Tässä olisikin vuoden pari!
http://www.iltalehti.fi/viihde/200801157094141_vi.shtml
Ei vielä mitään konkreettista, mutta vähän sutinaa:) hyvähyvä!
Kadi ja Markus
27
7316
Vastaukset
- relander
gives a flying fuck???
- kaikki salat julki!
minut on nähty samassa kaupassa Anne Pohtamon kanssa ja me molemmat hymyiltiin iloisina joskin omilla tahoillamme...eli onko mulla ja Annella salasuhde ny?
Tosin saattoi siinä kysymyksessä olla joku toinen missi, mikä noista silleen tietää varmasti mennä sanomaan. Nätti oli kuitenkin, kuten minä komea. - salaton rakas
kaikki salat julki! kirjoitti:
minut on nähty samassa kaupassa Anne Pohtamon kanssa ja me molemmat hymyiltiin iloisina joskin omilla tahoillamme...eli onko mulla ja Annella salasuhde ny?
Tosin saattoi siinä kysymyksessä olla joku toinen missi, mikä noista silleen tietää varmasti mennä sanomaan. Nätti oli kuitenkin, kuten minä komea.satuin erään komian julkkis miehen kanssa samalle huoltsikalle n.20v sitten, peräkkäin kaadoimme kahvia samasta pannusta, sain jopa kauniin hymyn häneltä.
Olenkohan nyt seurustellut salarakkaana tietämättäni kaikki nämä vuodet? Mitähän puolisonikin sanoisi jos tietäisi? hmmmm....
- .................
kyllä markus on sen verran viisas että ei kadiin sekaannu.enkä usko että luottamus naisiin on paras mahdollinen.
- Kainuun flikka
Lukekaa todella eilisen iltasanomat,Markus itse kertoo lehdessä olevansa tällä hetkellä sinkku,täytyy kuulemman selvitä edellisestä suhteesta,siis pötyä koko juttu.
- ayt
Ei varmaan ole totta,miehellä joka Kadiin sokaistuu,ei todellakaan ole kaikki kunnossa.Siinä,vaiheessa miehellä on asiat todella huonosti.
- Mä vaan
Makunsa kullakin..
- horrorrrr
Kadi on ruma ja saatanan TYHMÄ ihminen...itse en tikullakaan tuota menis sorkkii..
- #####??
Oletko sinä se BBn rasisti?Kadi on kaunis!
- nätti
#####?? kirjoitti:
ja fiksu tyttö. Vahvaa persoona:)
- Kadin puolella
#####?? kirjoitti:
Yhdyn viestiisi,Kadi on todella kaunis ihminen,varmasti tulee toimeen monenlaisten ihmisten kanssa. Ei olisi selvinnyt muuten BB:SSÄ
MELKEIN VOITTAJAKSI. - werrfwwr
löysä iho roikkuu käsistäkin
- lasseni
Taidatpa olla vain kateellinen Kadille. Kyllä on tytöllä näköä kun vertaa niihin muihin suomalaisiin puuhevosiin. Ainut joka uskaltaa olla oma itsensä. Menepä ja katso itseäsi peilistä ja kirjoita sitten
- todella
werrfwwr kirjoitti:
löysä iho roikkuu käsistäkin
kaunis, ja ihmisena aivan varmasti ihana..... :):)
- mieltä
lasseni kirjoitti:
Taidatpa olla vain kateellinen Kadille. Kyllä on tytöllä näköä kun vertaa niihin muihin suomalaisiin puuhevosiin. Ainut joka uskaltaa olla oma itsensä. Menepä ja katso itseäsi peilistä ja kirjoita sitten
täysin!
- luonnonlapsi sä oot
lasseni kirjoitti:
Yhdyn täysin mielipiteeseesi. Ilman Kadia BB olisi ollut lattea ja tylsä. Ainut, minkä vuoksi sitä viitsi edes katsoa, muut olivat mitäänsanomattomia, pelkkiä kiroilijoita. Kadi on kaunis, hyvävartaloinen, ainutlaatuinen persoona, joka oli oma itsensä, todellinen enkeli ihmiseksi. Kateelliset, rasistit ja muut pahansuovat "ääliöt" yrittivät mollata minkä kerkesivät, silti Kadi oli BB:n moraalinen VOITTAJA!
KADILLE PALJON ONNEA ELÄMÄÄNSÄ, JA TAITEELLISTEN LAHJOJEN MYÖTÄ MENESTYSTÄ ETENKIN SILLÄ SARALLA.
"Sinä olit ohjelman Valo ja Sydän!"
aina hektistä olla pittää,hyvin menee
- baarissa
kadi ja pöyhönen samassa baarissa,siitä jo kannattaa vetää vaikka millaisia lööppejä. Outoa kun minäkin olen joskus eksynyt julkkiksen kanssa samaan baariin,ei siitä ole mitään lööppejä tehty?
- heh heh
Eipä Kadia voikkaan tavata muualla kuin baarissa....
Jos Pöyhönen menee kaljan ottaan niin aika toden näköistä, että Kadi löytyy baarista.
- teinipissis95
ketä vittu kiinnostaa
- ------
Nehän ois niin söpö pari että. ;) Molemmilla kauniit kasvot ja silmät kuin tähdet! Kyllä Kadi kauniimpi on kuin tämä räkänokka Sofia!
- vellit sekaisin
Jos sattumoisin omaat sisälukutaidon, niin voit havainnoida lukemasi kunnolla......eikös niin????
Ja ketä kiinnostaa, vaikka ne olis pannut siä baaritiskillä......huoh! - pinkygirl
Pah!!!!!Markus ei kiinnostuis ikinä kadin laisest lissust!!!
- mies30-
totta!markus saa kenet vaan ja parempaa markus varmasti ottaakin.
- -PK-
toivottavasti tämä ei pidä paikkaansa!voi markus kun pitäisit nyt järjen päässä...
mutta eikös sitä ny juuri seiskas tai josain lehdes ollu et markus olis iskeny jonku mallin?vai muistanko aivan väärin...- Jeps.
Joo, ei Kadia voi kyllä ketään erehtyä malliks luulemaan, pizzanaama loistaa niin kauas ja aika lihavakin se on.. Miten joku voi edes luulla että Markus Pöyhösen tyyppinen mies, kenestä oikein paistaa ajatus siitä kuinka on parempi kuin muut, kiinnostuis ton luokan naisesta. Järki käteen.
- se nyt
kumma ettei mies saa homobaarissa käydä bissellä ilman että naiset tulee juttelemaan. Kantsii pöyhösen siirtyä sinne miesten vip-loossiin, niin saa olla rauhassa. Eikö DTM voi suojella miehiä naisilta baaritiskillä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6564770Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202245- 1031424
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231326- 871325
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia1271101Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel671036Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi252946Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75945- 71932