Suomi24 Posti

Suomi24Käyttäjätuki

Suomi24 Postissa saattaa olla lyhyitä katkoksia ja kirjautuminen ei aina onnistu.

Välillä sähköpostiin voi kirjautua sisälle, mutta viestit eivät välttämättä näy normaalisti. Viestit eivät ole kadonneet, vaan viestien lataaminen on vain keskeytynyt. Yritä kirjautua postiin hetken kuluttua uudelleen.

Pyrimme korjaamaan vian mahdollisimman pian. Pahoittelemme häiriötä.

Ystävällisin terveisin,
Suomi24: n käyttäjätuki

8

480

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nikito

Tämä ainainen katkos on jo häiritsevä. Minä en halua maksaa toimimattomasta yhteydestä, jonka vuoksi olen koneeni hankkinut.

Selitystä haluan muutakin, kuin yritämme mahdollisimman pian korjata vian.

Toivottavasti Kuluttaja lehti puuttuu asiaan ja sieltä tämä Kuluttaja valistus lautakunta, mikä oikeus meillä on toimivalle palvelulle.

• on jo "nautittu" tarpeeksi ! Täytynee ottaa yhteys Kuluttajansuojaviranomaiseen !!

• ei S24 ole ainoa

Onhan noita toimiviakin ilmaisia posteja, ei ole pakko olla yhden postin varassa.
        Tämä S24 toimii miten toimii, yleensä aika hyvin kuitenkin. En viitsisi hirveenkauheenpaljon murehtia mokomaa asiaa.

• kiz77

Ihmetellä täytyy mikä on `tilapäinen häiriö`,voidaanko enää puhua tilapäisestä kun posti on pätkinyt viikon päivät! itse en ainakaan pidä katkosta lyhyenä kun olen yrittänyt jo päiviä välittää tärkeitä viestejä eteenpäin! Todella ärsyttävää, on asioita jotka on hoidettava sähköpostitse eikä ehdi odottaa viikkotolkulla kun joku korjaa vian `mahdollisimman pian...`
      grrrrrrrrrrrr!!!!!!!!!!!!!!

• Joku vitsi vai?

Semmosta päivää ei tämän purkin historiasta taida löytyä ettei joku palvelu olisi nurin tai toimii etanan nopeudella! Se on teillä ns. normi päivä. Onneksi olkoon Suomi24, teillä on ehdottomasti Suomen huonoiten toimivat sivut!

• Nimetön

Onko teille palveleminen tuttua puhaa? Muistakaa enään ei ole monopolia kenelläkään ei teilläkään.

• hahahaha,,,.,.,.,,.

vittu mitä paskaaaaa hehehehhaqhahaa

• mitä....

toimintaa saatana,,,perseestä

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      51
      7016
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      703
      3123
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      83
      1310
    4. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      98
      1291
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1285
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1187
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      89
      1180
    8. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      236
      1136
    9. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      218
      1120
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      76
      1046
    Aihe