Hän tule taas koulust
tukka hulmute
eripariset sukat jalois
ja vanttut
mist lie löytäny neeki
Hänel o murhei silmissäns
ei mitä suuri
mut murhei kummiski
ko enku-koe meni huanoste
ja matikanki vissi
Mul hän siit paasa
kenelles muul
mutsillens kaik huale
ja ko koita jottai puhu
hän vaa äyski
Mää ko olisi vaa sanonu
rakasta niit sanoi
rakasta niit numeri
ni simmottos nee muistuva
eik koska unehru
Simppeli keino
16
415
Vastaukset
- *MURUKULTA*
Niinpä,,,kukas se rakkaampi.. :D
Mukvaa perjantaita sinne, Mys ! :)- Mysteriet
San se - see kait ko ain kiukutellaanki *nauraa*
Mukavaa perjantaita Sinulle - *lähtee tuhlaamaan vapaapäivää nukkumisella* - öitä =)
- lindalinda1
lugee taas tät murret.
Niih, ko olisi vaa sanonu et rakasta ja hää vaa
äyskis, huoks.
Huomenii sit joskus, ko luket tän.- Mysteriet
Jotkut päivät vaan on semmosia, tuon teinin kanssa *huoks*... sanoo mitä tahansa niin väärin menee =)
Kiitos Sinulle - päivieni valo !
- AmandaK
Voisiks sä alkaa kirjottaa jotain tämmöstä joka aamulle? mä olin niiiin äkänen ihan vaa en-mistään-syystä, mut tää.. se pelasti mun päivän!
Siis tää letkeys ja sitten tuo sanoma lopussa, et Mys, tää ei voi olla totta!
Mä rakastan näit sun murrerunoi, eikä ne unohru!- Mysteriet
Sinun ihana kommenttisi ei muuten vähään aikaan unohdu...
Kiitos Sinulle !
- kaaru
Osaat Mys taidon, herkän ja "simppelin" kauniin, ei vaine ...ei minulta onnistu tämmöset. Olet ihmerunosisko:)
- Mysteriet
Sinä se ihme olet ;D
Kiitos kauniista kommentistasi !
- peres
Voi että elää sun runos
On mukava muksun kasvaa ko saa tollaset opit- Mysteriet
Senhän tiedät että valuu kuin vesi hanhen selästä, mun opit - nää teinit mitään kuuntele *nauraa*
Taitaa likasta tulla omanlaisensa otus - ei muistuta minua lainkaan... ehei, en tunnusta ;D
Kiitos Sinulle !
- TöllinLiisa
Niih on miulkii.
Nuo kaikki lapset,
eriparii aina sukka hukassa.
See ollu sitä elämän parasta aikaa.
Yks jota lapset nyt muistelee.
Pullan tuoksu jo kauas,
meidän äiti on leiponnu pullaa.
Hymyyy sivilleen sinne Sinun luo.
Kiitos tästä elävästä elämästä...Liisa- Mysteriet
Taitaa vaan olla semmonen juttu, joka kuuluu joka huusholliin - se sukkaparien haeskelu =)
Pullan tuoksu - minä muistan sen, kun mukulana taapersi koulusta ja mutsi oli kotona - pullahan siellä tuoksui, oi niin ihana tuoksu =)
Kiitos Liisaseni ja ihanaa viikonloppua Sinulle !
- *Rakkaudenlahja*
ja kauniita sanoja.Tämä runo on ihanasti erilainen.Osaat käyttää tuollaisia sanoja runoissasi ja tyylisi kirjoittaa tekee näistä todella upeita.Kiitos sinulle!
- Mysteriet
Ja, Kiitos !
Poikkeuksellisesti tämä runo on ihan suoraan elävästä elämästä - olen hyvilläni sen saamasta huomiosta =)
Kiitos Sinulle, vielä kerran !
Tuo koko paketti on rakkautta tulvillaan,
sitä äyskii, kun se löydä tietä ulos,
siksi me äidit ollaan olemassa ;)
Nyt voit sitten lopettaa minulle motkottamisen,
etkä arvaa kuka minua torveloa auttoi;)
Äläkä yritä
arvatakaan;DDDD- Mysteriet
Kuule, nyt kun vielä saan sanotuksi; Tuplakiitos kommentistasi (kaivan kommenttisi esiin, kun tuntuu taas äksyäminen keljulta) !!
*nauraa taas*
Mulla valuu kyyneleet silmis vieläki, kun pikkulintu lauloi juuri Sinun vaiheistasi rekkautumisessa ;D)))
Muutama voimasana siihen sitten tarvittiin, mutta tulos on huikea =)
Onnittelut!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577290Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7333521Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3491847Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1641785- 841415
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841381- 911280
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631247Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621241- 811154