5 henkinen lapsiperhe suunnittelee matkaa Mallorcalle. Onko kokemusta kaupungeista/kylistä? mikä hyvä paikka lapsiperheelle,mutta shoppailu mahdollisuuksia ja ruokapaikkoja pitää olla...ja ranta.
Onko kokemuksia Finnmatkojen hotelli Solecitosta?
Mallorcalle
Alcudiaan vai Palmaan?
2
884
Vastaukset
- hermana333
voisi olla lasten kanssa hyvä vaihtoehto. Palman kaupunki/Terreno ei. Palmaan pääsee ostoksille taksilla tai bussilla hyvin. On muitakin paikkoja Palman lähellä: Palma Nova, Magalluf, Gala dór. Magallufissa on vesipuisto, jos lapset siitä tykkää.
- ----
varsinkin jos ei kaipaa shoppailua ja haluaa vain löhöloman, kuten me :)
Ranta aivan mahtava. Suosittelen.
Palman seudulla olen käynyt viimeksi yli 10 vuotta sitten, joten siihen en ota kantaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221118- 70840
- 48834
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50705- 33682
- 60669
- 52647
- 50645