Donnan huuliin on ainaski pumpattu jotain silikonii ja tisseihin kans. Hemmetin ruma akka kuiteski.
Donnaa fixailtu
5
862
Vastaukset
- Savolaisukkeli
Meinaakko ?
- yäk.....-
lisää,vai onks se tehty oppilastyönä jollain klinikalla.niin tai näin naama on kamala.lopetankin sarjan katsomisen vähäksi aikaa kai se kuolee tai poistuu muuten vaan sarjasta,toivottavasti saa olla niinkauan että oppii myös edes pikkiriikkisen näyttelemään.
- ritkenä kysyn vaan
Totta, tummahiuksinen Donna oli tuhat kertaa kauniimpi. Miksi tämä silikonikoni on otettu tilalle?
- Barbitkin luonnollisempia...
Hirveän näkönen tekele. Ollut kirurgien käsittelyssä varmaan pari vuotta, että on saatu noin luonnottoman näköinen vahakabinetti-hirviö!
Katsoin vahingossa viisi minuuttia (yli vuoden ehdottoman lopettamisen jälkeen). Nyt en enää tuikkaa teeveetä päälle ennen klo 18 uutisia.
Tämä sarja voi olla vinkuintialaisten tai brassien mieleen - mutta eikös me olla jo vähän kehittyneempiä ja vaativampia!!- MarjattaRaita
Mulla on siitä kuva yhdestä lehdestä v. 2001. Saman näköinen oli silloin. Että joko syntymästään ruma tai sitten leikkaus tehty vaippaiässä :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911254Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221108- 48824
- 70820
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53760Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50695- 33672
- 60659
- 52637
- 50625