Näin aamutuimaan viikonloppuna. Apua, oonko alkkis ????
Mulle maistuu kalja
11
576
Vastaukset
- tippuri
oot täys alkHOLISttti
Sitä niin iltasella on perhe pellolla ja olet isäntää talossasi?
- Selvä se
Jos otat krapularyyppyjä (ja yleensä on krapula) juot liikaa
- enpä kattelis mokomaa
Kaljan lipittäjää huushollissani.Ällöjä piereskeleviä,haisevia pehmoaivoja...näitä on Suomi pullollaan.
- holisti xyxy
Eipä tarvii sitten olla yksikseen:)
Ja saa jättää marinat ja moralisoinnit muille.
Nautitaan elämästä... - ent alkkari
holisti xyxy kirjoitti:
Eipä tarvii sitten olla yksikseen:)
Ja saa jättää marinat ja moralisoinnit muille.
Nautitaan elämästä...Olin vuosia alkkari viikonloppuisin ja lomilla,myös mieheni.
Koko viikon suunnittelin perjantai-iltaa jotta saisin rentoutua ja siihen se lipsui,että sunnuntaina lopetin ,kun töihin piti selvetä.
Sitte tapasin sukulaisen joka ihmetteli miten olin alkanut moiseen elämään,kun hänestä se oli raskasta elämää,ja hän lopetti .
Niin tein minäkin LOPETIN kerrasta ,enkä ole moneen vuoteen attanut pisaraakaan ja sillä selvänä.
En tarvinnu aa tai muitakaan jorinoita ,en vaan korkannu.
Ei ollu helppoa kun himo iski,mutta silleen se vain helpotti kun en korkannu ja maistanut. - Puidenhalaaja
ent alkkari kirjoitti:
Olin vuosia alkkari viikonloppuisin ja lomilla,myös mieheni.
Koko viikon suunnittelin perjantai-iltaa jotta saisin rentoutua ja siihen se lipsui,että sunnuntaina lopetin ,kun töihin piti selvetä.
Sitte tapasin sukulaisen joka ihmetteli miten olin alkanut moiseen elämään,kun hänestä se oli raskasta elämää,ja hän lopetti .
Niin tein minäkin LOPETIN kerrasta ,enkä ole moneen vuoteen attanut pisaraakaan ja sillä selvänä.
En tarvinnu aa tai muitakaan jorinoita ,en vaan korkannu.
Ei ollu helppoa kun himo iski,mutta silleen se vain helpotti kun en korkannu ja maistanut....osaa sanoa oikealla hetkellä juuri oikeat sanat, ja se voi muuttaa elämänsuuntaa ratkaisevasti. Sanoja ei välttämättä edes muista avanneensa suutaan, eikä tiedä mitä siitä on seurannut. Kyllä sanoilla on mahtava voima.
- alkoholistin merkki
Höh, ethän sanonut montako maistuu. Jos yhdellä saat perjantai-illan olon paremmaksi et ole alkkis. Ulos pienelle happihypylle ja kaikenlaista puuhastelua , päivätorkut , hyvääruokaa johan siinä olo korjaantuu. Ei se mitä juo vaan se miten paljon juo on olennaista. Kyllä odotan perjantaita ja nautiskelen , mutten tarvi aamulääkitystä, ei edes maistuisi. Tarkkaa itseesi, pidä mielessä et sinä määräät ei kalja.
edelleen niin, että ihminen on itse itsensä pahin tuomitsija. Muitten höpinöistä ei kannata välittää. Jos tuntuu että juot liikaa niin vähennä ja jos tuntuu ettet juo tarpeeksi, niin lisää sitä. Kyl on helppoa kun osaa....
Mulle ei viinat maistu, mutta on maistunut, myönnetään. Sillonkin oli kyllä sääntönä se, että vasta illalla saapi korkata. Selvinpäin tätä maaliman menoa on kyllä kiva seurata. Ei tarvii kärsii krapuloista. Ja säästyy rahaa, eikä tarvii kaikilta tutuilta jatkuvasti edellisen illan mielipiteitä anteeksi pyydellä. Oho, tulipa litaniaa. Tarkoitus oli kertoa että jokainen aikuinen ottakoon itse vastuun juomisistaan syömisistään ja kaikesta muustakin.
- mummeli-ikäinen
ei hätää jos ei oo joka viikonloppuna! jatkossa skarppaa.
- Kähmis
on köyhätten sairaus" :vanha raumalainen sananlasku. Eikö se rapulakalja tue jopa kiisteltyä homeopaattista hoitoteoriaa. Mikä suurena annoksena aiheuttaa oireita, laimeana annoksena parantaa taudin. Illalla koppa kaljaa ja aamulla yksi homeopaattinen keppana. Ja krapula paranee.
Ei kai se aamuolut ole mikään ratkaiseva tekijä. Holistisella kai tarkoitetaan kokonaisvaltaista tai ainakin jotain sinne päin? Kun "Vahva Henki" alkaa olla arkipäivässä jatkuvasti mukana, on ehkä syytä huolestua. Satunnainen rapulaööli on ihan yks hailee.
Taik sit ei? En ole asiantuntija:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1724726- 123296
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos402213Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly261984Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?471906Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo6641837- 1161806
- 1371737
- 451485
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101421