kerrostalossa!
Miten mäyräkoiran kanssa pärjää kulkea portaita alas joka päivä ainakin kolmesti? Ylöspäin menohan on helppoa, mutta entäs alas, kun talossa ei ole hissiä?
Kiitos etukäteen!
Hei mäykkyläiset
3
437
Vastaukset
- kaks mäykkyä kotona
nappaat koiruuden kainaloon ja kannat sen alas. rappusien alas menemistä kannattaa ihan kaikissa tilanteissa välttää! Käy selän päälle. kevyt koira on helppo ja vaivaton kantaa :)
Hauskaa kevään odottelua!- minäkin suosittelen
meillä on yksi kääpiömäykky, ja jos kylailemässä käydään kerrostalossa, jossa ei ole hissiä, niin kannan suosiolla mäykyn kainalossa. sen lisäksi, että portaat ovat jyrkät, ne ovat myös petollisen liukkaat, siinä äkkiä välilevy mäykyltä muljahtaa. itse asumme omakotitalossa, joten ei ole portaita. jotkut väittävät muuten mäykkyjä haukkuherkiksi, kyllä on sanottava, että tuo meidän pystis on hanakempi haukkuja...
- veeva89
elikkä meidän vaavi ainakin kannetaan alas ja mielellään kannetaan ylöskin mutta se tahtoo ite tulla rappuset ylös.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911294Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50725- 33682
- 60679
- 50665
- 52657