mun 3v poika sano että hän aikoo kaivaa kuopan ja peittää minut...Tai sitten hän vie minut sairaalaan ja jättää sinne...Heh,heh onkohan muilla näin höpsöjä poikia vai onkohan mun poika tuleva hullu murhaaja!?
uhkailee
4
1070
Vastaukset
- poikasi
hoitoon ja itses samaan syssyyn!
Pois lapsi tollaselta!!!!!!!!!!!!!!!!!- mitä mä nyt oon
tehnyt? Taidat haukkua väärää puuta! Ai,hitsi tais olla vääränlainen paikka mun lapsen sanoille!
- kanssa pohdittiin
että onkohan muumissa jotain samantyyppistä tapahtunut? itselle tuli mieleen se haisuli kun se sulki ninnin sinne kaivoon ja jätti sen sinne.. Epäilen että poikani on vihanen minulle kun joudun paljon olemaan vauvojen kanssa (kaksoset) niin ja sitten kun olen itse sanonut hänelle kun hän iltaisin häiritsee muita että täytyykö meidän mennä unikouluun sairaalaan...Sehän on sillein että silloin äiti tai isi ei ole siellä...No toivon että tässä takana on jotain harmitonta!=) Niin ja sinä jotka sanoit että joutaisin suletulle ja mun tenava pitäis ottaa minulta pois! olis kiva tietää minkätakia? millä perusteella?
- suuttuessaan
Tokaisee aina, ettei jaksa nyt rakastaa mua mutta huomenna sitten taas
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 781428
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101358- 741125
- 1091049
- 621017
- 67888
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n250846- 63825
- 31748
- 46686