Mikä ihme tää homma on, että suuteleminen on muka jotenkin maatajärisyttävää, ihanaa, kiihottavaa tai edes kivaa?
Olen 20-vuotias nainen ja suudellut monia miehiä (ja naisiakin...), mutta en vain älyä miksi se muka on niin ihanaa. Ei se vastenmielistä ole, mutta en todellakaan saa siitä mitään kikcsejä ja yleensä toivon vain, että se loppuisi mahdollisimman äkkiä, kun se on niin tylsää ja tekisin mieluummin jotain muuta.
Olenko ainoa tällainen? Onko tämä jotenkin epänormaalia?
Ööö...siis kivaa???
1
869
Vastaukset
- ttippa
Herrasiunaa siellä pitää olla tunteita ja sähköä mukana! Eihän se nyt muuten toimi!!
Esileikki pitää olla suutelussakin. Täytyy nyhjätä lähellä ja esim. minua pitää suorastaan kiusata hyvällä tavalla ;) Tulla ihanihan lähelle huuliensa kanssa ja antaa ymmärtää vaan sitten kuitenkin vähän niinkö ei antaa ymmärtää vaan pysyä joka tapauksessa siinä lähellä :D Saadapa minut siihen hyppysiinsä kiehnäämään ;))))
Muuten se onkin sitten yhtä tyhjän kanssa.
Arkipäiväistyneessäkin suhteessa huutelisin mielikuvituksen perään. Sitä voisi siinä tapauksessa säätää jotain ihan uusia kuvioita puolin ja toisin jännityksen ylläpitämiseksi ;) Mikä menee sitten kyllä kuin omalla painollaan kun tämän mahdollisen puolison tuntee jne.
;))))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043558
- 623207
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342704- 822507
- 852458
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422134- 972103
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil501752Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221730- 121706