tiedän kyllä miten fritsut tehdään,mutta kauan suurinpiirtein pitää imeä kaulaan että siihen tulee selvä jälki? :D
Onkelmaa fritsuist. :S
4
1972
Vastaukset
- ...
Ainakin oman kokemukseni perusteella se on täysin yksilöllistä. Toisaalta en kyllä ymmärrä, miksi yrittääkään, sillä mielestäni ne eivät ole kovinkaan hienoja...
- doo
ei muutaku imet vaan kovasti kaulaa joka paikkaan..voit vähä purrakki..tulee kivoja jälkiä..niitä on kiva tehdä ja saada..tuntuu tosi hyvältä ja näyttää. nam nam
- S_guru
Nopea nyppäisy pölynimurilla riittää.
- 98%
Fristsun imeminen ei ole pääasia, vaan toisen hyväily. Itse, kun näykin ja imen toista, niin tämä on onnessaan. Fritsut ovat sitten niitä vahinkoja, muistoksi jää ikävä jälki ja pitkään imeminen samasta kohti ei ole edes niin nautinnollista.
ps. ei kannata unohtaa myöskään korvanlehtiä, todella herkkiä ja mukavan nautinnon antavia :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1103590
- 633216
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342714- 832523
- 852458
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422144- 972103
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil501752Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221730- 121706