haluan hääjuhlat

liian myöhään

Mulle on tullut hääkuume ja haaveilen prinsessahäistä - ongelma on vaan se, että olen jo naimisissa. Aikanaan mentiin miehen kanssa tosi pienesti naimisiin, se oli romanttista ja ihanaa, mutta nyt olen huomannut haaveilevani isoista hääjuhlista. Muutama vuosi sitten mentiin naimisiin, joten myöhäistä on mitään järjestää, mutta päässäni on alkanut pyörimään idea vaikkapa 10v hääpäiväjuhlasta, jonka voisi toteuttaa vähän hääjuhlamaiseen tyyliin. Paljon vieraita, minulla olisi joku todella hieno puku, hieman hääpuvun tapainen, mutta ei tietenkään valkoinen vaan esim. violetti. Ja ohjelmaa tietysti ja hyvät ruuat. Puheita voisi pitää ja muuta. Mies vaan tyrmäsi heti ehdotuksen, kuulemma typerää juhlia häitä enää myöhemmin vaikka tässähän juhlittaisiin sitä että ollaan oltu 10v naimisissa. Mutta mitä mieltä te olette, voiko tuollaiset juhlat järjestää vai jäänkö ilman päivää prinsessana ellen sitten eroa ja mene uudestaan naimisiin :D

3

332

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eräs ystäväni meni naimisiin pienesti maistraatissa lähimpien toditaessa...
      nooh sitten alkoi kaduttaan kun ei ollutkaan prinsessahäitä yms :)

No he järjestävivät uudet "rakkauden juhlat", "morsian" kävi kampaajalla, vuokrasi ihanan juhlapuhuvun ja mies vuokrasi saketin...

varasivat tilat ja kaikki ja kutsuivat väkeä, ja juhla kruunasi puolen yön aikana ilotulituksen alla vaihdetut sormukset- arjen romantiikkaa...

Ei sitä tarvi 10 vuotta odottaa:)

• olin

Olin kerran häissä, jossa kirkossa vahvistettiin
        valat. Eli pari oli ollut jo pitkään naimisissa,
        mutta silti oltiin kirkossa ja pappi kysyi jotain
        tähän tyyliin : tahdotko vahvistaa antamasi valan
        ja sitten pari vastasi tahdon. Sitten oli hienot
        juhlat päälle! En tosin tiedä, kauanko pari oli
        ollut naimisissa, koska olin vasta hiljattain
        itse tullut sukuun!

• hennis21

Niin... näin siinä sitten saattaa käydä. Itse myös haluan prinsessapäivän, mihin saan valmistautua kasvohoidoin, mani-pedikyyrein, kampauksin ja meikkauksin. Haluan astella kirkon käytävää tulevaa miestäni kohti koko sukuni katsellessa vieressä. Haluan isot juhlat, missä kaikilla on hauskaa ja missä syödään ja juodaan hyvin. Haluan sen yhden päivän kun kaikki katsovat, että "voi miten onnellisia he ovat, voi miten kauniilta morsian näyttää" :) Hieman kuitenkin pelottaa, että mies ei halua laittaa rahaa häihin... Sitten kaduttaisi aina. Ehkäpä alan itse jo säästämään! Aikaahan tässä on kun ei ole vielä edes sormusta sormessa :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      50
      6873
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      676
      2978
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      83
      1290
    4. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      98
      1271
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1265
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      61
      1164
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      89
      1150
    8. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      237
      1120
    9. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      72
      1022
    10. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      223