Eli, meillä on vajaa 5kk ikäinen pentu, jolla on yöllistä ripulia. Tämä on jatkunut jo 4 päivää. Päivällä kakka on siis normaalia ja kovaa, mutta yöllä/illasta alkaa ripuli, joka kestää aamuun. Kyseinen ripuli vaivaa vain siis öisin.
Koira on piretä, syö ja juo normaalisti, ja haluaisin kysellä onko kellään kokemusta tämmöisestä?
Pentu sai ripulin alkaessa päivällä matokuurin, mutta eihän siitä pitäisi tämmöistä tulla.
Ruoka on samaa mitä ollaan ennenkin syötetty, ja vettäkin on tarjolla runsaasti.
Ripuli on siis vetelää, ei veristä, eikä hyytelömäistä.
Voiko kysessä olla joku virus, vaiko voiko koiralla olla stressiä, ahampaat on nimittäin juuri lähtemässä?
Eläinlääkärille ollaan menossa rokotukseen huomenna, mutta ajattelin kysyä täältäkin neuvoa.
Osaako kukaan sano mistä on kysymys?
1
274
Vastaukset
Meilläkin näitä ripulointeja on joskus ollut, menevät yleensä ohi paastolla. Eli ensin vuorokausitäysin ilman ruokaa, huolehdi kuitenkin että juo riittävästi, ettei kuivu! Sitten paastopäivän jälkeen ruokinta aloitetaan pehmeäksikeitetyllä riisillä, seassa voi olla myös keitettyä kanaa, useita pieniä annoksia päivässä. Lisäksi olen antanut jotain vatsan toimintaa tasapainottavia tabuja, taisivat olla nimeltään Inupekt (saa eläinlääkäriltä). Kun ripulointi loppuu, paluu normaaliin ruokavalioon vähitellen.
Jos näyttää että menee huonoon kuntoon, niin sit tietty heti ell. Mutta tehän menette sinne huomenna joka tapauksessa, sieltä saat varmasti lisäohjeita. Meillä tuo paasto on yleensä tehonnut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577250Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7243418Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1581719Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3181682- 841375
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841361- 911260
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631227Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2491217- 811144