pyhä pietari

mooma

eräänä päivänä oli kuollut paljon ihmisiä ja pietarilla oli ollut kova työ. yksi mies tuli taivaanportille ja kysyi pietarilta,
- pääsenkö taivaaseen? johon pietari vastasi
- tänään on ollut vaikka minkälaista taivaaseen yrittäjää ja olen TODELLA väsynyt, pääset taivaaseen jos sanot jonkun oikein hyvän teon jonka olet tehnyt. mies vastasi
-pelastin yhden naisen, joka oli joutumassa kolmen ison moottoripyöräjengiläisen raiskaamaksi.
pietari virkosi heti ja ajatteli että se on hyvä työ ja kysyi
- milloin se tapahtui?
mies katsoi kelloaan ja sanoi
- noin puolitoista minuuttia sitten

1

2014

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olento

Hurskas ja vähemmän hurskas mies olivat pyrkimässä taivaaseen. Pyhä Pietari pyysi heitä laskemaan housunsa alas ja kysyi: "Mitäs tuolla vehkeellä on tehty?" Hurskas sanoi: "Pelkästään pissitty." Vähemmän hurskas toivonsa menettäneenä sanoi: "No naitu niin pirusti!"
      Pyhä Pietari päästi vähemmän hurskaan sisään, mutta osoitti hurskaalle alakertaa. Hurskas kysyi: "Mitäs tämä oikein tarkoittaa?" Pietari vastasi: "Tämä on paratiisi eikä mikään käymälä."

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      192
      1321
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1138
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      864
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      860
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      780
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      745
    7. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      53
      702
    8. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33