Kun joku laittaa jotakin erilaista "Mitä kuoleman jälkeen" palstalle, elikkä jonkin toisenlaisen teorian, samalla uskikset hyökkäävät jeesus viesteillään päälle. Ennen siellä oli erilaista, nyt se on muuttunut uskisten "JEESUS KESKUS" paikaksi. Että niillä on oma päämaja kai siellä. Sitten "Ateismi" palsta on varmaan niille "VARASTO" kun tänne tulee sitä sun näitä uskis viestejä paljon enemmän. Enää siellä "Mitä kuoleman jälkeen" palstalla ei muusta oikein puhutakkaan kuin jeesuksesta suurimmaksi osaksi. Ennen siellä keskusteltiin ihan henkimaailman asioita, eikä jeesustelua tullut kuin hyvin pienen osan, mutta nykyään koko palsta on ihan "Hajalla".
Tulin tänne mölisemään ja purkamaan paineita kun oli jonnekkin ne purattava. Että moikka vaan sitten kaikille, minä tästä lähden purkamaan paineita päässäni ihan unessa. Unissani ei ole yhtään uskista, ainakaan nähnyt, joten voitte yhdistellä sateelliittivastaanottimella päähäni päästänne jos haluatte katsella uniani. Tai virittäkää metalliputki läpi aivon keskiosan niin eiköhän kanavia ala näkyä enemmän. ;)
Tuo toinen palsta
6
284
Vastaukset
- -Ergo sum-
Palstan on vallanneet riidanhaluiset ääliöt, joilta harvoin läytyy mitään älykästä sanottavaa. Heillä ei ole muuta tarkoitusta kuin korostaa omaa egoaan sylkemällä kaikkia toisin ajattelevia silmille.
Ei ihme, että uskovat saavat ateisteista täällä väärän kuvan. Tai oikestaan alan itsekin jo epäillä, onko se sittenkään niin väärä kuva....- DarkNinjaHiiri
Ihan sama mikä kuva uskiksilla on ateisteisteista aina on yhtä hauskaa kun kommunistimoraalittomaksi sanotaan. Vetäköön vaan VIT** päähän.
Se mitä kuoleman jälkeen tulee on selviö. Sitten olet kuollut eikä sinua ole olemassa kuin kausaliteetissa mutta etpä sitä murehdi kun et ole olemassa. Aivan turhaa taikauskoa että menisit muka taivaaseen joka jeesushihhulien oma mielihyväsatu. Pahat joutuu helvettiin on kanssa mielihyväsatu.
Vetäköön uskikset muovipussit päähän ja tukehtukoon sillä silloin maailma on parempi paikka. Nyt kaljaa sopivasti että maanantaina jaksaa kahdeksalta herärätä :)
http://www.youtube.com/watch?v=tr-yOUwnuGY
Sanoista viis. Hyvä Beat. - PONSSE 54
DarkNinjaHiiri kirjoitti:
Ihan sama mikä kuva uskiksilla on ateisteisteista aina on yhtä hauskaa kun kommunistimoraalittomaksi sanotaan. Vetäköön vaan VIT** päähän.
Se mitä kuoleman jälkeen tulee on selviö. Sitten olet kuollut eikä sinua ole olemassa kuin kausaliteetissa mutta etpä sitä murehdi kun et ole olemassa. Aivan turhaa taikauskoa että menisit muka taivaaseen joka jeesushihhulien oma mielihyväsatu. Pahat joutuu helvettiin on kanssa mielihyväsatu.
Vetäköön uskikset muovipussit päähän ja tukehtukoon sillä silloin maailma on parempi paikka. Nyt kaljaa sopivasti että maanantaina jaksaa kahdeksalta herärätä :)
Sanoista viis. Hyvä Beat.Ei kai sinullakaan ole todisteita näkemyksillesi
enempää kuin minullakaan. Usko on uskoa ja perustuu Raamattuun.Haluaisin olla näkemässä kun joskus olet lähdössä tuonpuoleiseen, toivottavasti et ole silloin yhtä varma.Minulla ei ole varaa kokeilla.En ole valitettavasti uskossa. mutta toivon että olisin sitä joskus TODELLA. - Kössönöm
PONSSE 54 kirjoitti:
Ei kai sinullakaan ole todisteita näkemyksillesi
enempää kuin minullakaan. Usko on uskoa ja perustuu Raamattuun.Haluaisin olla näkemässä kun joskus olet lähdössä tuonpuoleiseen, toivottavasti et ole silloin yhtä varma.Minulla ei ole varaa kokeilla.En ole valitettavasti uskossa. mutta toivon että olisin sitä joskus TODELLA.kuin kuoleminen olisi jollekkin reissulle lähtemistä. Reppu selkään ja menoksi!
Päin vastoin, kuolema on tämän elämäntaipaleen päätepiste. Matka on ohi.
Eikä postikortteja enää lähetellä. - -Ergo sum-
DarkNinjaHiiri kirjoitti:
Sanoista viis. Hyvä Beat.M.O.T.
PONSSE 54 kirjoitti:
Ei kai sinullakaan ole todisteita näkemyksillesi
enempää kuin minullakaan. Usko on uskoa ja perustuu Raamattuun.Haluaisin olla näkemässä kun joskus olet lähdössä tuonpuoleiseen, toivottavasti et ole silloin yhtä varma.Minulla ei ole varaa kokeilla.En ole valitettavasti uskossa. mutta toivon että olisin sitä joskus TODELLA.hienoa että haluasit uskoa.:) Mutta valitettavasti se ei vielä ihan riitä.
Sinun kannattaa kokeilla uskallatko rukoilla ja pyytää Jumalaa ilmestymään elämääsi. Hän tekee sen jos vain haluat. Hän rakastaa sinua niin paljon ettei sinua pakota uskomaan mutta odottaa sinun pyyntöäsi tulla elämääsi.
Itse olen Jumalan päästänyt elämääni ja ei se elämä sen kummempaa ole..On hyviä ja huonoja päiviä mutta tiedän etten koskaan ole yksin. ei meistä koskaan täydellisiä ihmisiä tule vaikka jotukt sitä uskovista odottavat.
Yhtä lailla me teemme vääriä tekoja mutta sen tähden me Jumalaa tarvimmekin. Hän on maksanut meidän syntimme että meillä olisi mahdollisuus pelastua. Ja se tarkoittaa kaikkia ihmisiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6564830Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202255- 1031434
- 881342
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231336Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia1301141Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681065Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi255968- 72957
Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75955