kömpelö ja tuo oikkee käs härottaa tuossa telinneessä miu n näkökentässä,jotta tekis miel tuo häräke hittoon viskata! Jospa kuitennii avvoisit pikkusen syvämmes porttiin-autettaan,minkä voijjään!

• tässä ja nyt

minua. Viikko vielä sairaslomaa ja lääkitystä,sitten verikoe. Rinta aina aamuisin punertaa -onneks se ei oo enää kipee. Sairaalassa se oli tautisen kipee ja punainen koko rinta solisluuhun asti.
        Penisiliini väsyttää. olen käyny kävelyllä päivittäin -ihan pienellä sellaisella,kun ei saa rasittaa.
        Miten sinä itse jakselet?

• Elisama kirjoitti:

Kukkuu kägöselle.

päälle!
        Elä ala etes itseksESi miettimään mihin makkaraan sinä sopisit, höpö höpö.
        Kuule, älä anna solujen voittaa sinun mieltäsi ja lääkkeitten sumentaa ajatuksiasi.
        Meille on siksi tämä tauti annettu, ETTÄ ME MYÖS VOITAMME SEN!!!!! Nyt nostat itsesi sieltä suosta pois, vaikka haukkumalla satoja kertoja meidät kaikki, syöpäkasvaimet, lääkkeet, lääkärit, sairaalat KAIKKI, HUUDA SE PAHA OLO POIS ITSESTÄSI!
        Niin johan helpottaa...

Ja mumsku ja Zom, toivottavasti tästä päivästä tulee monenkertaisesti parempi päivä kun eilinen..
        Armo on meille tänäänkin uusi ja tämä päivä anettu jotta elämme sen ja enkeleitä on vierellämme kunhan katselemme ympärillemme.

Mukavaa pakkaspäivää kaikille.

• Karjalankägönen
        tässä ja nyt kirjoitti:

minua. Viikko vielä sairaslomaa ja lääkitystä,sitten verikoe. Rinta aina aamuisin punertaa -onneks se ei oo enää kipee. Sairaalassa se oli tautisen kipee ja punainen koko rinta solisluuhun asti.
        Penisiliini väsyttää. olen käyny kävelyllä päivittäin -ihan pienellä sellaisella,kun ei saa rasittaa.
        Miten sinä itse jakselet?

Olo on miulla jo parempi-kiitos vain!Lenkille teki mieli ja kyllä mie vähä matkkoo kävelin,mut se keuhkokuume sen verran vissiin vielä kummittelloo,kun alako keuhkkoihin pisttee tuo pakkasilima,jotta lyhyveks jäi päivälenkki!

• tässä ja nyt
        Karjalankägönen kirjoitti:

Olo on miulla jo parempi-kiitos vain!Lenkille teki mieli ja kyllä mie vähä matkkoo kävelin,mut se keuhkokuume sen verran vissiin vielä kummittelloo,kun alako keuhkkoihin pisttee tuo pakkasilima,jotta lyhyveks jäi päivälenkki!

Ai,siul on olt keuhkokuumekii. otaha sitt levon kannalt,äläkä rasita ittees.
        Miekii kävin saunassa vähä aikaa lämmittelees,mutta löylyä en heittäny.
        Mennäähä taas...meillä pakkasta 15.

• Zom

...pureva viima tuolta järveltä puhaltaa. Enpä vie ukkokultaa tänään iltalenkille. Taitaa olla nyt yhdeksäs kerta tänä talvena kun järvi sai jääpeitteen! Saadaan varmaan odottaa pitkään jäälle latuja ja luistinrataa.

Kiitos kaikille, jotka meitäkin jaksavat muistaa, vaikka omiakin huolia riittää yllin kyllin. Ystävälliset ajatukset (ja ne ilmapallot) kantavat eteenpäin. :)

Mumskulle nyt vain odotamme ja toivomme hyviä uutisia.

• mumsku
        tässä ja nyt kirjoitti:

Ai,siul on olt keuhkokuumekii. otaha sitt levon kannalt,äläkä rasita ittees.
        Miekii kävin saunassa vähä aikaa lämmittelees,mutta löylyä en heittäny.
        Mennäähä taas...meillä pakkasta 15.

täältä meiltäkin.Poka ja miniä plus koiran pentu ovat seuranani ja vilskettä riittää kun tytär toi kisulinkin.Hyvä pari ovat iso belgi ja pieni pentu ja hyvin sujuu leikki.Belgi antaa pennun viedä luunsa ja maistella ruoka kupistaan.Ovat tainneet kaikin puolin löytää yhteisen kielen.Kisulla taas on ihan eri kieli,jota hauvelit ei tajua.
        Niin,minulla on ehkä hyvä uutinen ukkokullasta.Nimittäin soitin äsken hänelle.Sairaanhoitaja oli sanonut,että Helsingistä on tullut tieto,että veressä on bakteeri.Mies ei tajunnut vielä,mikä bakteeri,mutta hoitaja oli sanonut että tosi paha,ettei ihme,että on hirveessä kunnossa mies.Ja nyt odottelemaan,että antibiootit tuhoaa sen.Tottakai selvitetään,mistä se on voinut tulla.Ukkokulta oli kyllä apea ja sanoi,ettei hän vielä uskalla iloita,ei tiedä ,mitä vielä tästä tulee muuta.Enkä minäkään uskalla vielä riemusta lentää,mutta tunnen helpotuksen,ei syöpää!
        Mukavaa,että Karjalankägönenkin taas jaksaa kirjoitella.Kaikille teille hyvää lauantai-illan jatkoa.

• Karjalankägönen
        mumsku kirjoitti:

täältä meiltäkin.Poka ja miniä plus koiran pentu ovat seuranani ja vilskettä riittää kun tytär toi kisulinkin.Hyvä pari ovat iso belgi ja pieni pentu ja hyvin sujuu leikki.Belgi antaa pennun viedä luunsa ja maistella ruoka kupistaan.Ovat tainneet kaikin puolin löytää yhteisen kielen.Kisulla taas on ihan eri kieli,jota hauvelit ei tajua.
        Niin,minulla on ehkä hyvä uutinen ukkokullasta.Nimittäin soitin äsken hänelle.Sairaanhoitaja oli sanonut,että Helsingistä on tullut tieto,että veressä on bakteeri.Mies ei tajunnut vielä,mikä bakteeri,mutta hoitaja oli sanonut että tosi paha,ettei ihme,että on hirveessä kunnossa mies.Ja nyt odottelemaan,että antibiootit tuhoaa sen.Tottakai selvitetään,mistä se on voinut tulla.Ukkokulta oli kyllä apea ja sanoi,ettei hän vielä uskalla iloita,ei tiedä ,mitä vielä tästä tulee muuta.Enkä minäkään uskalla vielä riemusta lentää,mutta tunnen helpotuksen,ei syöpää!
        Mukavaa,että Karjalankägönenkin taas jaksaa kirjoitella.Kaikille teille hyvää lauantai-illan jatkoa.

on jo selevinnä-kyllä tääkkii koettelemus voitettaan-pienet huokkaukset ylöspäin auttaat kummasti!Yritä nyt sie vain pittee huolta itestäs,jotta jaksat olla ukolles tukena!

• mumsku

on jo selevinnä-kyllä tääkkii koettelemus voitettaan-pienet huokkaukset ylöspäin auttaat kummasti!Yritä nyt sie vain pittee huolta itestäs,jotta jaksat olla ukolles tukena!

sinulle,Karjalankägönen ja ihan kaikille,jotka olette olleet tukena.Itkuinen olen vielä tämän järkytyksen kanssa,pahaan aikaan kun tuli,just toipunut masennuksesta.Ja poika tässä sanoo,että jos pappa olisi viety Meilahteen tai johonkin muuhun isompaan sairaalaan,olisi tämä selvitetty nopeammin.Täältähän lähetettiin sitten verinäyte Helsinkiin viljelyyn,kun ei syytä löydetty.kai puuttuu joku kone vai miten sanon.Mutta emme vielä riemusta ratkea,katsotaan siihen,kun ukkokulta toipuu.Ja se 17.päivän tähystys alkaa sitten jännittämään.Nytpä poistun koneelta,teemme metsälenkin,kisuli jää kotimieheksi!Kohta on belgin ja pennun talutushihnat sekasin vaikka on kaksi ulkoiluttajaa.

• mumsku
        pikkuhöpäkkä kirjoitti:

päälle!
        Elä ala etes itseksESi miettimään mihin makkaraan sinä sopisit, höpö höpö.
        Kuule, älä anna solujen voittaa sinun mieltäsi ja lääkkeitten sumentaa ajatuksiasi.
        Meille on siksi tämä tauti annettu, ETTÄ ME MYÖS VOITAMME SEN!!!!! Nyt nostat itsesi sieltä suosta pois, vaikka haukkumalla satoja kertoja meidät kaikki, syöpäkasvaimet, lääkkeet, lääkärit, sairaalat KAIKKI, HUUDA SE PAHA OLO POIS ITSESTÄSI!
        Niin johan helpottaa...

Ja mumsku ja Zom, toivottavasti tästä päivästä tulee monenkertaisesti parempi päivä kun eilinen..
        Armo on meille tänäänkin uusi ja tämä päivä anettu jotta elämme sen ja enkeleitä on vierellämme kunhan katselemme ympärillemme.

Mukavaa pakkaspäivää kaikille.

löysin tämän pikkuhöpäkän viestin.Kiitosta sinulle ja minä tiedän nyt kyllä,että enkelit on meidän kaikkien lähellä,ehkäpä emme vain näe niitä.Ja Elisama,kerro sinäkin huolesi.Pelkkä kirjoittaminen antaa helpotusta ja tiedä,että me kaikki täällä haluamme olla tukenasi.Ei iso mieskään tarvitse yksin jaksaa .Sinä tuet niin paljon meitä että vastavuoroisesti myös me haluamme lohduttaa sinua.

• mumsku
        Zom kirjoitti:

...pureva viima tuolta järveltä puhaltaa. Enpä vie ukkokultaa tänään iltalenkille. Taitaa olla nyt yhdeksäs kerta tänä talvena kun järvi sai jääpeitteen! Saadaan varmaan odottaa pitkään jäälle latuja ja luistinrataa.

Kiitos kaikille, jotka meitäkin jaksavat muistaa, vaikka omiakin huolia riittää yllin kyllin. Ystävälliset ajatukset (ja ne ilmapallot) kantavat eteenpäin. :)

Mumskulle nyt vain odotamme ja toivomme hyviä uutisia.

taidan olla todella muissa maailmoissa.Aiemmin kirjoitin tähän ketjuun,enkä sinun viestiäsi nähnyt,vaikka olet sen ennen minua kirjoittanut.Kovin kylmää on ollut ja tuuli on pahin.Olisipa mukavaa kun tulisi jo talvi.Hiihtämään minäkin haluan.Ilmapallot onkin tainneet olla unohduksissa vähän aikaa.Hyvä,Zom,kun muistit ne.Joten ilmapalloja kaikille palstalaisille.

• tässä ja nyt
        mumsku kirjoitti:

mulla oli sama juttu. Antibiootit auttaa tuohon. :)

• mumsku
        tässä ja nyt kirjoitti:

ukkokultakin sanoi,että kun aloitetaan oikeat antibiootit.Sairaanhoitaja oli sanonut,että ei ole verenmyrkytys,mutta saman tapainen.Kerron sitten,kun saamme enemmän tietoa.

• mumsku
        tässä ja nyt kirjoitti:

sinulle postissa belgi ja pentu.

• Ira¤
        mumsku kirjoitti:

taidan olla todella muissa maailmoissa.Aiemmin kirjoitin tähän ketjuun,enkä sinun viestiäsi nähnyt,vaikka olet sen ennen minua kirjoittanut.Kovin kylmää on ollut ja tuuli on pahin.Olisipa mukavaa kun tulisi jo talvi.Hiihtämään minäkin haluan.Ilmapallot onkin tainneet olla unohduksissa vähän aikaa.Hyvä,Zom,kun muistit ne.Joten ilmapalloja kaikille palstalaisille.

sitä itseään miehelläsi,bakteeri on varmaankin helpommin nujerrettavissa antibiootein,mukava että sinulla ollut seuraa,ei tarvitse yksikseen pähkäillä.
        Ilmapalloja täältäkinpäin.Ulkoa tulin ja hyytävän kylmä tuuli puhaltaa mereltä.Lämmintä illan jatkoa:)

• mumsku
        Ira¤ kirjoitti:

sitä itseään miehelläsi,bakteeri on varmaankin helpommin nujerrettavissa antibiootein,mukava että sinulla ollut seuraa,ei tarvitse yksikseen pähkäillä.
        Ilmapalloja täältäkinpäin.Ulkoa tulin ja hyytävän kylmä tuuli puhaltaa mereltä.Lämmintä illan jatkoa:)

Uskon kyllä,että mies selviää tästäkin.Laitanpa sinullekkin postissa belgin ja pennun,ainakin minulle he ovat todella iso lohtu.Ehkä sinäkin olet samaa mieltä.

• ,,,postissa
        mumsku kirjoitti:

Uskon kyllä,että mies selviää tästäkin.Laitanpa sinullekkin postissa belgin ja pennun,ainakin minulle he ovat todella iso lohtu.Ehkä sinäkin olet samaa mieltä.

laitat tervetuloa meille myös.rakastan koiria kaiken rotuisia. itselläni vain yksi ja niiiiin ihana noutaja.
        useampia haluaisin,mutta nekin maksaa..että jos posti toisi.:)

• murre kysymys

jota jottaa? sanotaanko noin?
        hauska sanonta sinällään,tarkoittaako jotain ?

• Ira¤
        mumsku kirjoitti:

onpa sinulla ihanat tassuterapeutit,vankan näköinen tuo pentukin:)

• Karjalankägönen
        murre kysymys kirjoitti:

jota jottaa? sanotaanko noin?
        hauska sanonta sinällään,tarkoittaako jotain ?

Luit pikkusen viärin,mie kirjutin "jotta jottaa",mikä tarkottaa "että jotakin!"Mukava,jotta kysyit-jotkut,kun ei kaikkii miun kirjutuksista ymmärrä,niin rupevvaat jonnijoutavvoo ilikeilemmään:)

• mumsku
        Ira¤ kirjoitti:

onpa sinulla ihanat tassuterapeutit,vankan näköinen tuo pentukin:)

vankemman näköinen,aika heiveröinen luonnossa.Semmoinen taapertelija.Ei uskoisi,että hänestäkasvaa iso susikoira.Ja belgi näyttää leijonaharjansa ja tuuhean turkkinsa kanaas kovin kookkaalta.Kun turkki on märkä,on hänkin pikasen heiveröisen näköinen.Olemme haaveilleet ukkokullan kanssa,että jos elää saamme niin eläkepäiviksi hommaamme pari koiranpentua.Tämä saksanpaimenkoiran pentuhan on pojan perheen.Mutta luyt matka vierailla meillä.Belgikin on alunalkaen pojan,mutta me olemme saaneet hänet meille meidän lohduksi ja iloksi.Kerrohan Ira sinäkin,miten voit ?Jaa,tämä minun kirjoitus menee taas koirahöpinäksi.Mietin jo itsekkin koirapalstalle siirtymistä.Mutta nyt miettimään sairaalaan lähtöä,soittelen ensin ukkokullalle sinne.

• Ira¤
        mumsku kirjoitti:

vankemman näköinen,aika heiveröinen luonnossa.Semmoinen taapertelija.Ei uskoisi,että hänestäkasvaa iso susikoira.Ja belgi näyttää leijonaharjansa ja tuuhean turkkinsa kanaas kovin kookkaalta.Kun turkki on märkä,on hänkin pikasen heiveröisen näköinen.Olemme haaveilleet ukkokullan kanssa,että jos elää saamme niin eläkepäiviksi hommaamme pari koiranpentua.Tämä saksanpaimenkoiran pentuhan on pojan perheen.Mutta luyt matka vierailla meillä.Belgikin on alunalkaen pojan,mutta me olemme saaneet hänet meille meidän lohduksi ja iloksi.Kerrohan Ira sinäkin,miten voit ?Jaa,tämä minun kirjoitus menee taas koirahöpinäksi.Mietin jo itsekkin koirapalstalle siirtymistä.Mutta nyt miettimään sairaalaan lähtöä,soittelen ensin ukkokullalle sinne.

koira vauva,tyttärenikin ihaili.Eipä tässä viitsi
        valitella,katselen vähän mihin suuntaan alkaa menemään nämä turvotukset.

• Raspikurkku
        mumsku kirjoitti:

koirinesi. Onhan täällä räksyttäviä rakkejakin niin miksei jokunen rotukoirakin, joilla sentään on tapoja ja luonnetta.

• Ira¤
        Raspikurkku kirjoitti:

koirinesi. Onhan täällä räksyttäviä rakkejakin niin miksei jokunen rotukoirakin, joilla sentään on tapoja ja luonnetta.

paremmassa kunnossa?

• mumsku
        Raspikurkku kirjoitti:

pysytelläainakin toistaiseksi.Saapi nähä helmikuussa,kun taas palailen töihin.Jaa,nytpä työkaverit saattaa kummastella,mihin taas katosin.Kaiksi aamuvuoroa olin töissä.On toki pari jo soitellut perään.Ja koirat on niin osa minua,etten viihdy ilman heitä missään.Ja jos siirryn koirapalstalle,tulisivat syöpä ja kaikki sinne mukaan.Pakko minu on jonnekkin kirjoittaa,semmoinen pakottava tarve.Ja helpottaa,uskokaa pois.Rohkeasti vain kaikki kirjoittelemaan tänne kaikesta,niin pahoista kuin hyvistä asioista elämässänne.

• Ira¤
        mumsku kirjoitti:

pysytelläainakin toistaiseksi.Saapi nähä helmikuussa,kun taas palailen töihin.Jaa,nytpä työkaverit saattaa kummastella,mihin taas katosin.Kaiksi aamuvuoroa olin töissä.On toki pari jo soitellut perään.Ja koirat on niin osa minua,etten viihdy ilman heitä missään.Ja jos siirryn koirapalstalle,tulisivat syöpä ja kaikki sinne mukaan.Pakko minu on jonnekkin kirjoittaa,semmoinen pakottava tarve.Ja helpottaa,uskokaa pois.Rohkeasti vain kaikki kirjoittelemaan tänne kaikesta,niin pahoista kuin hyvistä asioista elämässänne.

koirapalstalle perässä voisivat ihmetellä siellä:)

• Raspikurkku
        Ira¤ kirjoitti:

paremmassa kunnossa?

Piti oikein pistää mittari kainaloon ja kyllä se vähän näyttää nousevan mutta ei enää niin paljoa kuin eilen ja muutenkin olo on parempi.

• Ira¤
        Raspikurkku kirjoitti:

Piti oikein pistää mittari kainaloon ja kyllä se vähän näyttää nousevan mutta ei enää niin paljoa kuin eilen ja muutenkin olo on parempi.

pääset taas normaali arkeen kiinni,eihän se kovin
        mukavaa ole sairastella.Tässä kun on niin pirullista,kun ei tiedä koska olisi lähdettävä lääkärin juttusille,ja miten pitkään katsella kotona.Näyttää hoitojen jälkeenkin tulevan kaikenlaista epämukavaa.No päivä kerrallaan.

• Karjalankägönen
        mumsku kirjoitti:

mie oun katteellinen nuista siun karvasista ystävistäs!Miun pikku tipsu kuol toissakesänä ja tuo villis on niin vanaha,jotta se ei pihamualta mihnkkää lähe.Pikkutipsun kans lennelttiin ympäri mehttii,tehtiin nuotio rannalle ja herkutelttiin nuotimakkaroilla-se oli niin ihana ystävä!Tuo villis on jo elämäsä ehttoossa,kuuro ja muutennii älämistellöö ja tekköö ihmmeellissii asioita.Tänäkkii uamuna kovan työn tuloksena viänti p...a kangin pihalle-tuli sittä sisälle ja laskettel loppukangin omalle makkuupaikalle!Voipikohan koirallekkii tulla dementia?Uuuta koirroo en uskalla harkita,kun jos mie en ennee yrittäjän elämmään pysty,niin eessä on uuvelleen koulutus,enkä voi sälyttee koiran hoittoo vanahalle äitillein.No,onhan miulla nuo kolome kissoo ja yks niistä lähttöö mehttään miun kans-riäkkyy kyllä koko ajan,jos mie sen näkyvistä hävviin,mut ei tää koiran ikävä taija miulta ikinnään hävitä.Kun oiskkii joku semmonen ystävä,joka lainnois koirasa muutamaks tunniks päivässä mehtälenkille-kyllä mie siitä huolta pitäsin.Ja noitten matkusteluihen kans on joskus ongelmmii,mut äiti on vielä jaksana näitä kotielämmiini hoijella!Mitä uutta miehestäs?

• Ira¤

mie oun katteellinen nuista siun karvasista ystävistäs!Miun pikku tipsu kuol toissakesänä ja tuo villis on niin vanaha,jotta se ei pihamualta mihnkkää lähe.Pikkutipsun kans lennelttiin ympäri mehttii,tehtiin nuotio rannalle ja herkutelttiin nuotimakkaroilla-se oli niin ihana ystävä!Tuo villis on jo elämäsä ehttoossa,kuuro ja muutennii älämistellöö ja tekköö ihmmeellissii asioita.Tänäkkii uamuna kovan työn tuloksena viänti p...a kangin pihalle-tuli sittä sisälle ja laskettel loppukangin omalle makkuupaikalle!Voipikohan koirallekkii tulla dementia?Uuuta koirroo en uskalla harkita,kun jos mie en ennee yrittäjän elämmään pysty,niin eessä on uuvelleen koulutus,enkä voi sälyttee koiran hoittoo vanahalle äitillein.No,onhan miulla nuo kolome kissoo ja yks niistä lähttöö mehttään miun kans-riäkkyy kyllä koko ajan,jos mie sen näkyvistä hävviin,mut ei tää koiran ikävä taija miulta ikinnään hävitä.Kun oiskkii joku semmonen ystävä,joka lainnois koirasa muutamaks tunniks päivässä mehtälenkille-kyllä mie siitä huolta pitäsin.Ja noitten matkusteluihen kans on joskus ongelmmii,mut äiti on vielä jaksana näitä kotielämmiini hoijella!Mitä uutta miehestäs?

olisi paikallaan,vai on dementia sinun koiralla,meillä taitaa kissalla olla.Yöllä tulee moneen kertaan kävelemään päälle.Raapii huussissaan pitkät ajat,kun ei muista jo raapineensa,heh.
        Mumskulla se on mukavat kaverit,toivottavasti vähän
        mukavampia uutisia on kuullut.

• mumsku
        Ira¤ kirjoitti:

olisi paikallaan,vai on dementia sinun koiralla,meillä taitaa kissalla olla.Yöllä tulee moneen kertaan kävelemään päälle.Raapii huussissaan pitkät ajat,kun ei muista jo raapineensa,heh.
        Mumskulla se on mukavat kaverit,toivottavasti vähän
        mukavampia uutisia on kuullut.

muistitte,Karjalankägönen ja Ira.Kävimme sairaalalla.Mies on nyt omassa rauhassa huoneessaan,saapi lepäillä kenekään häiritsemättä.Katseli vähän telkkariakin,päivällä oli hiihtoa seurannut.Mutta tottakai on hirveän väsynyt,ruoka ei maita,ja jos,tulee heti ripulina pois.Ovat ottaneet näytteen viljelyyn.Sanoi,ettei muutamasta päivästä muista mitään.Oli nyt hieman paremman oloinen,kuin eilen.Kyseli jo,miten kotosalla pärjäilen ja olenko muistanut syödä.Hätäili laskuja,sanoin että unohda ne,nyt on tärkeintä alkaa vähitellen toipumaan.Sanoi että hän ei vielä ole halleluja,mitä muuta seuraa,on siihen elämässään tottunut.Jäi sitten nukkumaan,kun lähdimme.Sairaanhoitaja sanoi,että on verenmyrkytys,niitäkin on erityyppisiä ja nykyään ei sitä nimitystä enää käytetä.Huomenna on tytöllä koulusta vapaa,ja käymme aamupäivällä.
        Niinä,Karjalankägönen,on mekin koettu koiran ikääntyminen ja pois meno.Ihana colliemme oli luonamme 13 ihanaa vuotta.Olemme sellainen koira suku ja myöskin miniäni lapsuudenkodissa on aina ollut koira ja useampiakin.Ja ihania ovat kisulitkin,rakastan niin kovin myös tyttäreni kisulia.Hän nukkui viime yön jalkopäässäni ja belgi tahtoi nukua papan paikalla,vai yleensä nukkuu omassa nukkumis paikassaan.
        Muuten,Elisam.Tiedät paljon koirista.Mitä sanoisit,nyt Belgi ja pojan saksanpaimenkoiran pentu suorastaan rakastavat toisiaan.Mutta miten sitten,kun molemmat ovat aikuisia uroksia? Mahtaako tulla heidän välille ongelmia.Näistä kun ei ole kokemusta.Hyvää illan jatkoa.

• mumskuseni
        mumsku kirjoitti:

muistitte,Karjalankägönen ja Ira.Kävimme sairaalalla.Mies on nyt omassa rauhassa huoneessaan,saapi lepäillä kenekään häiritsemättä.Katseli vähän telkkariakin,päivällä oli hiihtoa seurannut.Mutta tottakai on hirveän väsynyt,ruoka ei maita,ja jos,tulee heti ripulina pois.Ovat ottaneet näytteen viljelyyn.Sanoi,ettei muutamasta päivästä muista mitään.Oli nyt hieman paremman oloinen,kuin eilen.Kyseli jo,miten kotosalla pärjäilen ja olenko muistanut syödä.Hätäili laskuja,sanoin että unohda ne,nyt on tärkeintä alkaa vähitellen toipumaan.Sanoi että hän ei vielä ole halleluja,mitä muuta seuraa,on siihen elämässään tottunut.Jäi sitten nukkumaan,kun lähdimme.Sairaanhoitaja sanoi,että on verenmyrkytys,niitäkin on erityyppisiä ja nykyään ei sitä nimitystä enää käytetä.Huomenna on tytöllä koulusta vapaa,ja käymme aamupäivällä.
        Niinä,Karjalankägönen,on mekin koettu koiran ikääntyminen ja pois meno.Ihana colliemme oli luonamme 13 ihanaa vuotta.Olemme sellainen koira suku ja myöskin miniäni lapsuudenkodissa on aina ollut koira ja useampiakin.Ja ihania ovat kisulitkin,rakastan niin kovin myös tyttäreni kisulia.Hän nukkui viime yön jalkopäässäni ja belgi tahtoi nukua papan paikalla,vai yleensä nukkuu omassa nukkumis paikassaan.
        Muuten,Elisam.Tiedät paljon koirista.Mitä sanoisit,nyt Belgi ja pojan saksanpaimenkoiran pentu suorastaan rakastavat toisiaan.Mutta miten sitten,kun molemmat ovat aikuisia uroksia? Mahtaako tulla heidän välille ongelmia.Näistä kun ei ole kokemusta.Hyvää illan jatkoa.

mutta ehkä saisit tuohon viimeksi esittämääsi kyselyyn enemmän tietoa koirapalstalta.

en todellakaan tahdo häätää sinua pois palstalta,mutta etkö voisi molempiin kirjoittaa?

• mieltä Atsingissa
        mumskuseni kirjoitti:

mutta ehkä saisit tuohon viimeksi esittämääsi kyselyyn enemmän tietoa koirapalstalta.

en todellakaan tahdo häätää sinua pois palstalta,mutta etkö voisi molempiin kirjoittaa?

kirjoitat tänne sairaus asiat,enemmän tietoa koirista koirapalstoilla.

• koira-kissa

keskustelut,sanoisinko että vakavasti sairastuneena en niitä ihan ilolla halua lukea.
        voisitteko jättää nämä pois ja
        ymmärrän,että teilleon tärkeää ja uskon,että on myös syöpää ja muuta vakavaa sairautta.
        Toisaalta tämä on syöpäpalsta jotenkin voisitte erotella nämä lemmikki keskustelut esimerkiksi eri aloitukseen.

aloitus vaikka - syöpäpotilat ja lemmikkiterapia.

• ei kauan
        mumsku kirjoitti:

ole täällä koska hän ei tiedä mistään mitään ja pelottelee ja uhkailee ja on ylimielinen ja tyhmä.ei häneltä kannata mitään kysyä.meillä on nyt paremmat asiantuntiat täällä

• Karjalankägönen
        ei kauan kirjoitti:

ole täällä koska hän ei tiedä mistään mitään ja pelottelee ja uhkailee ja on ylimielinen ja tyhmä.ei häneltä kannata mitään kysyä.meillä on nyt paremmat asiantuntiat täällä

juttu,jotta nuin viisas,niiku sie out,niin suattiin tänne pakstalle!Jos ossoisit miulle vastata muutammaan kysymyksseen;kun miulta leikattiin 2,5 viikkoa sitten tää oikkee olokäpiä ja pitäs leikata nyt tuo vasen,niin miten pitkkään mie ootan,ennenku uutteen leikkauksseen mään?Ja sit toinen kysymys;Aihheuttaako ne polyypit tuolla suolistossa kippuu,vai onko ne nuo munasarjojen kystat,jotka puhjetessaan kippuilloo?Ja kolomas kysymys;Miulla on peräpukamat-pitäskö ne leikkuuttoo,kun ne vaivovvaa-voipiko niistä kehyttyy syöpä?Ihana juttu,jotta sie tulit palstalle,niin suahhaan oikkein asiantuntujalta tiaknoosi vaivvoin!

• tässä ja nyt
        koira-kissa kirjoitti:

keskustelut,sanoisinko että vakavasti sairastuneena en niitä ihan ilolla halua lukea.
        voisitteko jättää nämä pois ja
        ymmärrän,että teilleon tärkeää ja uskon,että on myös syöpää ja muuta vakavaa sairautta.
        Toisaalta tämä on syöpäpalsta jotenkin voisitte erotella nämä lemmikki keskustelut esimerkiksi eri aloitukseen.

aloitus vaikka - syöpäpotilat ja lemmikkiterapia.

perustettiin juuri tätä varten,että voimme jakaa iloja,suruja ja kuulumisia. Syöpäpalsta on asia palsta.

• mumsku
        mieltä Atsingissa kirjoitti:

kirjoitat tänne sairaus asiat,enemmän tietoa koirista koirapalstoilla.

aloittanut tämän ketjun otsakkeella" Zom ja ukkokulta".Olettaisin,että ymmärrätte,että tälläisessa aloituksessa on asioita laidasta laitaan.Ja minä kirjoitan aina nimimerkillä"Mumsku".
        Ja luulen,että te kaikki jo tiedätte,että tämän nimimerkin kirjoituksissa esiintyy usein myös lemmikit.En pahoita mieltäni tästä,ymmärrän kyllä,että saattaa olla turhauttavaa lukea syöpäpalstalla lemmikeistä.Yritän parantaa tapani.Hyvää talvisen maanantain jatkoa teille kaikille.Muuten,Zom ja ukkokulta,miten teillä alkoi tämä uusi viikko?

• jatkossakin
        mumsku kirjoitti:

aloittanut tämän ketjun otsakkeella" Zom ja ukkokulta".Olettaisin,että ymmärrätte,että tälläisessa aloituksessa on asioita laidasta laitaan.Ja minä kirjoitan aina nimimerkillä"Mumsku".
        Ja luulen,että te kaikki jo tiedätte,että tämän nimimerkin kirjoituksissa esiintyy usein myös lemmikit.En pahoita mieltäni tästä,ymmärrän kyllä,että saattaa olla turhauttavaa lukea syöpäpalstalla lemmikeistä.Yritän parantaa tapani.Hyvää talvisen maanantain jatkoa teille kaikille.Muuten,Zom ja ukkokulta,miten teillä alkoi tämä uusi viikko?

myös lemmikeistäsi.Kirjoituksesi hyviä ja meidän syöpäläisten elämään kaikki mikä tuo iloa,on sallittu.
        Jatkat samaan malliin mihin olemme tottuneet ja tykänneet,soraäänistä ei kannata välittää.

• Zom
        mumsku kirjoitti:

...ovat todella tärkeitä ystäviä monelle palstalaiselle. Tokihan niistä pitää voida kirjoittaa. - Kyllä tyttären koirulin ystävyys on antanut ukkokullalle paljon hyviä hetkiä silloinkin kun sairaus koettelee.

Eilen oli illallisvieraita ja väsähdettiin molemmat aika tarkkaan. Valkoiseksi muuttunut maa yllätti, kun vieraitten lähtiessä vilkuttelimme ikkunasta. Tänään piti hoitaa kaupungilla kaikki rästiin jääneet asiat ja se olikin monen tunnin juttu ilman autoa. Apteekissakin meni nelisenkymmentä minuuttia! Ukkokulta oli yksin kotona, joten piti soittaa pari tarkistussoittoa, että tiesin hänen pärjäilevän.
        Huomenna sitten taas sädesairaalakeikka - suunnittelevat uutta kipusädehoitoa. Samalla Zometa-tiputus. Tassuterapiaa iltapäivällä.

Miten teidän uusi viikkonne alkoi? Ehdin vasta äsken tähän tietokoneelle enkä ole vielä juuri katsellut uusia tekstejä. Pitää varmaan siirtyä siihen puuhaan - luettavaa onkin aika paljon.

• Ira¤

olisi jo parempi sinulle,ja tietty kaikille muillekkin:)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      54
      7168
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      711
      3314
    3. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      142
      1605
    4. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      245
      1424
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1355
    6. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      84
      1341
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      89
      1220
    8. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1217
    9. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      232
      1165
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      81
      1124
    Aihe