Oon käynyt nyt muutaman kerran paikattavana. Karies on päässyt hammasväleissä muhimaan ja nyt saan ravata paikattavana.
Lääkäri on paikatessaan porannut hammasvälin oikein kunnolla auki. Kielellä tunnustellessa tuntuu melkein kuin olisi molemmat hampaat puoliksi poissa! Puudutetta ei ole laitettu, mutta mitään kipua en ole tuntenut.
Kysynkin, että missä kohtaa "se iso kipu" oikein tulee? Siis kuinka syvälle pitää porata, että pora osuu johonkin hermoon ja tulee valtava kipu? Ja tajuaako hammaslääkäri ennen sitä hermoon poraamista laittaa puudutteen?
Kyselen vaan, kun vielä on paikkauksia edessä, että millaista se pahin kipu sitten on, kun en ole sitä koskaan kokenut...
Milloin
kipua?
1
113
Vastaukset
Kyllä kipu tuntuu ja voit kyllä sanoa sen ja pyytää sit et saisko puudutteen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496635Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6682842Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831249Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.931220- 841215
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611123- 891120
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2361089- 721002
- 232893