rikki

padme_amidala

Rakkaat Runoystäväiset!

Säännöllinen tuotantoni tällä palstalla loppuu toistaiseksi, kerään itseäni kasaan. Teidän kanssanne olen viettänyt ihania hetkiä, kiitos siitä. Kiitos kauniista, herkistä, ihanista lukuhetkistä. Varmasti käyn lueskelemassa täällä, mutta juuri nyt en pysty itse kirjoittamaan, kuin mustaa ja sen paikka on toisella palstalla.

Runoilemisiin

16

452

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • XSS

- ystävyyteni
      - lämpöni
      - kriittisyyteni
      - pölkkypäisyyteni
      - turhautuneisuuteni
      - pempsini

Ja ethän kauas katoa?

• padme_amidala

Suomen rajojen sisällä pysyin : )
        Kiitos evästyksistä, tosin muutama niistä tuntuu vähän epäilyttävältä: )

• mimerkki

Jääväthän nuo muut kirjoittelemaan puolestasi...
      Vilkasin profiiliasi, vierailet paljon huuhaan palstoilla - että sieltähän sinut löytää, joka viitsii aikaansa sinne uhrata.

• padme_amidala

Minun runojani/jälkiäni ei tarvitse seurailla. Kirjoitukseni on aina rekatulla nikillä varustettu, niin niitä ei tarvitse lukea.
        Kiitos lämpimästä palautteesta : )

• ------------
        padme_amidala kirjoitti:

Minun runojani/jälkiäni ei tarvitse seurailla. Kirjoitukseni on aina rekatulla nikillä varustettu, niin niitä ei tarvitse lukea.
        Kiitos lämpimästä palautteesta : )

En seuraa todellakaan sinun juttujasi. Mutta profiilistasi pakostakin huomaa, mitkä sivut kiinnostavat. Enkä lue kirjoituksiasi kuin summittaisesti, eivät ole minua juurikaan sykähdyttäneet.

• onija

Vilkaista myös
      "aarrerunoja"??
      Siellä on ihanan
      rauhaisaa ja hiljaista..

• padme_amidala

olen käynyt siellä päivittäin. Olen lukenut runojasi sieltä. Joskus vain ympäristörunojen vaikutus on tukehduttanut omat kirjoitushaluni.

• onija
        padme_amidala kirjoitti:

olen käynyt siellä päivittäin. Olen lukenut runojasi sieltä. Joskus vain ympäristörunojen vaikutus on tukehduttanut omat kirjoitushaluni.

Ystäväni kallis..runosuonesi..
        sanasi..ajatuksesi..

Niin paljon (nyt omin) minulle tärkeitä!
        Taatusti myös muille!

en usko että vaikuttaa..ympäristörunot..
        tai olen hyvin väärässä..

• Sinulle jaksamista
      lähettää

MF

• padme_amidala

Kyllä tämä alkaa jo hiukan helpottaa. Rutinoitunut elpyjä ei tarvitse montaa päivää.
        Kiitos lämpimistä sanoistasi : )

• *Rakkaudenlahja*

harmi että lopetat koska runojasi on ihana lukea.Rakkaudesta ym.Toivottavasti susta kuullaan vielä??Kaikkea hyvää ja lämmin halaus!

• padme_amidala

en lopeta runoilua, pidän vain taukoa tältä palstalta jonkun aikaa. Rakkaus roihuaa vielä sydämessä, mutta ei huolien vuoksi anna virtaa rakkausrunoille juuri nyt.

• *MURUKULTA*

Ihminen ei ole mikään pohjaton kaivo, joskus on pakko ottaa aikalisä...tai se tulee luonnostaan,
      kun tarve niin vaatii. Välillä sitä vain täytyy käydä 'happea haukkaamassa' muutenhan sitä tukehtuu...

Kunhan tulet takaisin! :) Muru jättää runopalstan avaimen tähän ovenpieleen,
      niin aina pääset takasin jos vaikka satut tulemaan yöllä,,, ;þ

Laitoin iloksesi tuohon vähän kuvaa uudesta orkesteristani,,
      Harkat siinä vielä menossa,,heheh...mutta stemmaa mun ääneen tosi hyvin,
      niin ajattelin palkata pojat ja kun on tuo viiliki pohjakin oikein on kunnossa, niin mikä ettei!
      Mitä tykkäät? Kesähäihin ja mummon ysikymppisiin vois tilata....... ;D (huom. kui ne lähtee käyntiin)...reippaita...

http://www.youtube.com/watch?v=ET277pCZaZI

• padme_amidala

jos nyt jotakin täytyy orkesterista sanoa, niin sanon sen, että lavaliikehdintä oli mukiinmenevää.
        Kajarit piti laittaa kiinni tähän aikaan illasta, ettei sinitakkiset tulisi ovelle koputtelemaan.
        Huomasin tämän palautteen vasta nyt. Vaikka olo tekstiä kirjoittaessani tuntui kovin lohduttomalta, niin ihmismieli on kumman toipuvainen. Uudella innolla taas kirjoittelen.
        Vaihtarilinkki hyvän musiiki tiimoilta: )
        http://www.youtube.com/watch?v=PKOTClyVrIc

• sinulle...
      • padme_amidala

isäni synnyinsijoilta. Kiitos paljon : )

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      57
      7290
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      733
      3521
    3. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      349
      1847
    4. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      164
      1785
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1415
    6. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      84
      1381
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      91
      1280
    8. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1247
    9. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      262
      1241
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      81
      1154
    Aihe