Linda yllätti Ruotsin Let's dance! -ohjelmassa. Chacha näyttää hyvältä ja spagaattikin sujui. Saivat kai ihan huippupisteet esimmäisessä ohjelmassa. Lindasta taitaa tulla superjulkkis naapurimaassa.
http://www.tv4.se/letsdance
Linda loistaa
21
4780
Vastaukset
- Maikkair
Linda tanssii tähtenä Ruotsissa
Linda Lampenius tanssii tänä vuonna Ruotsin Let's Dancessa eli Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmassa, johon hänen lisäkseen on kutsuttu yksitoista ruotsalaista julkkista.
Lampenius ja hänen parinsa Daniel Da Silva on valittu myös laajaan ohjelmaa mainostavaan kadunvarsikampanjaan. Linda taivuttelee parinsa kanssa upeissa kuvissa tuulikoneen hulmuttaessa viulistin hiuksia ja pukua.
Linda on muutenkin erittäin suosittu länsinaapurissamme. Hän soittaa säännöllisesti kuningasperheen juhlissa, ja itse kuningas Kaarle Kustaa on kertonut pitävänsä soitosta. Lisäksi Lampenius palasi juuri ennen joulua pitkältä ja tiiviiltä Yhdysvaltain-kiertueelta.
Myös rakkauselämä kukoistaa. Linda on kihloissa ruotsalaisen huippujuristin Martin Cullbergin kanssa, ja pariskunta suunnittelee häitä lähitulevaisuudessa. Salahäiden lisäksi toiveissa on perheenlisäystä.
Nyt kaikki on siis hyvin, mutta katuuko 38-vuotias kohukaunotar mitään? Hän on viettänyt kymmenen viime vuotta julkisuuden tiiviissä valokeilassa. Takana ovat ajat Lontoossa ja Yhdysvalloissa.
Monet muistavat hänet kyykyssä soittamisesta, managerisotkuista, komeista poikaystävistä ja alastonkuvista. Mistä Linda Lampenius itse haluaisi ihmisten hänet muistavan?
lähde: mtv3.fi/uutiset/45minNimittäin ettei ole julkkis. En ole Linda fani koskaan ollutkaan, mutta julkkiksilla ei ole koskaan rauhaa missään. Ihmiset ei anna koskaan alkaa alusta,vaikka haluaisikkin, jos joskus hurjassa nuoruudessaan on tullu vähän reviteltuyä.
Minä olen ainakin kyllästyny ikävän sorttisiin julkkis juoruihin.- ja jos vaikka vikaa
renkka kirjoitti:
Nimittäin ettei ole julkkis. En ole Linda fani koskaan ollutkaan, mutta julkkiksilla ei ole koskaan rauhaa missään. Ihmiset ei anna koskaan alkaa alusta,vaikka haluaisikkin, jos joskus hurjassa nuoruudessaan on tullu vähän reviteltuyä.
Minä olen ainakin kyllästyny ikävän sorttisiin julkkis juoruihin.Ei olisikaan niin se kyllä tehdään.
- utelias...
Tiedätkö näkeekö jostain Ruotsin Let's dance ohjelmaa? Netistä? Olisi mukava nähdä Lindan huippusuorituksia.
- myös Ruotsissa
Eip sitä vielä tiedä Lindan tai muittenkaan tanssijoiden pisteitä, paljastetaan vasta ensi perjantaina...
- takana.
Lindan päiväys parasta ennen, on jo aikaa sitten ohitettu.
- pitkäänkin,
munahaukkana.
- veto, hienoa
Kiitos linkin laittajalle.
HYVÄ LINDA ! - Oijoi
Niin nauravainen, iloinen ja herttainen! Hyvä, että kaikki on hänellä hyvin :)
- rytmi veressä
Grattis Linda! Erittäin jännittynyt Linda oli, mutta tanssi meni hyvin. Kolme paria pääsi samoin pistein kärkeen. Linda yksi heistä. Kyllä alku meni nappiin.
- KIINNOSTAA.........
rytmi veressä kirjoitti:
Grattis Linda! Erittäin jännittynyt Linda oli, mutta tanssi meni hyvin. Kolme paria pääsi samoin pistein kärkeen. Linda yksi heistä. Kyllä alku meni nappiin.
MOKOMA HÖÖNA!!!!
- habazu74
eiköhän tuo linda mikä lie lampenius-brava oo ollu superjulkkis ruotsissa jo vuosia. samaten ku m.a. numminen saksassa ja kaurismäki ranskassa. mut eihän kukaa noista ku täällä tiedetään vaan gimme räikkönen. jooh..
- vaikeaa
On taiteilijoilla olla kotimaassa kun tulee tuutin täydeltä sitä itseään ja säännöllisesti omilta maamiehiltä.
Hyvin erikoista käyttäytymistä.
Hienoa, että muut osaavat arvostaa ja meille jää nämä tyrkyt, jotka me tottavie ansaitsemmekin tällaisella käytöksellä.
Ollaankohan me heikoilla hangilla ?
- Unski..
En nähnyt tuota esitystä, mutta tuskimpa on ollut mikään kummoinen.
Ruotsalaiset eivät ymmärrä kulttuurista mitään. Heille kelpaa se, mikä ei kelvannut suomalaisille.- niin monet muutkin muille m...
Täältä palstalta heijastuu Suomalaisten yksi pahimmista perisynneistä.
Julmettu kateus ja kaunaisuus.
Valitettavasti hyvin monet kirjoittajat ovat juuri sen verran lahjakkaita, että osaavat naputella ilkeyksiä tänne ja siinä se sitten onkin. - hmmmm
niin monet muutkin muille m... kirjoitti:
Valitettavasti hyvin monet kirjoittajat ovat juuri sen verran lahjakkaita, että osaavat naputella ilkeyksiä tänne ja siinä se sitten onkin.Yleisö se päättää pääseekö Linda jatkoon,,, ei tuomarien pisteet,, ei sillä ei hä hassumpi ollut, oli siellä huonompiakin
- Pohjanmaalla on
niin monet muutkin muille m... kirjoitti:
Valitettavasti hyvin monet kirjoittajat ovat juuri sen verran lahjakkaita, että osaavat naputella ilkeyksiä tänne ja siinä se sitten onkin.Kateus suurinta
Lapualaiset kadehtivat, kun Seinäjokea pommitettiin.
- puuhaa
katsella kun vain ehtii; vaikea vain bookmarkata, kun IE sekoilee
- mikä bimbo
keskittyis siihen yhteen asiaan minkä osaa eli miesten nielemiseen, viulunsoittokin on hmmm.. näin ammattilaisen korvin pahasti hakusessa.
- suksi sinä vaikka suolle!
Tuohan haiskahtaa todella pahalta kateudelta!!!
Linda on todella kaunis,älykäs,maailmankuulu viulisti ja nyt vielä ammattitaitoinen ja mikä parasta seksikäs tanssija!!!Sulla varmaan harmittaa kun katsot iseäsi peiliin ja sieltä tuijottaa elämään kyllästynyt,väsynyt,verkkapöksyihin pukeutunut,ylipainoinen,ohuthiuksinen harmaa hiiri,joka vihaa niitä joilla pyyhkii hyvin! Heja Linda ja Danne,te tuutte voittamaan! - olet tyhmä
..ja lisäksi kateellinen. Oli hänen viulunsoittonsa sinun korviisi ihan mitä tahansa, tuskin itse tulet koskaan olemaan jotain takarivin muusikkoa kummenpaa ja siksi täällä uhoat. Kuka tahansa voi täällä väittää olevansa vaikka mitä, mutta totuus on, että harva pääsee elämässään koskaan esille ja siinä täytyy olla muutakin kuin miestennielentää. Suomalaiset on niin tosi kateellista porukkaa. Tuskin koskaan täällä kukaan kannustaa ketään suomalaista, joka on saanut mainetta Suomen rajojen ulkopuolella. Pikkusieluista junttisakkia koko valittajalauma
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577270Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7273479Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1621758Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3411757- 841395
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841361- 911270
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631237Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2611235- 811144