Nyt on jo neljäs välivuosi meneillään, eikä vieläkään opinnot nappaa. Kauankohan vielä tarvitsee odottaa motivaatiota?
montako välivuotta?
5
1843
Vastaukset
- Ninja26
Se vaatii asennoitumista, että ensi vuonna jatkan opintoja. Mut jos vaa oottelet ni ei se motivaatio koskaan tule.
Ite alotin välivuoden tammikuussa 2006 ja olin jo valmiix asennoitunu siihe että elokuussa koulu jatkuu, kuten jatkuikin. Pein vaa taukoa kaikesta, mut en jääny motivaatiota ootteleen. Olin kotona n.7kk tekemättä yhtään mitään...kyllä siinä ajassa motivaatiot löytyy. - uoiu
Neljä vuotta saa opintoja keskeyttää enintään yliopistossa, sitten pitää jatkaa opintoja.
- homicidal
Itselläni kaksi välivuotta. Ensi syksynä olisi tarkoitus mennä johonkin kouluun. Eri asia kuinka kauan jaksan siellä sitten olla.
- Yo-06.
Toinen välivuosi menossa. Löysin lukion jälkeen ihan mukavan työn, jossa palkkakin on ihan kohtuullinen (n. 1800 e), joten ei ole ollut varsinaista pakkoa lähteä vielä opiskelemaan. Ehkä olisin lähtenyt aiemmin, jos ei olisi tätä työtä, mutta onneksi tämä on niin yksipuolinen duuni, että tähän pakostikin jossain vaiheessa kyllästyy :) Tänä keväänä aion siis hakea yliopistoon. Loppuvuodesta päätin, että tammikuun loppuun mennessä päätän, mihin haen ja sitten alan lukea. On toiminut. En ole varma, onko ala oikea, mutta sitä en tässä vaiheessa enää ajattele, koska sitä ehtii ajatella sitten myöhemmin. Lukemisesta ei tule yhtään mitään, jos odottaa inpiraatiota tai jatkuvasti analysoi, että "onkohan tää nyt sittenkään mun juttu..."
- yo-04
Pitäisköhän itsekkin tehdä noin ja vain aloittaa lukeminen. Vielä pähkäilen kahden aineen välillä, kumpi kiinnostaisi enemmän. Kait se on pakko nyt vaan päättää. Menee muuten hyvää pääsykokeisiin-lukemis-aikaa hukkaan.
Voihan sitä sitten myöhemmin vaihtaa jos siltä tuntuu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911234Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221098- 70820
- 48814
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53760Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50685- 33662
- 60659
- 52627
- 50615