Kummalla kirppiksellä myynti sujuu paremmin; Kasurilan Wilhelmiinassa vai Asematien Matildassa?
Kummassa on halvempi vuokra?
Kokemuksia City-Pörssissä myynnistä?
Kiitos!
Hiihtolomarahaa...
5
613
Vastaukset
- maalta!"#¤%
Asematiellä on huonoa palvelua -> yrittäjä juuri vaihtunut. Wilhelmiina miellyttävämpi ja siellä käy varmaankin enemmän porukkaa.
- ...
Milläs tavalla sua sitten pitäisi palvella?? Ei luulisi myyminen tai ostaminen paljon vaivaa tuottavan.
- edelline vastaaja
... kirjoitti:
Milläs tavalla sua sitten pitäisi palvella?? Ei luulisi myyminen tai ostaminen paljon vaivaa tuottavan.
Juu en mä varsinaisa palvelua kaipaakaan, sehän on itsepalvelu kirppis. Mut en mä sinne toiseta kertaa eksy kun se myyjä on töykee asiakkailleen, ei vain minulle. Tätä kuultu muiltakin. Ilmeisesti nuori ja kokematon yrittäjä. Ei ymmärrä asiakasta -> asiakashan on aina oikeassa ;)
- kerrassaa
On siel kyl töykeä myyjätär. Ei edes tervehdi kun kirppikselle menee. Lukee vain kirjaa ja ryystää kahvia. Todella erikoista käytöstä. huomaa kyllä, että on vielä nuori ja kokematon.
- Anonyymi
Noh, samanlaisia molemmat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911254Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221108- 48824
- 70820
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53760Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50695- 33672
- 60659
- 52637
- 50625