Antti on niin ihquuuuu!!! Haluaisin nuolla häntä ja tanssia hänen kanssaan kukkaiskedolla!
ANtti ihq
6
393
Vastaukset
- ninde87
Antti ei halua nuolla ketään muuta kuin miehiä ja niitäkin vain yhestä kohtaa.
- Antti-1995
Moi! luin sun kommas. Minä iolen samaa mieltä et antti on ihana vai? mää ainakin haluaisin nuolla sitä!
- ftyi
se on vaan niin ihana!!!!!
- Indzu
ftyi kirjoitti:
se on vaan niin ihana!!!!!
Se on vaan niin IIIIIIHAAAAAAANAAAAAA!!!!!!! Eikä sille voi mitään, ne on aika tyhmiä, jotka uskoo juoruja, että se ois homo!!!!
- mä95...
Indzu kirjoitti:
Se on vaan niin IIIIIIHAAAAAAANAAAAAA!!!!!!! Eikä sille voi mitään, ne on aika tyhmiä, jotka uskoo juoruja, että se ois homo!!!!
niin just Antti on aivan ihana..eikä mikään homo!!!
- hfhfh
Indzu kirjoitti:
muuten ninde nyt ei ollu kyse siitä että ketä Antti haluis nuolla vaan että kuka Anttia haluis nuolla!!!!sä et osaa mitään muutakun haukkuu muita!!!mee hoitoon...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873207
- 622907
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322435- 802256
- 742169
- 952026
- 121616
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan191593Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301440Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?361416