Mites tulli suhtautuu tuohon sätkäpaperiin ? Rajoitus tuonnissa oli mikä ? Meneekö 200kpl tupakkakiintiö jos tuo sätkäpaperit ?
Vinkkejä mistä kannattaa rizlat ostaa / hintoja tiedossa ?
Rizla ja tulli
6
8986
Vastaukset
- saa tuoda
http://www.winestore.fi
Rizzla sigaretipaber 100st USA 15,91 249,00 - koskaan
vaivautunut edes tutkimaan kuinka paljon noita saisi tuoda.Olen tuonut sen verran kun on tarve, 2, 3, 5 tai 10 pakettia, tulli kun ei näin EU-aikana noihin pakaaseihin pahemmin työnnä käsiään.
Ja jos ei ole ihan pakko olla Rizzlaa, niin ZigZag on noin 5€ halvempaa/paketti.
http://www.alcostore.ee/index.php?lng=&pro=611- savuketta polttava
Morjensta se on ihan sama tuotko 1 vai100000000 rizlaa,ei oo rajaa,
jos pelottaa ei kannata reissuun ollenkaan mennä.....
livikosta kanattaa ostaa, ziz zag 10,46 ja rizla 17,50, muutenki livikon hinnat ovat eduliset
- loudspeaker
Paljonko maksaa tänään? Missä on toi Liviko?
- oii000
Vähän omatoimisuutta kehiin, niin hanskaat noi tiedot itekin. Et kai tämänkään sivun osoitetta naputtele mistään muistilapusta selaimeen..
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496635Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6682842Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831249Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.931220- 841215
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611123- 891120
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2361089- 721002
- 232893