Huomenta kaikille!:)

on hankalaa kirjoittaa kun toisessa kädessä ei voi kun näpytellä, ku yhellä sormella , mutta sivusta olen teitä kaikkia seurannut, HEI VAAN KAIKILLE, JA MUKAVAA LOPPUVIIKKOA!

kuulkaas, mulla on nyt viikko leikkauksesta...
Kuinka pian te muut olette alkaneet tekemään ja toimimaan asioita eli kauanko olette levänneet :)

Kun mä tulen mökkihöperöksi niin olen hypännyt kaupungilla , lenkillä yms. Mutta mietin teenkö hallaa itselleni...

ja sitten te joilta on kanssa kainalot tyhjennetty, niin miten pirussa se on niin kipeä se kainalo, vaikka multa on käsi operoitu paljon laajemmalta niin se ei ole kipeä...
pitääkö mun kulkia käsipystyssä, että se paranee?

30

1204

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tässä ja nyt

vointisi mukaan liikut. Oma aikansa menee,kun leikkauksesta toipuu. :)

• Ira¤

Paremmalla puolella olet jo sitten,nyt kun leikkaus ohi.Kannattaa ottaa vielä köykäisesti,tekee sellaista mistä pitää,ja katsoo sormien välistä
      huusholliakin,ettei liikaa rasita itseään.
      Aluksi se kainalo on kipeä,mutta onneksi aika pian paranee.Ensin tuntui,ettei edes mikään pusero saa koskea siihen leikattuun kohtaan.
      Suihkuttelemalla,ja ilmakylpyjä antamalla pikkasen helpotti.
      Mukavaa päivän jatkoa.

• Raspikurkku

Täytyypä kaupungilla kulkiessa katsella näkyykö käsi pystyssä kulkevaa naisihmistä :-)(Mikäli me yleensäottaen asumme samassa kaupungissa).

• Siis olishan tuo mukavaa jos oltaisiin samasta kaupungista niin voitas vaikka kahvitella:)
        Kun en tunne ketään kenen kanssa oikein puhua:)
        Ja eihän sitä tiedä vaikka tunnettaisiin....

• Raspikurkku
        pikkuhöpäkkä kirjoitti:

Siis olishan tuo mukavaa jos oltaisiin samasta kaupungista niin voitas vaikka kahvitella:)
        Kun en tunne ketään kenen kanssa oikein puhua:)
        Ja eihän sitä tiedä vaikka tunnettaisiin....

Jos sinulle on tuttuja paikkoja Sunti ja Kallentori niin sitten ollaan samoilla kaduilla :-)

• Raspikurkku kirjoitti:

Jos sinulle on tuttuja paikkoja Sunti ja Kallentori niin sitten ollaan samoilla kaduilla :-)

on mukava kävellä ja kallentorilla kävin eilen viimeksi;)
        Eli kantsii kattella jos tulen vastaan käsipystyssä ja outo virnenaamalla...
        :)
        olisi kiva tutustua paremmin....

• Mielenkiintoista
        pikkuhöpäkkä kirjoitti:

on mukava kävellä ja kallentorilla kävin eilen viimeksi;)
        Eli kantsii kattella jos tulen vastaan käsipystyssä ja outo virnenaamalla...
        :)
        olisi kiva tutustua paremmin....

Nuo puolisot eivät aina ymmärrä,toista sukupuolta olevaa ystävää.

• Raspikurkku
        Mielenkiintoista kirjoitti:

Nuo puolisot eivät aina ymmärrä,toista sukupuolta olevaa ystävää.

Mutta meikäläisen ikä ja ulkonäkö ei yleensä aiheuta mustasukkaisuusreaktioita kolmekymppisissä ihmisissä.
        Toisaalta minä pysyn kyllä mielelläni kasvottomana kirjoittajana.

• Raspikurkku kirjoitti:

Mutta meikäläisen ikä ja ulkonäkö ei yleensä aiheuta mustasukkaisuusreaktioita kolmekymppisissä ihmisissä.
        Toisaalta minä pysyn kyllä mielelläni kasvottomana kirjoittajana.

Mitenkä mä en tullu ajatelleeksi tässä mitään seksuaalisuutta tai että joku voisi olettaa jotain sinne päin. :) Hihihi sinähän olet mun isän kanssa saman ikäinen:) (vaikka vanhemmat miehet on charmikkaita:) )

Kasvottomana oleminen ei haittaa yhtään, luo silti valoa, ettei Suntin varrella kävele ainoana joka pohtii samoja asioita...

nyt nukkumaan, toivottavasti sataa enemmän vettä että kadut sulaa niin uskaltaa kävelylle...

• Raspikurkku
        pikkuhöpäkkä kirjoitti:

Mitenkä mä en tullu ajatelleeksi tässä mitään seksuaalisuutta tai että joku voisi olettaa jotain sinne päin. :) Hihihi sinähän olet mun isän kanssa saman ikäinen:) (vaikka vanhemmat miehet on charmikkaita:) )

Kasvottomana oleminen ei haittaa yhtään, luo silti valoa, ettei Suntin varrella kävele ainoana joka pohtii samoja asioita...

nyt nukkumaan, toivottavasti sataa enemmän vettä että kadut sulaa niin uskaltaa kävelylle...

Eikä edes kaksin Suntin vartta. Näin äkkiseltään laskettuna tuttavapiirissäni on neljä miestä ja kolme naista jotka sairastavat tai ovat lähivuosina sairastaneet syövän ja kun tämä on iso työpaikka niin ties montako sellaista on joita en edes tiedä. Kun kulki Oulussa hoidoissa niin alkoi tajuamaan kuinka paljon meitä on. Kolme sädehoitokonetta paahtoi 12 tuntia päivässä, kuulemma noin 100 henkeä päivässä kulki sädehoito-osastolla. Ja siihen päälle ne joita ei hoideta sädetyksellä niin kyllä meitä riittää.

• Raspikurkku
        pikkuhöpäkkä kirjoitti:

Niin tunnistatte kun tulen vastaan :-)
        Tätä ei huolittu galleriasivulle mutta pannaan se näytille tänne niin tiedätte minkänäköisen tyypin kanssa kirjoittelette:
        http://i10.tinypic.com/6kgijr8.jpg

• Ira¤
        Raspikurkku kirjoitti:

Tätä ei huolittu galleriasivulle mutta pannaan se näytille tänne niin tiedätte minkänäköisen tyypin kanssa kirjoittelette:

tuo pikku poika on vieläkin sinussa,ei se pois lähde vaikka aikuistummekin,vai mitä mieltä olet?

• Raspikurkku
        Ira¤ kirjoitti:

tuo pikku poika on vieläkin sinussa,ei se pois lähde vaikka aikuistummekin,vai mitä mieltä olet?

olla aikuistumatta vaikka täällä töissä joutuukin käyttäytymään rationaalisesti (enimmäkseen).

• Ira¤
        Raspikurkku kirjoitti:

olla aikuistumatta vaikka täällä töissä joutuukin käyttäytymään rationaalisesti (enimmäkseen).

isältäni milloinka aikuistuu,hän sodan käynyt mies vastasi,että toivottavasti ei milloinkaan,vähän ihmettelin vastausta,vaan en enää:)

• Raspikurkku kirjoitti:

ollut myös nuorena miehenä:)
        Tosi suloinen kuva:)

Olisipa vain kiva olla töissä, joutuu hyvällä tuurilla alkaa miettimään uudelleen koulutustakin, argh.
        Mihin sitä kouluttautuu kun käsi on kuitenkin aika monen työn perusta;)
        mutta ei saa nyt huolehti etukäteen, tahdon olla semmonen pohtija:)
        Pitää uskoa että käsi toipuu....:)))

Nyt laitan sohvalle maate ja alan miettimään.. jaa-a mitähän sitä miettis:)

• Karjalankägönen
        Raspikurkku kirjoitti:

Hymmyilemmään pisti tuo siun kuva,niin mukavan näkönen poijjan kelekkura out!Mie muistan,kun tiällä salolla aikonnaan kuluki kiertävä valokuvvooja ja sittä isä piätti,jotta tyttölöistä otettaan kuva.Parraat pyhämekot piälle,tuolit keskelle tuvan lattiita ja myö siihen istummaan.Mie olin kolome vuotias-sisko kuus vuotias.Sittä se kuvvooja käski hymmyillä-sisko jonniilaisen irvistyksen sai viritettyy nuamalleen,mut se miun ilime;silimät kauhusta pyörreenä ja itkkuun purskahtamaisillan olin.Ai,minkäkö takkii?No,kun mie luulin,jotta kun se ukko ottaa kuvan,niin minnuun koskkoo yhtä kovasti,kun ne rokotukset neuvolassa!

• Ira¤
        Karjalankägönen kirjoitti:

Hymmyilemmään pisti tuo siun kuva,niin mukavan näkönen poijjan kelekkura out!Mie muistan,kun tiällä salolla aikonnaan kuluki kiertävä valokuvvooja ja sittä isä piätti,jotta tyttölöistä otettaan kuva.Parraat pyhämekot piälle,tuolit keskelle tuvan lattiita ja myö siihen istummaan.Mie olin kolome vuotias-sisko kuus vuotias.Sittä se kuvvooja käski hymmyillä-sisko jonniilaisen irvistyksen sai viritettyy nuamalleen,mut se miun ilime;silimät kauhusta pyörreenä ja itkkuun purskahtamaisillan olin.Ai,minkäkö takkii?No,kun mie luulin,jotta kun se ukko ottaa kuvan,niin minnuun koskkoo yhtä kovasti,kun ne rokotukset neuvolassa!

otettiin ryhmäkuvia,koko pesue samaan kuvaan,muutama yksittäinen kuva,kovin vakavailmeisiä kuvia,vissiin
        vanhana syntynyt:)Täytyy ottaa itseään niskasta kiinni ja lähteä viemään näytteitä syöpikselle,ja
        sitten toiselle puolelle kaupunkia tervarista hakemaan unilääke reseptiä,viime yön pyörin taas,
        ei muuta kun hyvää alkavaa päivää kaikille:)

• mumsku
        Raspikurkku kirjoitti:

on komia poika,tämä meidän Raspikurkku.Ja jos tuosta olet vielä komistunut lisää,niin,,

• mumsku
        Ira¤ kirjoitti:

isältäni milloinka aikuistuu,hän sodan käynyt mies vastasi,että toivottavasti ei milloinkaan,vähän ihmettelin vastausta,vaan en enää:)

huomanneet,että min olen alistunut ja jättänyt ne aiemmat lapselliset höpinät pois palstalta.Olen kyllä ihan sama lapsenmielinen aikuinen kuin keväällä,mutta kirjoittelepa tänne vähän järkevämmin nykyään.Ettei enää moitita.

• Ira¤
        mumsku kirjoitti:

huomanneet,että min olen alistunut ja jättänyt ne aiemmat lapselliset höpinät pois palstalta.Olen kyllä ihan sama lapsenmielinen aikuinen kuin keväällä,mutta kirjoittelepa tänne vähän järkevämmin nykyään.Ettei enää moitita.

mutta saahan sitä välillä vähän lapsettaakkin:)

• Zom
        mumsku kirjoitti:

on komia poika,tämä meidän Raspikurkku.Ja jos tuosta olet vielä komistunut lisää,niin,,

...komia poika! Mutta niin on ukkokultakin - ja vielä nakuna lampaantaljalla! :)

• Raspikurkku
        Ira¤ kirjoitti:

Minun isälläni kävi vähän päinvastoin. 17-vuotiaana sotaan niin joutui aikuistumaan vähän liiankin äkkiä.
        Isä oli nuorinta ikäluokkaa joka joutui jatkosotaan.

• Ira¤
        Raspikurkku kirjoitti:

Minun isälläni kävi vähän päinvastoin. 17-vuotiaana sotaan niin joutui aikuistumaan vähän liiankin äkkiä.
        Isä oli nuorinta ikäluokkaa joka joutui jatkosotaan.

minun isäni 17v. kun lähti panssarivaununkuskiksi.
        Oli -24 syntynyt.Kovaahan se on heillä ollut kovempaa kun jaksaisi edes ymmärtää.

• marliisi54

Viikko on lyhyt aika leikkauksesta,mutta kyllä se siitä pikkuhiljaa alkaa paranemaan, kärsivällisyyttä.
      Mukava kuitenkin että kaikki on mennyt hyvin ja alat toipuilemaan.

• jatta

Kyllä se siitä vielä iloksi muuttuu. Totta kai se kainalo on kipeä vielä pitkään. En osaa neuvoa muutoin kun kertomalla mitä itse tein.

En voi kehua levänneeni. Kiertelein kaikki kaupat, ostarit, kirppikset ja kierrätyskeskukset. Kävelin mahdollisimman paljon. Kainaloon kertyi nestettä niin, että sitä poistettiin viikko ja kaksi vkoa leikkauksen jälkeen. Valuin seiniä ja lattioita pitkin venyttääkseni kättä. Se sattui niin juukelisti. Sitten keksin että jumppapallon päällä selällään kädet levällään retkottamlla ei tarvinnut tehdä mitään pakolla. Venytys tuntui mutta ei sattunut yhtä paljon. Pallon asentoa kääntelemällä venytys tuli eri kohtiin.

Parani yllättävän nopeasti vaikka immuunijärjestelmäni hyökkääkin minua vastaan. Ventyttelyä ei saa unohtaa vuosienkaan jälkeen. Se on kaiken A ja O.

Nyt jo pois menneen konkarin (ystäväni) neuvo "leikatun puolen kädellä ei saa kantaa edes kauppakassia, alustaa pullataikinaa, nostaa mitään painavaa, telkkaria katsoessa käsi pitää aina nostaa sohvan selkänojalle jne..." Tarkoittaa, että maalaisjärki käyttöön. Ja tietysti aina kun mahdollista sormet taivasta kohti kurotellen.

Tarvitset aikaa ja kärsivällisyyttä. Kaikki hemmottelu ja muu itsensä hyväksi tekeminen on sallittua. Mutta KOHTUUDELLA.

• nuuskamuikkunen`

Tällaisen määräyksen antoi minulle työterveyslääkäri ja se pätee varmaan sinunkin tapauksessasi. Unohda kaikki työt, mitä ei ole ihan pakko tehdä ja tee vain sitä mitä haluat.

• kulkemisesta varmaan haittaakaan ole, vastaantulijat ajattelevat, että ompas elämälle myönteinen ihminen, kun kaikkia haluaa moikata.

• jatta

Kohta naapurit soittaa pii puu auton. Olen nauranut teidän jutuille sen minkä ikkää ennätän. Tämä oli paras huomio mitä olen koskaan kuullut tai lukenut. Kannattaiskohan ns. terveitten kokeilla samaa hommaa???

• jatta kirjoitti:

Kohta naapurit soittaa pii puu auton. Olen nauranut teidän jutuille sen minkä ikkää ennätän. Tämä oli paras huomio mitä olen koskaan kuullut tai lukenut. Kannattaiskohan ns. terveitten kokeilla samaa hommaa???

En uskalla arvioida kuka näistä naapureista olis senverran järjissään että älyäis soitta ne valkotakkiset....

• tässä ja nyt
        seija1944 kirjoitti:

En uskalla arvioida kuka näistä naapureista olis senverran järjissään että älyäis soitta ne valkotakkiset....

tyyppi,joka iloisena kävelee reippain askelin lenkillä ja morjestaa kaikkia autoilijoita.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      50
      6873
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      676
      2978
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      83
      1290
    4. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      98
      1271
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1265
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      61
      1164
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      89
      1150
    8. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      237
      1120
    9. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      72
      1022
    10. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      223