Täällä hirveesti puhutaan Kihniöstä ... oottekohan te erehtyneet palstasta kun oon 40 vuotta Pirkanmaalla asunut ja ikinä en ole kuullutkaan Kihniöstä!!!
Missä on Kihniö?
16
3122
Vastaukset
- asuneelle.
On sinullakin mennyt elämässäsi 40 vuotta nukkuessa, tai laput silmillä. Missä olit maantietotunnilla, vai oletko niitä peräkamarin poikia/tyttöjä, jotka ovat jääneet yleissivistyksessä jälkeen?
- vastaan...
Minä olen mielestäni hyvä maantiedossa (toki jotkut Suomalaisethan ovat täysiä neroja mm. osaavat luetella joka maan 10 suurinta kaupunkia) mutta siis kuitenkin en minä ikinä muista, että maantiedon tunnilla oltais puhuttu Kihniöstä. Toki olen itse ajanut Kihniön ohi monet kerrat joten sillain tuttu paikka mutta aika hankala jokaista pikkupaikkaa Suomessa tuntea vaikka se oma kotikylä kuinka hieno olisikaan.
- olihan se Kihniö
vastaan... kirjoitti:
Minä olen mielestäni hyvä maantiedossa (toki jotkut Suomalaisethan ovat täysiä neroja mm. osaavat luetella joka maan 10 suurinta kaupunkia) mutta siis kuitenkin en minä ikinä muista, että maantiedon tunnilla oltais puhuttu Kihniöstä. Toki olen itse ajanut Kihniön ohi monet kerrat joten sillain tuttu paikka mutta aika hankala jokaista pikkupaikkaa Suomessa tuntea vaikka se oma kotikylä kuinka hieno olisikaan.
jotenkin tuttu. Totta- meille on se oma paikkakunta aina lähinnä sydäntä. Kun kuljet seuraavan kerran pienen kylämme ohi, poikkea ihmeessä. Vaikka Soljan pakariin kahville, siellä on myös hyvää ruisleipää kotiinvietäväksi. Anteeksi vähän ärhäkkä ensikommenttini. Yleisesti me Kihniöläiset olemme ystävällisiä ja vieraanvaraisia ihmisiä. Joukossa silti on meitä muutamia ärhäköitä, häiriköitä.
- käännyt
oikealle Virroille niin Kihniö tulee vastaan vasemmalla. Se siitä maantiedosta ja muusta paskasta.
- mää tiän
ei Kihniö ketään vastaan lähde, on ja pysyy paikoillaan.
- on ihme
ihme kun osaat lukea edes se on sinulle joku opettanut sen 40 vuoden aikana mitä olet pirkanmaalla asunut.oletko tyhmä vai erittäin tyhmä????????????????????????????????????????????
se on kun sinulla on niin pienet ympyrät vai oletko ollut humalassa koko 40 vuotta ettet ole muuta ajatellut kun viinaa.onko meidän sivistyneiden joukossa noinkin avuttomia.ymmärretään sinua reppanaa ole siellä kolossasi seuraavat 40 vuotta.- sullakaan
hyvin mene :) :) :)
Kannattais ehkä lukea koko viestiketju ennenkuin alkaa kirjoitteleen. T:Kihniön vaari - hyvin menee
sullakaan kirjoitti:
hyvin mene :) :) :)
Kannattais ehkä lukea koko viestiketju ennenkuin alkaa kirjoitteleen. T:Kihniön vaariminulla menee tosi hyvin kaikkea on rahaakin jottei
paskalle taivu.älä kirjoittele mihinkään kun et
tiedä mitään ole kolossasi ihan hiljaa ja anna ihmisten jotka elävät olla omassa elementissään.
osaatko mahdollisesti lukea kunnolla?
tai ole täysin hiljaa älä ota kantaa kun et tiedä
mitä kirjoitat rfeppana pieni vanha höperö. - miiiii
hyvin menee kirjoitti:
minulla menee tosi hyvin kaikkea on rahaakin jottei
tiedä mitään ole kolossasi ihan hiljaa ja anna ihmisten jotka elävät olla omassa elementissään.
mitä kirjoitat rfeppana pieni vanha höperö.Tää koko juttuhan on ihan selkee provo kihniöläisille!!! Ja heti tyhmät tarttuu syöttiin....!
- olla niin
miiiii kirjoitti:
Tää koko juttuhan on ihan selkee provo kihniöläisille!!! Ja heti tyhmät tarttuu syöttiin....!
kovin fiksua. Provokaatiot tehdään nykyisin pääasiallisesti Lähi-idässä, Amerikassa ja Venäjällä. Ei meidän pienessä Kihniössämme. Saamme onneksi nukkua vielä kaikessa rauhassa.
Tyhmiähän me ollaan, koska viisaammat lapsemme ovat joutuneet muuttamaan työnperässä vilkkaammille paikkakunnille. - lapsista...
olla niin kirjoitti:
kovin fiksua. Provokaatiot tehdään nykyisin pääasiallisesti Lähi-idässä, Amerikassa ja Venäjällä. Ei meidän pienessä Kihniössämme. Saamme onneksi nukkua vielä kaikessa rauhassa.
Tyhmiähän me ollaan, koska viisaammat lapsemme ovat joutuneet muuttamaan työnperässä vilkkaammille paikkakunnille.kovin viisaita tuu jos niitä saa vaan sukulaisten kanssa.
- juna
hyvin menee kirjoitti:
minulla menee tosi hyvin kaikkea on rahaakin jottei
mitä kirjoitat rfeppana pieni vanha höperö.vai hyvin menee kihniöllä...joo ikävä kyllä kokemusta on aika rankalla tavalla.kohniöläiset ovat niin sisään päin lämpineviä että uusia ihmisiä ei vastaan oteta,vaan ajetaan kaiken keinoin pois.minulla oli ihan mies kihniöllä mutta sekin aviliitto meni mönkää kun kihniöläiset eivät voineet hyväksyä meitä joukkoomme ja pahinta oli että lapset sai kärsiä kaiken eniten,lapset ovat syyttömiä kaikkeen mutta kyllä siellä kaikki paikka kuntalaisia suositaan ja kokemusta on...kuusi vuotta hjaksoi mutta sitten riitti,enkä ole perheeni kanssa ainoa joka on joutunnut samanlisen kohtelun saannut kihniöllä...hyväksykää hyvät kihniöläiset muutkin uhmiset ette ole maailman paras kunta..
- ...meni ohi...
juna kirjoitti:
vai hyvin menee kihniöllä...joo ikävä kyllä kokemusta on aika rankalla tavalla.kohniöläiset ovat niin sisään päin lämpineviä että uusia ihmisiä ei vastaan oteta,vaan ajetaan kaiken keinoin pois.minulla oli ihan mies kihniöllä mutta sekin aviliitto meni mönkää kun kihniöläiset eivät voineet hyväksyä meitä joukkoomme ja pahinta oli että lapset sai kärsiä kaiken eniten,lapset ovat syyttömiä kaikkeen mutta kyllä siellä kaikki paikka kuntalaisia suositaan ja kokemusta on...kuusi vuotta hjaksoi mutta sitten riitti,enkä ole perheeni kanssa ainoa joka on joutunnut samanlisen kohtelun saannut kihniöllä...hyväksykää hyvät kihniöläiset muutkin uhmiset ette ole maailman paras kunta..
Olen kyllä kanssasi täysin eri mieltä.Me olemme ainakin perheeni kanssa päässeet "sisälle" kuntaan.Ystäviä on paljon.Sukulaisia ei juurikaan.En tiedä mikä TEILLÄ on mennyt mönkään mutta meitä on kaikki kohdellut ainakin hyvin.Kihniöläiset ovat ihan tavallisia pulliaisia,ylpeitä itsenäisestä kunnastaan.Vaikka en olekaan alkuperäinen kihniöläinen niin minäkin olen ylpeä itsenäisestä kunnastamme!:o)
juna kirjoitti:
vai hyvin menee kihniöllä...joo ikävä kyllä kokemusta on aika rankalla tavalla.kohniöläiset ovat niin sisään päin lämpineviä että uusia ihmisiä ei vastaan oteta,vaan ajetaan kaiken keinoin pois.minulla oli ihan mies kihniöllä mutta sekin aviliitto meni mönkää kun kihniöläiset eivät voineet hyväksyä meitä joukkoomme ja pahinta oli että lapset sai kärsiä kaiken eniten,lapset ovat syyttömiä kaikkeen mutta kyllä siellä kaikki paikka kuntalaisia suositaan ja kokemusta on...kuusi vuotta hjaksoi mutta sitten riitti,enkä ole perheeni kanssa ainoa joka on joutunnut samanlisen kohtelun saannut kihniöllä...hyväksykää hyvät kihniöläiset muutkin uhmiset ette ole maailman paras kunta..
kaikki ihmiset jotka kihniöön muuttavat ovat varmaan tervetulleita.avioliittosi meni mönkään itsesi takia
ei kihniöläisten takia,miksi et hoitanut liittoasi
kuten pitää vai etkö osannut.jos liitto hajoaa syy ei ole kenenkään muun kun kahden ihmisen.sillä eihän ja harvoin pystyy yksin tappelemaankaa.katso peiliin
ja sitten vasta kirjoitat.kihniöö parempaa paikkaa
ei suomessa löydy.tietenkin jos sosiaalihuoltoon
tulee suoraan niin on asiaa kirjoittamaan sillä eihän kunta tarvi elättää jos ei viitsi töitä tehdä.
- Kahdesti lomaillut
Kannattaa poiketa joskus Kihniön Pyhäniemessä, luonnonkaunis paikka, käsittäkseni ihan kaikille avoin uimaranta ja kelohonkainen kesäravintola.
Holiday-clubkin keksinyt paikan.. Raitista ilmaa ja kaunista luontoa! - N1metön
Trolli :smoke
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6564740Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202245- 1031414
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos221314- 861289
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia1261084Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel671026Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75945Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi252935- 65906