Mietin noita penisrenkaita, tuottaako ne miehelle sen kummempaa mielihyvää vai ovatko vain naisen "avuksi"? Tuntuuko esim. tuollainen värisevä rengas miehestä hyvältä?
Kaikki "lelut" näyttävät olevan naista varten suunniteltu... Mitä voisin hankkia miehen mieliksi (ei mitään pyllyyn työnnettävää, siihen ei suostu eikä nukkea koska sitten jään varmaan itse ilman ;))? Jotain mitä siis yhdessä voisi käyttää/tehdä piristämään hommia...??
Mistä miehelle
3
2038
Vastaukset
Tietääkseni noi pitkittävät orgasmia. Satavarma en ole. Eli lisää kummankin nautintoa.
- 12234
tekomulkku johan miehen kullikin sopii,on kyllä aika paksu mutta tehokas siinä on kaksi vipraa,saat sit sinäkin kunnolla,vehkeen nimeä en kyllä muista mutta löytyy sex kauppojen sivuilta jos vain viitsit etsiä
- xxzman
(Hittoko nuo vastauksen on yhtä tyhjän kanssa !!)
Oma kokemukseni :
Suosittelen kyllä sitä penisrengasta ja toista kivesten taakse ,plussana vois hankkia vaikka penispumppu.
(Viime mainitun edusta sinäkin pääsisit nauttimaan )
Penisrenkaan käyttö ensikertaa kylläkin antaa yllättävän miellyttävän tunteen miehelle ,mutta liian kauna ei kannata pitää.
Pidentää erektiota ja pidentää laukeamisen tunnetta eli ei tapahdu nopeasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712993
- 482618
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322255- 792158
- 951966
- 321732
- 121556
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171507Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301320Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291319