Jos jumala olet kaikkivaltias

Ikuinen hiljaisuus

Jos jumala olet kaikkivaltias ja rakastat jokaista luomaasi ihmistä ylikaiken ja haluat heidän voivan hyvin niin miksi kidutat minua vielä täällä?
eikö ole tarpeeksi että olen monet vuodet elänyt tässä voittamattomassa masennuksessa, ahdistuksessa ja ennenkaikkea kokopäivän kestävien pakkoajatuksien kanssa kärsien joka ikinen hengenveto? miksi ihmeessä jakelet syöpiä, aivoverenvuotoja ja muita kuoleman tauteja ihmisille jotka ansaitsivat/haluaisivat elää?
miksi vielä pidät minua täällä.
Jos todellakin olet niin itsekäs että pidät minut, elämänsä pilanneen täällä niin joudun itse tekemään jotain mikä vie minut pois.
Etkö ymmärrä sitä että olen "jäätynyt" masennukseen ja minua ei voida parantaa millään lääkkeillä ja muilla olen aina jumissa siinä kauheassa olossa. Oletko vahva ja kaikkivaltias?
jos olet anna seuraava syöpä minulle etkä hänelle joka haluaa elää. todista että osaat, näytä että loit ihmisen kuvaksesi. Todista olevasi kaikkivaltias ja anna minun kuolla. Se riittää minulle. En pyydä mitään muuta, minä pyydän vain että anna minun kuolla.

Rukoilen. Anna nukun ikuisesti.
Jos olet siellä jossain ja kuulet kutsuni niin ojenna myös minulle se mitä haluan=ikuisen unen.
En pyydä mitään muuta. Pyydän niin vähän.
Kuolla. Siinä se. Sydänpysähtyy ei sen kummempaa.
Tee se minulle. Etten joudu tekemään itse.
En pyydä lottovoittoa, en ruokaa, en vettä, en edes kuuluisuutta, pyydän vain rakkautta, rakkautta jota sinun pitäisi osata. Rakkautta osoitat minulle antamalla minun nukkua pois tänä yönä. Kiitos. Rukoilen sinua. Amen.

13

1230

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rakas ihminen.

Elämä voi joskus olla aika koettelevaa. Nyt vain pää pystyyn. Ja nouset syvältä kuopastasi ylöpäin, kohti parempaa tulevaisuutta. Joskus ihminen luulee olevansa tyytyväinen, kun voi oikeasti tapahtua jokin ihme. Sillon kannattaa luottaa vaistoihinsa. Heikkoja ihmisiä maailmassa on vaikka kuinka paljon. Joillakin saattaa olla paksu suojamuuri päällään, johtuen ehkä esim. jonkun rakkaan perheenjäsenen mentyksestä. Ei kannata toivoa ikuista unta, vaan paremminkin ikuista elämää ihmisen vieressä, joka sinua rakastaa.

• vielä tavoittele

Älä nyt pahoita mieltäsi, olen ateisti.
      Usko on mielestäni hyvä asia kun se antaa voimia. Mutta toimiiko se nyt ihan kohdallasi oikein?

Muistan että kun itse uskoin ja elin masennuksessa, rukoilin samaa, että joku muu voisi saada elämäni elääkseen kun en itse osaa nauttia siitä.
      Mutta oli miten oli, oli niitä korkeita voimia tai ei. Olet silti saanut sen elämän mikä sinulla on. Ei kukaan muu, etkä voi antaa sitä kellekkään muulle. Paras vaan ottaa itseään niskasta kiinni ja arvostaa sitä lahjaa minkä olet saanut. Älä tukeudu liikaa Jumalaan. Ei se määrää sinusta, eikä voi estää tekojasikaan tai muiden tekoja. Tukeudu ihmisiin, tukeudu ystäviin. He kuulevat ja vastaavat.
      Niin on kaikkivaltiaskin määrännyt.
      Että olemme tavallaan vapaita mutta toisiimme sidottuja.

• !!!

Hienoa, että uskot Jumalaan. Vastaus kuitenkin Häneltä on todennäköisesti erilainen kuin pyysit: Hän tulee ilmeisesti sinua vielä auttamaan ja siunaamaan. Hänellä on herkkä korva, koska Hän on korvan luonut. 'Avuksesi huuda minua hädän päivänä, niin minä tahdon auttaa sinua ja sinun pitää kunnioittaman minua', sanoo Raamattu. Niin toivotonta tapausta ei ole olemassakaan, ettei Hän pystyisi auttamaan. Monesti Hänen apunsa viipyy, mutta vastaus tulee jossakin muodossa. Minäkin rukoilin mieheni puolestam että hän saisi vielä parantua ja elää. Toisin kuitenkin kävi. Sairaus vei rakkaani Taivaan Isän luokse vähän aikaa sitten. Sinulla on elämä, ole siitä kiitollinen ja tiedä, että sinua tarvitaan vielä, et ole tarpeeton. Siunausta sinulle runsaasti!

• kärsi

Tuo vuodatuksesihan kuulostaa ihan Vanhantestamentin Job:n kirjeeltä

• Kuule ystäväni. Jeesus on kuollut sinunkin masennuksen puolesta Golgatan keskimmäisellä ristillä. Ei Hän anna sinulle enempää, kuin jaksaa kantaa. Tiedän kaksi henkilöä, jotka on päässeet masennuksesta. Toisen näin silmieni edessä sairastuvan ja ajattelin ei toivoa. Mut tiedätkö hän kuule jätti riipuvuutta aiheuttavat masennuslääkkeet pois ja tänään on kyllä niin iloinen ja huumorintajuinen ihminen. Siis elävä todistus silmieni edessä. Aivan ihanaa. Ei ne lääkkeet vie sairautta pois. Hakeudu sellaisten uskovien seuraan, joilla on sielunhoidolinen koulutus tai mene Rauhanmajatalolle. Siellä on sielunhoidollista koulutusta ja ihmiset pääse oikeasti paranemaan.

• mikä jumala

Jos antaa kärsiä, sadistista! Itsekin kovia kokeneena, raskas elämä ja kokoajan rankemmaksi muuttuu! Turha selitellä että herra on antanut kaiken. Olosuhteet ovat vaan näin...

• Ikuinen hiljaisuus

Niin siinä sitten kävi ilmi että "HERRA" kaiken luoja, on itsekäs,heikko,rakastamaton, tunteeton olio joka nauttien luo murhaajia, koulukiusaajia ja oikein iloiten jakelee syöpiä ja muita kipuja heille jotka haluaisivat elää. Jos jumala rakastaisi minua hän antaisi minun kuolla tästä helvetinmoisen epätoivon tunteesta ja käsittämättömästä masennuksesta. Että älyhoi herra. Vuosia sinuun luotin, en enää.

• kärsimysnäytelmää

Olen aivan samaa mieltä,miksi jumala (jos sitä nyt yleensä on)niin miksi antoi poikani kuolla?Miksi laittoi kärsimään meidät vanhemmat ja pojan veljen?Miksi laittoi kärsimään isovanhemmat ja muut sukulaiset ja ystävät?Ja tappajan päätä vain siliteltiin,voi voi kun on huonona tuo joka lapseni tappoi.Voi perkele kun täältä joskus pääsen pois niin hyvä,mutta nyt minun on elettävä edes jotenkin koska vielä saan pitää toisen poikani.Mutta vihaa tunnen jos en mitään muuta ja vihaan kaikkia,sitä minun elämäni nyt on sen sallii tuo kaikkivaltias ihmisiä rakastava ja anteeksiantava olento.
        Minun lapseni olisi halunnut elää ja toteuttaa unelmiaan ja haaveitaan,me vanhemmat olisimme halunneet nähdä hänen kasvavan ja toteuttavan unelmansa ja veljensä olisi halunnut pitää pikkuveljensä,mutta ei hän kaikkivaltias päättikin että nyt tuo poika kuolee.Niin miksi minä olen vihainen ja katkera?No onneksi saan kuitenkin vihata lapseni tappajaa sitä minulta ei voi kukaan kieltää ja tottakai jumala sentään sen sallii että saan kärsiä joka helvetillisen päivän täällä maan päällä.

Muuten onko joku muukin eronnut kirkosta kuin minä?

• pikkiriikki

Ihmispolohan lankesi syntiin silloin joskus. Ja se toi mukanaan sairaudet ja kaikki, mitä nyt sielunvihollinen, kaikkien valheiden isä voikaan tehdä. Tosin elämä ei ole tasapuolinen, eikä oikeudenmukainen. Miksi joku kärsii hiljaa ja joku elää kun pellossa ja kuitenkin kaikki näyttää sujuvan. Siihen ei kai kukaan voi vastata. Varmaa on kuitenkin, että Jumala antoi Poikansa SINUN ja MINUN tähden pilkattavaksi, kiusattavaksi ja naulittavaksi ristille. Mutta Jumala myös herätti Jeesuksen kuolleista, että mekin saisimme elää.
      Pointti onkin se, että jos me olemme Jeesuksen omia, Hän kantaa meitä rakkaasti silloinkin, kun kaikki vaikeudet viskelee niissä myrskyissä, mihin emme olisi ikinä halunneet. On eri asia pyristellä yksin, kuin saada luottaa Häneen, joka voi myös myrskyt tyynnyttää. En olisi itsekään jaksanut, jos en olisi tiennyt, että Jeesus rakastaa minua, tuntui minusta miltä tuntui ja vaikka ahdistaisi kuinka. Hän myös sen meille Raamatussa osoittaa. Se on kompassi. Elämä on lahja ja Jeesus odottaa, että otat vastaan myös ikuisen elämän, jossa ei ole kuolemaa.

• että voihan

höpönpöpön. Aina höpötetään Jumalan rakkaudesta vaikka mitä pahaa tapahtuu. Minäkän en enään usko, uskoin joskus, mutta liiat menetykset veivät uskoni hautaan .

• pikkiriikki
        että voihan kirjoitti:

höpönpöpön. Aina höpötetään Jumalan rakkaudesta vaikka mitä pahaa tapahtuu. Minäkän en enään usko, uskoin joskus, mutta liiat menetykset veivät uskoni hautaan .

ei kenenkään koskaan ole uskoa. Jos ei halua. Mutta mikä on se voima, joka vie eteenpäin, kun voimat loppuu? Kun on sellaiset vastoinkäymiset, joiden edessä olet voimaton? Minä tarvitsen Jumalan apua, Jeesusta. Joku muu on niin vahva, ettei tarvitse "höpönpöpöä". Mutta Raamatun sanoin, Joh. 7:17: 'JOS JOKU TAHTOO tehdä hänen tahtonsa, tulee hän tuntemaan, onko tämä oppi Jumalasta, vai puhunko minä omiani.' Minä olen kokeillut ja hyväksi havainnut.

• REXILEX

KATSO NETISTÄ VASTAUKSEMME.
      TAIVAAN FAKTAA; KAIKKI VALTA TAIVAALTA;
      KAIKKIVALTIAAN TAHDOSTA; KAIKKIVALTIAAN TAHTO.

KUN OLET LUKENUT JA YMMÄRTÄNYT, TIEDÄT .
      VASTAAMME KYSYMYKSEESI.

TAIVAS ORGANISAATIOT
      lain ja luomakunnan vartia

ivtjuutilainen@hotmail.com
      ilkkajuu@suomi24.fi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      57
      7290
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      733
      3521
    3. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      349
      1847
    4. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      164
      1785
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1415
    6. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      84
      1381
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      91
      1280
    8. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1247
    9. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      262
      1241
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      81
      1154
    Aihe