Aloin 'sekoamaan' n. 7 vuotta sitten. Pari vuotta täyttä helvettiä ja kaaosta, lopputulos itsemurhayritys ja mielisairaala. Lääkkeitä varmaan miljoona kiloa ja diagnoosi: Kaksisuuntainen mielialahäiriö. Elämässä meni kaikki pieleen, ja ne jotka jotain kaksisuuntaisesta mielialahäiriöstä jotain tietävät, tietävät myös että sairauteen kuuluu tolkuton rahojen tuhlaus, velkaantuminen yms. Ei mitään järkeä rahankäytössä, tein esim. 5 eri vakuutusta itselleni jne jne.. Velkaannuin pahasti. Menetin luottotiedot. Nyt olen päässyt elämästä kiinni: Työelämässä, vähällä lääkityksellä ja parisuhdekin on. Elämä hymyilee pikku hiljaa. Typerä kysymykseni onkin.. Olen kuullut tapauksista joissa kaksisuuntaiseen mielialahäiriöön sairastuneiden ihmisten velkoja olisi annettu anteeksi sairauden takia. Itse olen velkani maksanut, enää jäljellä luottohäiriöt. Voiko niitä saada mitenkään pyyhityksi sairauteen vedoten? Ja siis tämä ei ole sairauden hyväksikäyttöä vaan ihan oikeasti olin niin sekaisin aikanaan tämän paskan sairauden takia etten tajunnut mitä tein. Vai pitääkö vain kärsiä luottohäiriöisen halveksittua elämää, jolloin en kelpaa mihinkään enkä pääse kunnolla jatkamaan toipumistani.
Olisin kiitollinen vastauksista.
Elämästä kiinni...
Sairastunut tyttö
2
306
Vastaukset
- kuullut
moisesta,sen tiedän että kaupat voi purkaa vedoten sairauteen.Hankala sairaus kannattaa lääkitys muistaa,ettei katastrofi uusiudu.
Ainakin ennen meni 5-vuotta kun taas luottotiedot palasi. Kun olet kerta hoitanut asiat. Otappa vielä selvää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577310Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7393577Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3651937Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1641805- 861449
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841391- 911290
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621251Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631247- 811154