Mies ajoi tutkaan melkoista ylinopeutta.
Poliisi pidätti sanoen:
- Jos sinulla on pätevä syy ylnopeuteesi niin en sakota?
- Vaimoni jätti minut viime viikolla lähtien poliisin matkaan.
Luulin teidän tuovan häntä takaisin.
Tulikohan iso sakko ?
YLINOPEUTTA SAKOTTA
39
800
Vastaukset
- Huolestunut naapuri
Maija,
etkö sinä päässytkään naimisiin?
* Minulla on koira, joka haukkuu.
* Papukaija, joka kiroilee.
* Kolli, joka mouruaa ulkona kateille.
Mihin minä miestä enää tarvisin?- kaiket yöt
mihin minä miestä tarvitsen...näin oon tuon kuullu
"Metsästä kuului suorastaan kauhee rääkymistä.Mikä metsässä rääkyi?
-Suorastas" - joka ei mourua
kaiket yöt kirjoitti:
mihin minä miestä tarvitsen...näin oon tuon kuullu
"Metsästä kuului suorastaan kauhee rääkymistä.Mikä metsässä rääkyi?
-Suorastas"on mauton.
- Peer G.
- Vertaastansa ku rakastaa
niin ei tartte olla fiini!
Samammoosia on palio,
mutta ku ne on niin rumia?
- Nimetön
Turkulaisystavättäret olivat lähteneet marjanpoimintaan Saabillaan.
Poimiessaan toinen eksyi, toinen huuteli autolla odotellessan: Hohoi! Tännepäin! Saapillua!- sitten
aina kun joku pyytää sinua tekemään jotain, kysy saako olla >ranskalaiset myös.
- HTZA
pitäisi antaa lasten kirjoittamista vanhoista vitseistä.
Vanhempien pitäisi valvoa lastensa tietokoneen käyttöä.viisveisaa siitä miten paljon olen tietokoneella tai millaisia vitsejä luen tahi kirjoitan. En kyllä uskoisi jos kieltäisi. Vaikka ehkä pitäisi, hän kun täytti jo 73v....
Mistä sinä tiedät minkä ikäinen on vitsin kirjoittaja, jos ei ole rekattua nikkiä.joku uusi vitsi!
Minun 'uusin' kuulemani vitsi on Amerikkalaisten kuussakäynti.
Siinä oli kaikki hyvän vitsin ainekset ja vielä hyvä slogan muistoksi tietämättömille.;)
Onko sinulla uudenpia vitsejä?
Matti Vanhanen sanoi melko tyhjentävästi lehdistötilaisuudessaan Washingtonissa 15.1.08.
"He ovat kiinnostuneita minun elämästäni, mutta minä en ole kiinnostunut heidän elämästään."
Minkäköhän tähden Matti on aina 'selityksen velkaa' ja aina jossain sotkussa mukana?- HTZA
satumaa kirjoitti:
viisveisaa siitä miten paljon olen tietokoneella tai millaisia vitsejä luen tahi kirjoitan. En kyllä uskoisi jos kieltäisi. Vaikka ehkä pitäisi, hän kun täytti jo 73v....
Mistä sinä tiedät minkä ikäinen on vitsin kirjoittaja, jos ei ole rekattua nikkiä.50 palstalla kertoo, ainakin minulle, ihan kaiken.
Varsinkin kun muistan ne kaikki, paria lukuunottamatta.
Surkeinta on pahoinvointi niiden fiksujen palstalaisten puolesta jotka ovat samanlaisia. Ritva Santavuorta jälkiviisaissa esittämästään ja varmaankin mielestään hyvästä "vitsistä"???
Asia koski USA.n presidettiehdokkas Barack Obamaa, mutta Santavuori kertoi mielipiteensä hänen isoäidistä, jota hän kuvaili:
" Se vaatetus ja kampaus ja hampaat ja nenä on just niinkuin näillä gorilloilla."
!!!!!!!!!!!! ????????????- se oikeusjuttu
emw34 kirjoitti:
joku uusi vitsi!
Siinä oli kaikki hyvän vitsin ainekset ja vielä hyvä slogan muistoksi tietämättömille.;)
Matti Vanhanen sanoi melko tyhjentävästi lehdistötilaisuudessaan Washingtonissa 15.1.08.
"He ovat kiinnostuneita minun elämästäni, mutta minä en ole kiinnostunut heidän elämästään."
Minkäköhän tähden Matti on aina 'selityksen velkaa' ja aina jossain sotkussa mukana?Kun pysyy 'keltaisen lehdistön' sivuilla, tulee jatkossakin valituksi eduskuntaan.
Näin Vanhasen naurettava syyte sekoilukaveriinsa on tulkittu. tämäkin?
Jyri Häkämies, joka on valtion omistamien yhtiöiden edunvalvoja sanoi: "valtio ei pysty (kolmasosan) äänivallalla muuta kuin katseella seurata Kemijärven/ stora Enson tehtaan alasajoa.
Nyt hän on luvannut taistella Islantilaisia 'hyökkääjiä vastaan Elisan puolesta, josta valtio omistaa o,65 % !!
Tässä alkaa hirteishuumorin kriteerit täyttyä??- HTZA
emw34 kirjoitti:
joku uusi vitsi!
Minkäköhän tähden Matti on aina 'selityksen velkaa' ja aina jossain sotkussa mukana?on pahinta se että uusia, hyviä, vitsejä ei ole kerrottavaksi.
Ne syntyvät aina mökillä, ilman tyttöystäviä.
Jätkät sitten eivät ole muistavinaan tai eivät muista kun tytöt tulevat aamulla mukaan.
Rannan nuotiopaikalta kyllä kuuluu krapulaansa kaljaa ottavien kavereiden hihitystä mutta sekin loppuu heti kun tytöt huutavat kassinkantajaa tai ukkojensa perään.
Tupaan mennessän neidot kiekaisevat vielä että: "Täällä on kaamea haju!"
Siinä on vitsit vähissä.
Ja mikä oikeus niillä on valittaa lattialla lojuvista kalanperkkeistä?
Katsoisivat kuinka taidokkaasti ne on fileoitu.
Jos sitten ulkohuusissa on, reiästä ohimenneitä papereita ja liian vähän laitettuja kuivikkeita niin sehän hoituu pitämällä ovea auki, siinä voi nähdä Telkänpoikiakin ja sisälle tunkevan ampiaisen, ja ovi auki näkee valossa kivasti nurkissa olevat hämähäkinverkot ja jopa niiden isännätkin. Jos sitten huomauttaa että vessanpolulle ei oikeastaan voisi levittää koko rullaa, josta toinen pää on kiinni neidon takapuolessa, saa taas haukut palkakseen. Jos kaverit nauravat mukana voimallisesti saavat hekin kuulla kunniansa yhteistyökumppaniltaan.
Siinä sitten pojat hiipivät illalla nuotiolla ja taas syntyy uusia vitsejä joita kukaan ei muista, ole muistavinaan... jne.
Minä kyllä uskon että jotkut nauravat tälle jutulle.
Vaikka onkin ikivanha, aina se on yhtä hauska ja totta.
Miten sitten tyttö- poikaystävät vaihtuvatkin.
Koska pojat ja tytöt ovat samanlaisia, vuodesta toiseen.
Ja niin pitää ollakin. Pyssyt, ja pierunkuori, pojille ja Barbit ja terävät rakennekynnet tytöille. - HTZA
emw34 kirjoitti:
Ritva Santavuorta jälkiviisaissa esittämästään ja varmaankin mielestään hyvästä "vitsistä"???
Asia koski USA.n presidettiehdokkas Barack Obamaa, mutta Santavuori kertoi mielipiteensä hänen isoäidistä, jota hän kuvaili:
" Se vaatetus ja kampaus ja hampaat ja nenä on just niinkuin näillä gorilloilla."
!!!!!!!!!!!! ????????????vähän provosoin, ehkä.
Mutta tuohon ei monikaan uskalla samaistua.
Miksiköhän?
Minä olen samaa mieltä kun Santavuori, ja samasta syystä. Jotkut ihmiset näyttävät enemmän apinoilta kun toiset.
Se ei ole rasismia vaan silmien käyttöä.
Silmien käyttöä ei, ainakaan toistaiseksi, kai voi kieltää? Kai sekin tulee aikanaan.
Entä sinä? Oletko itsesi vai "leikki-sinä"? - HTZA
emw34 kirjoitti:
tämäkin?
Jyri Häkämies, joka on valtion omistamien yhtiöiden edunvalvoja sanoi: "valtio ei pysty (kolmasosan) äänivallalla muuta kuin katseella seurata Kemijärven/ stora Enson tehtaan alasajoa.
Nyt hän on luvannut taistella Islantilaisia 'hyökkääjiä vastaan Elisan puolesta, josta valtio omistaa o,65 % !!
Tässä alkaa hirteishuumorin kriteerit täyttyä??että kyseessä on meidän äänestämämme mies.
Hän edustaa sinua, tavalla tai toisella.
Heidän pitäisi keskittyä suomen järvien rantoihin.
Olen sanonnut muualla että luonnonsuojelijat, EU:n avulla, ajavat suomen paperiteollisuuden alas.
Metsissä on sitten raaka-ainetta savikippouuneihin.
Tai muihin taiteellisiin ambitioihin.
Jää nähtäväksi kuka niitä ostaa samalla rahalla.
Ja kuka niistä saa työpaikan. HTZA kirjoitti:
on pahinta se että uusia, hyviä, vitsejä ei ole kerrottavaksi.
Ne syntyvät aina mökillä, ilman tyttöystäviä.
Jätkät sitten eivät ole muistavinaan tai eivät muista kun tytöt tulevat aamulla mukaan.
Rannan nuotiopaikalta kyllä kuuluu krapulaansa kaljaa ottavien kavereiden hihitystä mutta sekin loppuu heti kun tytöt huutavat kassinkantajaa tai ukkojensa perään.
Tupaan mennessän neidot kiekaisevat vielä että: "Täällä on kaamea haju!"
Siinä on vitsit vähissä.
Ja mikä oikeus niillä on valittaa lattialla lojuvista kalanperkkeistä?
Katsoisivat kuinka taidokkaasti ne on fileoitu.
Jos sitten ulkohuusissa on, reiästä ohimenneitä papereita ja liian vähän laitettuja kuivikkeita niin sehän hoituu pitämällä ovea auki, siinä voi nähdä Telkänpoikiakin ja sisälle tunkevan ampiaisen, ja ovi auki näkee valossa kivasti nurkissa olevat hämähäkinverkot ja jopa niiden isännätkin. Jos sitten huomauttaa että vessanpolulle ei oikeastaan voisi levittää koko rullaa, josta toinen pää on kiinni neidon takapuolessa, saa taas haukut palkakseen. Jos kaverit nauravat mukana voimallisesti saavat hekin kuulla kunniansa yhteistyökumppaniltaan.
Siinä sitten pojat hiipivät illalla nuotiolla ja taas syntyy uusia vitsejä joita kukaan ei muista, ole muistavinaan... jne.
Minä kyllä uskon että jotkut nauravat tälle jutulle.
Vaikka onkin ikivanha, aina se on yhtä hauska ja totta.
Miten sitten tyttö- poikaystävät vaihtuvatkin.
Koska pojat ja tytöt ovat samanlaisia, vuodesta toiseen.
Ja niin pitää ollakin. Pyssyt, ja pierunkuori, pojille ja Barbit ja terävät rakennekynnet tytöille.Parasta huumori on juuri tilanteissa, kun voi jatkaa toisen täkystä ja saada se jatkumaan määräämättömän ajan.
Ei pelkkä vitsin kuuntelu, hyvänkään, anna sellaista mielihyvää, kuin hyvän porukan aikaansaama juttujen 'parantelu' ja ajankohtaisten asioiden yhdistäminen siihen.
Niin ja; sitähän ne poikien illanvietot yleensä siihen asti on, ennenkuin aletaan vääntämään kättä ja painimaan!:)HTZA kirjoitti:
vähän provosoin, ehkä.
Mutta tuohon ei monikaan uskalla samaistua.
Miksiköhän?
Minä olen samaa mieltä kun Santavuori, ja samasta syystä. Jotkut ihmiset näyttävät enemmän apinoilta kun toiset.
Se ei ole rasismia vaan silmien käyttöä.
Silmien käyttöä ei, ainakaan toistaiseksi, kai voi kieltää? Kai sekin tulee aikanaan.
Entä sinä? Oletko itsesi vai "leikki-sinä"?kun ajatus on joko ajatuksena tai on sellaiset 'ympyrät'(sujetut,tutut ym.v.), ei ole väliä mitä ajattelee tai sanoo.
Kuitenkin foorumi pitää ottaa huomioon, joten vaikka olisin samaa mieltä jonkun ulkoasusta, niin en lähtisi sitä tuosta vaan tv- aamuohjelmassa sanomaan.
jk.Onhan siinä koululapsille tietysti materiaalia laittaa idea poikimaan jotain 'erilaista' koululaista vastaan!- HTZA
emw34 kirjoitti:
kun ajatus on joko ajatuksena tai on sellaiset 'ympyrät'(sujetut,tutut ym.v.), ei ole väliä mitä ajattelee tai sanoo.
Kuitenkin foorumi pitää ottaa huomioon, joten vaikka olisin samaa mieltä jonkun ulkoasusta, niin en lähtisi sitä tuosta vaan tv- aamuohjelmassa sanomaan.
jk.Onhan siinä koululapsille tietysti materiaalia laittaa idea poikimaan jotain 'erilaista' koululaista vastaan!täällä sinä vai "leikki-sinä"?
- Paopolo show
emw34 kirjoitti:
tämäkin?
Tässä alkaa hirteishuumorin kriteerit täyttyä??Se on huonokin huumori siellä todetaan. YLE X paree kuin tylsät alueohjelmat.
HTZA kirjoitti:
että kyseessä on meidän äänestämämme mies.
Hän edustaa sinua, tavalla tai toisella.
Heidän pitäisi keskittyä suomen järvien rantoihin.
Olen sanonnut muualla että luonnonsuojelijat, EU:n avulla, ajavat suomen paperiteollisuuden alas.
Metsissä on sitten raaka-ainetta savikippouuneihin.
Tai muihin taiteellisiin ambitioihin.
Jää nähtäväksi kuka niitä ostaa samalla rahalla.
Ja kuka niistä saa työpaikan.olisi ollut aivan sama, kuka olisi Häkämiehen tilalla ollut.
Tuntuu surkuhupaisalta ainoastaan se, että terästääkkseen omaa julkisuuskuvaansa, sorrutaan suorastaan naurettavan asian avulla se tekemään.
Demokratian tukija olen loppuun(i)saakka.
"Vaikka":
Venäjällä tiedetään vaalitulos etukäteen, muttein sitä, mitä sen jälkeen tapahtuu!(vrt.itärajan tullisääntösekoilut).
Suomessa ei tiedetä miten vaaleissa käy, mutta se tiedetään, kuinka hallitus tulee toimimaan.
Ei ole juuri käytännönpolitiikassa eroa, ketkä ovat hallitusvastuussa?HTZA kirjoitti:
täällä sinä vai "leikki-sinä"?
minä täälläkin!
Mihis tän ikäinen tavoistaan pääsee.
Senverran tietysti pidän kulisseja, etten kaikkia huonoja puolijani itse julista.
No kirjoitukset kyllä pitävät siitä tarpekis huolen!;)
En edes pysty tyyliäni muttamaan. Pitäisi alkaa opiskelemaan ja lukemaan, jotta saisi arsenaalia sen toteuttamiseen.
Myös kirjoitusvirheet ovat minua ja kuvaavat hyvin sitä kirjoitustaitamattomuutta, joka on minun yksi heikoimmista lenkeistä!- HTZA
emw34 kirjoitti:
olisi ollut aivan sama, kuka olisi Häkämiehen tilalla ollut.
Tuntuu surkuhupaisalta ainoastaan se, että terästääkkseen omaa julkisuuskuvaansa, sorrutaan suorastaan naurettavan asian avulla se tekemään.
Demokratian tukija olen loppuun(i)saakka.
"Vaikka":
Venäjällä tiedetään vaalitulos etukäteen, muttein sitä, mitä sen jälkeen tapahtuu!(vrt.itärajan tullisääntösekoilut).
Suomessa ei tiedetä miten vaaleissa käy, mutta se tiedetään, kuinka hallitus tulee toimimaan.
Ei ole juuri käytännönpolitiikassa eroa, ketkä ovat hallitusvastuussa?muotoilit minun ajatukseni omaan muottiisi.
Minulle olisi riittänyt sanonta:" olet, HTZA, ihan oikeassa" HTZA kirjoitti:
täällä sinä vai "leikki-sinä"?
Jos olisin siinä Santavuoren vieressä istunut, niin olisin kysynyt kyllä hänen sanojensa tarkoitusta sekä kysynyt, pitäisikö ajatella, mitä, missä, milloin, sanoo!
Minusta hän toimi typerästi siinä tilanteessa.- HTZA
emw34 kirjoitti:
minä täälläkin!
Mihis tän ikäinen tavoistaan pääsee.
Senverran tietysti pidän kulisseja, etten kaikkia huonoja puolijani itse julista.
No kirjoitukset kyllä pitävät siitä tarpekis huolen!;)
En edes pysty tyyliäni muttamaan. Pitäisi alkaa opiskelemaan ja lukemaan, jotta saisi arsenaalia sen toteuttamiseen.
Myös kirjoitusvirheet ovat minua ja kuvaavat hyvin sitä kirjoitustaitamattomuutta, joka on minun yksi heikoimmista lenkeistä!haluat peitellä.
No hyvä.
Minun silmissäni sinä olet "leikki-sinä". Tästä eteenpäin.
Toivottavasti et ole ylpeä siitä.
Älä ainakaan kerro lapsillesi. HTZA kirjoitti:
muotoilit minun ajatukseni omaan muottiisi.
Minulle olisi riittänyt sanonta:" olet, HTZA, ihan oikeassa"Olisin hyvin voinut sanoa:"Olet HTZA ihan oikeassa" mitä tulee demokratiaan, mutta siitä en ole samaa mielta että olet oikeassa mitä tulee metsätollisuuden alasajoon luontoaktivistien taholta.
Jos metsäteollisuus loppuu, niin syy on markkinatalouden 'pelisäännöissä', ei luontoaktivisteilla!
Olin siin toisesta asiasta samaa mieltä, mutta en toisesta!HTZA kirjoitti:
haluat peitellä.
No hyvä.
Minun silmissäni sinä olet "leikki-sinä". Tästä eteenpäin.
Toivottavasti et ole ylpeä siitä.
Älä ainakaan kerro lapsillesi.etten löydä itsestäni huonoja puolia,usotko?:))
- HTZA
emw34 kirjoitti:
Jos olisin siinä Santavuoren vieressä istunut, niin olisin kysynyt kyllä hänen sanojensa tarkoitusta sekä kysynyt, pitäisikö ajatella, mitä, missä, milloin, sanoo!
Minusta hän toimi typerästi siinä tilanteessa.kysynyt?
Sinun olisi pitänyt tutkistella omaa sisintäsi.
Sieltä se vastaus olisi tullut, ei Santavuorelta.
Hänellä on oma elämänsä.
Miksi sinun olisi pitänyt puuttua toisen ihmisen sieluun?
Jos olisit tutustunut omaan sieluusi olisit saanut mielenkiintoisen vertailun aikaiseksi.
Mitä luulet? Kuinka olisi käynyt? - HTZA
emw34 kirjoitti:
Olisin hyvin voinut sanoa:"Olet HTZA ihan oikeassa" mitä tulee demokratiaan, mutta siitä en ole samaa mielta että olet oikeassa mitä tulee metsätollisuuden alasajoon luontoaktivistien taholta.
Jos metsäteollisuus loppuu, niin syy on markkinatalouden 'pelisäännöissä', ei luontoaktivisteilla!
Olin siin toisesta asiasta samaa mieltä, mutta en toisesta!odotellaan, kyllä sinä vielä antaudut.
Muista sitten kirjoittaa "anteeksipyyntö": "HTZA oli taaskin oikeassa!" - HTZA
emw34 kirjoitti:
etten löydä itsestäni huonoja puolia,usotko?:))
Ennen tätä viestiä olemme vaihtaneet muitakin mielipiteitä.
Uskon että sinä et löydä.
Minulle se antaa kivan haasteen. HTZA kirjoitti:
kysynyt?
Sinun olisi pitänyt tutkistella omaa sisintäsi.
Sieltä se vastaus olisi tullut, ei Santavuorelta.
Hänellä on oma elämänsä.
Miksi sinun olisi pitänyt puuttua toisen ihmisen sieluun?
Jos olisit tutustunut omaan sieluusi olisit saanut mielenkiintoisen vertailun aikaiseksi.
Mitä luulet? Kuinka olisi käynyt?kysynyt, koska hän on tilaisuudessa yleisradion palkkalistalla ja näin ollen hänen tulisi ymmärtää mitä hänen mielipiteen julkituominen tuo tulleessaan.
Oma sielu ei hyväksy julkista pilkkaamista kenenkään ulkonäön perusteella.
Ja tiedän, että myös ylen eettiset säännöt sen kieltävät.
Miksei Santavuorelta olisi vastausta tullut, kyllä hän varmaan olisi perustellut sanansa, jos joku paikalla ollut olisi häneltä niiden perään kysellyt. Siis miksi ei?HTZA kirjoitti:
odotellaan, kyllä sinä vielä antaudut.
Muista sitten kirjoittaa "anteeksipyyntö": "HTZA oli taaskin oikeassa!"Voin antaa siitä sanani.
Eikä se ole edes mikään vaikea rasti!
Oikeastaan voisin tehdä sen heti, sillä minäkin uskon, että joudun toteamaan joskus ja sinullekin, olleeni huonoin perusteluin liikkeelä, joten ajan kysymys, se on, ei mitään muuta.
Tästä en voi edes vastaan väittää, joten totean nöyränä, HTZA nyt olet varmaan oikeassa!- HTZA
emw34 kirjoitti:
kysynyt, koska hän on tilaisuudessa yleisradion palkkalistalla ja näin ollen hänen tulisi ymmärtää mitä hänen mielipiteen julkituominen tuo tulleessaan.
Oma sielu ei hyväksy julkista pilkkaamista kenenkään ulkonäön perusteella.
Ja tiedän, että myös ylen eettiset säännöt sen kieltävät.
Miksei Santavuorelta olisi vastausta tullut, kyllä hän varmaan olisi perustellut sanansa, jos joku paikalla ollut olisi häneltä niiden perään kysellyt. Siis miksi ei?jonkun ihmisen pitää ymmärtää asiat niin kuin sinä?
Kerroit hyvin sen mitä itse ajattelet.
Miksi sinun pitäisi olla oikeassa?
Santavuori on kyllä eläkkeellä, saattaa kyllä saada jonkun keikkapalkan YLE: tä. - HTZA
emw34 kirjoitti:
Voin antaa siitä sanani.
Oikeastaan voisin tehdä sen heti, sillä minäkin uskon, että joudun toteamaan joskus ja sinullekin, olleeni huonoin perusteluin liikkeelä, joten ajan kysymys, se on, ei mitään muuta.
Tästä en voi edes vastaan väittää, joten totean nöyränä, HTZA nyt olet varmaan oikeassa!Tämä on nyt sitten vitsi:
Voisitko tehdä avauksen, jotenkin että HTZA on aina...
:)
Totta puhuen, minä tiedän mistä puhun, ja tämä ei ole ylpeilyä. emw34 kirjoitti:
Voin antaa siitä sanani.
Tästä en voi edes vastaan väittää, joten totean nöyränä, HTZA nyt olet varmaan oikeassa!kättä paiskattiin, niin jokohan 'sais' ottaa lauantain velvollisuudet pramille.
Kiitos seurasta, oiken mukavavasti saatiin tikkua asiasta.
Saas nähdä, vieläkö tänään tän kirjaston koneelle saan pelivuoron?HTZA kirjoitti:
Tämä on nyt sitten vitsi:
Voisitko tehdä avauksen, jotenkin että HTZA on aina...
:)
Totta puhuen, minä tiedän mistä puhun, ja tämä ei ole ylpeilyä.Hitto, sinussa alkaa löytyä materiaalia semmoiseenkin aloitukseen.
Tiedän minä, ettei tarvitse olla ylpeä vaikka vois olla!!:))- HTZA
emw34 kirjoitti:
Hitto, sinussa alkaa löytyä materiaalia semmoiseenkin aloitukseen.
Tiedän minä, ettei tarvitse olla ylpeä vaikka vois olla!!:))että olet ylpeä uudesta ystävästäsi! :)
Taitavat kyllä kohta sulkea tämän keskinäisen kehuketjun. - jajajahahajajjajkakihkhkhih...
Paopolo show kirjoitti:
Se on huonokin huumori siellä todetaan. YLE X paree kuin tylsät alueohjelmat.
Paopolo show kirjoitti:
Se on huonokin huumori siellä todetaan. YLE X paree kuin tylsät alueohjelmat.
Radio Suomi ja alueradio-ohjelmat eivät sillisalaattina jaksa kiinnostaa.
Jos haluaa kuunnella jotain asia-ohjelmaa niin se katkaistaan joutavalla "musiikilla", joka on samaa vaikka kääntäis kanavaa.
- Joutavanpäiväiset terveiset navetasta tupaan
voi minusta nykyisin lähettää muutenkin kuin maakunnallisessa verkossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1704701- 123286
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos402203Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly261984Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?471906Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo6641837- 1161796
- 1371727
- 451485
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101421