Oltiin vaimon kanssa taannoin sängyssä ja sitte hän tuli päälle ja alkoi ratsastamaan.
No vauhti sitten kiihtyi niin että se sänky rytkyi ja natisi ihan kauheesti.
Naapuritkin ihmetteli mitä oikein tapahtuu.
No onneks se sänky kesti sen mielettömän rynkytyksen mutta joutu sitä vähä säätämään.
Suosittelen kaikille.
Sänky rytkyi
4
1283
Vastaukset
- suosittelet?
Rytkyvää sänkyäsi vai ratsastavaa vaimoasi?
- en haluaisi
että sänky pettäisi alta ja joku voisi loukkaantua, anna yhteystietosi niin pydän vaimoani ottamaan yhteyttä.
en haluaisi kirjoitti:
että sänky pettäisi alta ja joku voisi loukkaantua, anna yhteystietosi niin pydän vaimoani ottamaan yhteyttä.
tietenkin haluaa ratsastaa ilman ylimääräisiä natinoita tästä löytyisi pek5miksuomi24.fi voisi löytyä toinenkin ratsu?
- harva se kerta
Kyllä kai meillä ainakin vaimo ratsastaa päällä harva se kerta. Vähintäänkin joka toinen kerta, mutta homman voi tehdä hillitymminkin, siten että sänky ei edes pahemmin natise. Naisen ratsastus tosin vaatii melko hyvän seisokin, joten stressaantuneena tai väsyneenä menee pakostakin nainen alla- asennoiksi. Aamulla varsinkin ratsastusseisokki on yleensä parhaimmillaan. Asento muuten vaatii naiseltakin harjaantumista, muuten voi vaurioittaa kankea pahastikin. Meillä harjoittelu on jo tuottanut tulosta ja voi keskittyä pelkästään nautintoon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723033
- 552685
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322295- 792168
- 951976
- 361803
- 121566
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171517Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301360Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329