Joh.16:33.Olen puhunut teille tämän,jotta teillä olisi minussa rauha.Maailmassa te olette ahtaalla,mutta pysykää rohkeina:minä olen voittanut maailman.
mannalappu viikonlopulle.
6
454
Vastaukset
- piilokas
ei varmaankaan ole sukua patalapulle?
sellaisia pieniä lappuja joissa on Raamatunpaikkoja,ne on tavalisesti jossain rasiassa,siitä otettaan yksi ja katotaan mikä tuli ja kaivetaan se Raamatusta.ai niin rukouksen kera kannataa ottaa mannalappu.
- mighty quinn
aksu521 kirjoitti:
sellaisia pieniä lappuja joissa on Raamatunpaikkoja,ne on tavalisesti jossain rasiassa,siitä otettaan yksi ja katotaan mikä tuli ja kaivetaan se Raamatusta.ai niin rukouksen kera kannataa ottaa mannalappu.
En usko että Jumala on mikään sinun ruletilla toimiva sätkyukko. Tuo on okkultista soopaa että arvotaan jostain laatikosta lappuja mitä pitäisi lukea Raamatusta vaikka sitten rukoilisit ennen sitä.
mighty quinn kirjoitti:
En usko että Jumala on mikään sinun ruletilla toimiva sätkyukko. Tuo on okkultista soopaa että arvotaan jostain laatikosta lappuja mitä pitäisi lukea Raamatusta vaikka sitten rukoilisit ennen sitä.
EKSYTYSTÄ!!!!!!!!!!!!!!!
- Jeesus pelastaa
aksu521 kirjoitti:
EKSYTYSTÄ!!!!!!!!!!!!!!!
Varsinkin JeesusUsko on eksytystä.
Rukouksiini EI vastattu, vaikka ruoilin vuosikymmenen.
-Rukoilin muille ihmisille hyvää aikaa, mutta se ei toteutunut kenellekään/kertaakaan.
Siispä Erosin kirkosta eroakirkosta.fi palvelun kautta.
tv:
Jeesus pelastaa - mighty quinn
aksu521 kirjoitti:
EKSYTYSTÄ!!!!!!!!!!!!!!!
Olen kuullut KAHDENLAISISTA mannalapuista, se että sinne laatikkoon laitetaan vain hyviä asioita lupaavia asioita ilman mitään muuta ei ole oikein.
Tuo asia taas jos siellä on KOKO Raamattu ja luet mitä sieltä käteesi tulee ei tietenkään eksytä jos luet koko luvun. sori jos olin rakkaudeton.
Olen yksi paskamaisimpia ihmisiä vaikka olenkin uudestisyntynyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih547168Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7113314Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1421605Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2451424- 841355
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841341- 891220
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631217Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2321165- 811124