karkaava poika

höynäytetty

Mulla on sitten ovelaksi tullut tuo koiruli,mitä vanhemmaksi herra tulee sitä omapäisempi se on.Nyt hän on keksinyt miten voi kulkea omia polkujaan,jos minä menen herran mielestä vika suuntaan niin se vaan pujottaa pannan kaulasta ja jatkaa omaa kulkuaan,eikä sitten ole kuulevinaan kun komennan sitä tulemaan luokseni,ei se mene karkuunkaan vaan nuuskuttelee ja hisukkseen loittoneen sinne omaan haluamaansa suuntaan,jos kiristän pantaa niin se istuu kaula tönkkönä eikä suostu liikkuun mihkään vaan on sen näkönen kun siltä justiinsa henki lähtee ja tukehtuu mukamas.Kyllä on naurussa pitelemistä ja vähän vihaksikin pistää kun lenkkeilymme on nykyään ihan naurettavan näköstä menoa.Minä vedän pientä terrieriä haluaamaani suuntaan ja se makaa raajat levällään ja tulee nahkoneen maata pitkin perässä.Että semmoinen vanha herra meillä 7.5vuotias norfolkki ukko

4

229

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niin älykkään yksilön että sinun pitää voittaa se oveluudessa!
      minun ensi koira (vaikka koko perheen koira) jujutti aina. vaikkei koskaan uskoiskaan niin kaikki temput teki meille!
      Pepi antoi ymmärtää että meni nuuskuttelemaan johonkin kulmaan ja sit se hävis tosi nopeasti.
      jos vaan näköetäisyydellä oltiin niin sitten lönkytteli takaisin. koska koskaan ei ollut tottelematta jos kuuli mitä sanotaan!!!

jotkut koirat on vaan niin itsepäisiä. en usko että niitten luonteille voi paljon tehdä.
      pitää vaan vissiin rakasta niitä koiria sellaisina kun ne on. laittaa niin paljon rajoja jne. kun vaan jaksaa.
      koiran turvallisuus kuitenkin ennen kaikkea.

• Ei pujahda pikku pää

Osta valjaat haukulle, niin ei ainakaan pujahda
      vapaaksi... :)

• Eipä ole vielä sellasia valjaita löytynyt, joista piskinpoika ei halutessaan vapaaksi itseään saisi. Neljää eri mallia olen kokeillut, jokaisesta näyttää pääsevän ihan vaivattomasti ja omin avuin eroon ;) Onneksi ei nykyään enää niin usein halua niistä eroon kun silloin nuoruushuumassa, jolloin pari kertaa huomasin lenkillä vetäväni perässä pelkkiä valjaita ja poika tassutteli tyytyväisenä ihan eri suuntaan kun minä ja valjaat.

• Ärrieri

tuo pannasta livistäminen,samoin valjaista irti pujottelu.Kerran olen katsonut kauhusta kankeana meidän russelin karkumatkaa satamasta kotirapun ovelle.Suuri mäki vain ylös pujotellen autojen ja pyörien välissä,sitten jyrkkä kaarros ja kotiovelle istumaan,itse juoksin perästä toisen koiran ja tyhjän valjaan kanssa.Onneksi ei sattunut mitään pahempaa.

Sen jälkeen ostin hurtan puolikiristävän pannan,nyt koira vetää enemmän mut ei pääse livahtamaan karkuun.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      57
      7250
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      724
      3418
    3. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      158
      1719
    4. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      318
      1682
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1375
    6. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      84
      1361
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      91
      1260
    8. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1227
    9. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      249
      1217
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      81
      1144
    Aihe