Jaa-a onkos palstalaisilla tietoo, että onkos nyt jotain mahatautii liikkeellä?
Kun tuntuu että joku on kun yöllä alko vähän niinku pahoinvointi ja päänkipu.
Vai mistä pirusta se tuokin nyt lykkäs.
Lääkkeitä en syö mitään ja normaalisti olen koittanut elellä...
Tikit sain tänään pois, vähän o kädessä turvotusta mutta ei mitenkään hälyttävästi hoitsun mukaan...
Mutta tuo öklö olo, voi jestas.
Iltaa kaikille....
11
408
Vastaukset
- mumsku
sinulle!Ihan äsken katselin,ettei näy Pikkuhöpäkän kirjoituksia ja hups,samanteen tulikin viestisi.
Onpa harmittavaa,että olet saanut sellaisen vatsapöpön.Jospa siitä menisi aamuun ohi.Vati sängyn viereen varmuuden vuoksi ja lepäilemään.- Saila*
mahatautia ollut liikkeellä, minullakin on ollut päänsärkyä ja oksettavaa oloa muutamana päivänä. Vähän on kuumettakin ollut. Hyvät illanjatkot!
- Karjalankägönen
riäkästa kuulutuksen,kun out ollu niin pitkkään hiljjoo!Joo,mahatauttii on liikkeellä ollu jo par kuukkautta-toiset sairasttuu siihen usseemman kerran.Miun siskon tyttö (6 vuotias),niin hänelle tarttu eskarista sama tauti jo toisen kerran!Toivottavasti siulla ei mää pahemmaks!Mites siulla muut hoijjot?
Kiitos viesteistä;)
Ei kai se auta kun pistää ihtensä makuu asentoo...
Mää oon vähän niinku tuuliajoilla noista hoidoista;)
Kun patologi edelleen tutkii että mitähän syöpää mä sitten niinku sairastan. :)
Mutta se on aika varmaa, että säteet otan kätehen oli mikä oli. Mutta tiedä häntä. Kun ei tuo ainakaan kovin ärhäkäältä tunnu ku patti oli vuoden hoitamatta ja itsekeen oli siinä elelly ja luojalle kiitos se syöpä oli jonkun elmukelmun sisällä että itse kirurkikaan ei ollu sitä nähnyt:) että patologille oli sen vain nakannut;)
Mutta kontrolli on ens kuun puolessa välissä ,että tuntus että olis syöpää siihen menessä jo lioteltu ja saisin 100% diagnoosin.Toivossa on hyvä elää.
Hyvää yötä mä meen istunnon kautta maate. Pärjäilkää...- Karjalankägönen
pikkuhöpäkkä kirjoitti:
Kiitos viesteistä;)
Mutta se on aika varmaa, että säteet otan kätehen oli mikä oli. Mutta tiedä häntä. Kun ei tuo ainakaan kovin ärhäkäältä tunnu ku patti oli vuoden hoitamatta ja itsekeen oli siinä elelly ja luojalle kiitos se syöpä oli jonkun elmukelmun sisällä että itse kirurkikaan ei ollu sitä nähnyt:) että patologille oli sen vain nakannut;)
Mutta kontrolli on ens kuun puolessa välissä ,että tuntus että olis syöpää siihen menessä jo lioteltu ja saisin 100% diagnoosin.Toivossa on hyvä elää.
Hyvää yötä mä meen istunnon kautta maate. Pärjäilkää...patologin viesttii tässä miekkii vuottelen.Mittää muuta oiretta ei oo,kun sillon tällön henkkeesalappoova kipu ja tietysti tuo ripuli,mit sitä on ollu jo niin pitkkään,jotta ei ennee muistakkaa,miltä tuntus "tikisttee"!Verta ei oo tullu onneks muutammaan päivvään-jotta silleen.Mää sie vain muata ja niä mukavvii unnii-huomenna on tuas uus päivä!
- Ira¤
Karjalankägönen kirjoitti:
patologin viesttii tässä miekkii vuottelen.Mittää muuta oiretta ei oo,kun sillon tällön henkkeesalappoova kipu ja tietysti tuo ripuli,mit sitä on ollu jo niin pitkkään,jotta ei ennee muistakkaa,miltä tuntus "tikisttee"!Verta ei oo tullu onneks muutammaan päivvään-jotta silleen.Mää sie vain muata ja niä mukavvii unnii-huomenna on tuas uus päivä!
missä sinulla henkeäsalpaava kipu on vatsassako,vai kädessä?
- Ira¤
pikkuhöpäkkä kirjoitti:
Kiitos viesteistä;)
Hyvää yötä mä meen istunnon kautta maate. Pärjäilkää...monenlaisia pöpöjä,paranemisia.
- Karjalankägönen
Ira¤ kirjoitti:
missä sinulla henkeäsalpaava kipu on vatsassako,vai kädessä?
kova kipu on mahassa-jossaa tuossa munasarjjoin kohalla.Siellä on kyllä ultrassa näkynä noin 5cm kokossii kysttii,jotka puhjetessaan tekköö liäkärin mukkaan kovat kivut-onneks on ens kuulls naistentautien polille aika-sorkkikkaat siellä-tottahan tuolta jottaa löytynnee!
- Ira¤
kova kipu on mahassa-jossaa tuossa munasarjjoin kohalla.Siellä on kyllä ultrassa näkynä noin 5cm kokossii kysttii,jotka puhjetessaan tekköö liäkärin mukkaan kovat kivut-onneks on ens kuulls naistentautien polille aika-sorkkikkaat siellä-tottahan tuolta jottaa löytynnee!
minullakin kystia vaivana.Sinulle jos kovim käyvät
ryppyilemään,tai kivut eivät hellitä,etkö aiemmin pääsisi sinne naistentautien polille? - Karjalankägönen
Ira¤ kirjoitti:
minullakin kystia vaivana.Sinulle jos kovim käyvät
ryppyilemään,tai kivut eivät hellitä,etkö aiemmin pääsisi sinne naistentautien polille?miulla jo pari vuotta ja menkat jäi nyt kokonnaan pois-kun en mie omasta mielestän vielä vaihevuos-ijässä ou-mut kaipa ne siellä jottaa selevittäät!
- Ira¤
miulla jo pari vuotta ja menkat jäi nyt kokonnaan pois-kun en mie omasta mielestän vielä vaihevuos-ijässä ou-mut kaipa ne siellä jottaa selevittäät!
parhaitenhan he osaavat tutkia ja selvittää.Täytyy se minunkin sinne mennä vaikka se nyt on viimeinen paikka johka haluaisi(vitsi)taidan olla jo väsynyt
joten hyvää yötä,kirjoitellaan huomenissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih506873Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6762978Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831290Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.981271- 841265
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611164- 891150
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2371120- 721022
- 223927