18.1-08 Perjantai

Ankarasta talvesta huolimatta tänään perjantaina en tarvitse Alkon tuotteita "lämmikkeeksi", kahvi riittää eli raitis perjantai.

14

602

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Cettuz

Perjantaita vietetään raittiina, emme tarvi sisäisiävillapaitoja.

• MAKE

NYT REIPAS KUUKAISI MENNY JA TUNTUU HYVÄLTÄ ILMAN VIINAKSIA.

• karbidi
        MAKE kirjoitti:

NYT REIPAS KUUKAISI MENNY JA TUNTUU HYVÄLTÄ ILMAN VIINAKSIA.

pystyit,ni on aihettakin huutaa (netissä isot kirjaimet).

Onnittelut kaudesta, ite en pystynny samaan!

• rebekka-z

työviikon viimeinen päivä.

• Lipittäjä

mutta menköön. Ei viunaa tänään.

• Enzian

ja laiskanpuoleisena työmäärää kauhistellen ;-) Selvänä taidan pysyä viikonlopun ylikin.

• Lipittäjä
        Enzian kirjoitti:

ja laiskanpuoleisena työmäärää kauhistellen ;-) Selvänä taidan pysyä viikonlopun ylikin.

Onneksi ei potuta pahasti. Pidin pari vapaapäivää selvinpäin ja taas jaksaa.

Illalla lapsenpiika-keikka, lauantaiksi suunnitteilla kirjoitushommia (harrastus) ja sunnuntaina ulkoilemaan. Ei mitenkään huono suunnitelma mielestäni :D

Koita ajatella tehtäviäsi yksi kerrallaan jos suinkin voit ja unohda ne muut tekemättömät. Vaikeata, mutta auttaa keskittymään. Määräänsä enempää ei kukaan voi tehdä.

Tässä itselläni pahin sesonki on vasta edessäpäin. Koitan tsempata itseni tekemään ennakkoon mahdollisimman paljon. Toisaalta pidän tärkeämpänä nyt hoivata itseäni. Työt hoituvat kun ovat hoituakseen.

• Enzian kirjoitti:

Terveen merkki ko ruoka ja uni maistuu ja työnteko on ko tervanjuontia, näin mulle kerrottiin jo lapsena ja oon koettanu ylläpitää terveyttäni, viinaa en myöskään juo ainakaan tänään, se o helevetin pahaa.

• Lipo-seksi meni nuo kelit, piti sukset vaihtaa pyörän. Ei tuonut haittaa jouten oloa, kyllä tähän laiskotteluun pikku hiljaa tottuu. Viinaa teki niin mieli paripäivää sitten, nyt alkaa pikkuhiljaa löysää. Kun panee humalatilan, selvänä eletyn päivän vastakkain, kyllä raitispäivä voittaa aina. Tänään ei viinan tilkkaa.

• Bunuel1981

...got the blues...

• Pa.pio

Niinhän tuo pakastaa, mutta raittiina ollaan.

• åpoi

viinattomuus on tääläki päällimmäisenä

ps. joko alajuoksulla tarvii kahaluuhousuja?

• Vielä päriää mutta aika harvoin on tammikuusa ollu tuluvat, mulle passaa tämmösetki ilimat, eipähän tartte sitte kevväällä mennä patoja räjäytteleen ko mua ne ois kuitenkin tahtonut niihin räjäytyshommiin ko eivät ihte uskalla, selevinpäin ollaan.

• karbidi

Nuista jojista kus lujeskelin, ni tuli het mieleen ystäväni Suomen Robinsson-Markku. Täsä välissä soitinkin tunnin puhelun hälle. Ja mikä harmi, vapaata riistaa kun oli, niin ei oo enää. Majailee nykysin Kuopiossa kenties tulevan vaimonsa kaa.

Täsä paar vuotta kohan se oli sitte tuli käytyy kutsuttuna Nuorgamissa, jossa Markku oli vakisoutajana Tenolla ja meil oli unohtumatoin yö joella. Tätä ennen mulla oli ollu haaveena jo vuosikymmeniä päästä käymään "päälaella".

Sanontani kuuluikin "nähdä Nuorgam ja kuolla", erästä historian henkilöä lähes siteerakseni.

Sitten kun siehen lapsiemme ystävyyssuhteiden johdosta tarjoutui tilaisuus, niin jouduin muuttamaan sanontaani muotoon "nähdä Nuorgam toistekkin ja kuolla". Siksi en ole vieläkään kuollut, vaikka pallolaajennuskin on jo tehty kertaalleen! Siis kun en toistamiseen vielä oo päässy Nuorgamiin.

Markkukin oli muuttannu Kuopijoon, enkä siis saannu tietoo Tenon jäätilanteesta, joka oli tarkootus!

Viinattomuus on tääläki askarruttava asia, vaan kus ei siehen perfektionistin (minä) tavoittalemaan täydellisyyteen tässä asiassa näjemmä millään pääse, mut koitetaan petrata

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      57
      7320
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      739
      3594
    3. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      371
      1978
    4. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      165
      1816
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      86
      1459
    6. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      84
      1401
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      91
      1290
    8. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1257
    9. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      262
      1251
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      81
      1164
    Aihe