Miehen edut

Parisuhde kaupassa

Miksi ihmeessä, yli nelikymppinen nainen voi olla niin epäsuosittu "markkinoilla". Omanikäiset miehet etsivät vain nuoria, kiinteitä siloposkia, mutta meidän pitäisi tyytyä noihin yli-ikäisiin äijänkäppäniin. Kun katsoo noita treffi-ilmoituksiakin, niin siellä ylipainoiset ja ikäiset miehen etsivär mallimitoissa olevia, vielä lapsen kengissä olevia neitoja, mutta tarttuuko nuoret näihin? Naisten ilmoituksissa jotenkin realiteetti tuntuu olevan paremmin jyvällä. En yhtään ihmettele, kun meitä yksinäisiä on niin paljon, unelmat ovat hyviä, mutta kohtuus kaikessa.

8

885

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ....taidoistaan....

....epävarmat miehet etsivät itseään nuorempaa seuraa. Ei heillä ole meille kypsille ja "vaativille" naisille mitään annettavaa. Ainakin minä ole todella vaativa nainen (45 v) rakastelutaitojen, käytöstapojen, huomioimisen jne suhteen. Tuli "koeajettua" monta miestä ikähaarukalla 32 - 58 v ennenkuin löytyi mieleinen. Nyt minulla on oikein IHANA mies, 48 v.

Olkaa 40 naiset huoletta. Kyllä meidän ikäiset miehet saavat "nokilleen" niiltä nuorilta, n. 20 v naisilta. Nuoret naiset ottavat vanhoista miehistä kaiken hyödyn irti ja pistävät sen jälkeen äijän "kiertoon". Oman tyttären ystäväpiirissä on menossa tällainen "vanhojen miesten" "tyhjennysoperaatio" ja täytyy sanoa, että kovasti vain naurattaa. Osaavat miehet olla TYHMIÄ.

• Tuo nyt oli aikamoista yleistystä.Itse olen 40v.Ja olen täältä löytänyt montakin ikäistäni seuraa,joidenkin kansa on menty pidemälle kuin toisten, mutta se ikärymä on tärkaä.Samojaasioita mistä keskustella ja muistella

• vaihdevuosia tms

Hiukka samoja kokemuksia on minulla, mutta siitä parjaamastasi miesnäkökannasta katsoen.

Kaikenlaisia elähtäneitä, vatsakkaita ja omaan elämäänsä kyllästyneitä naisia on vastassa, vaikka kuina kyselisin liikunnallista, säännölliset elämäntavat omaavaa ja tasapainoista nelkyt naista. Itse olen 25 painoindeksillä oleva 47v mies, juoksen ja pyöräilen, luen ja olen kiinnostunut maailman asioista. Akateemista taustaakin löytyy, vaikken haluakaan sitä kovin korostaa. Sitten kun pistän ilmoituksen jonnekin, niin vastaajina on kaiken kärsineitä katkeria ihmisenpuolikkaita joilla oma elämä on mitä sattuu...

Eipä paljoa innosta. Pitää kai alkaa tekemään väkisin tuttavuutta kuntosalilla...

• mahdat olla

Missähän kuntosalilla mahdat olla?

• ei ole kiinniotettavaa!

Miehessä täytyy olla hiukkasen painoakin, jottei tuuli vie.

• ottaa itse yhteyttä

Et ainakaan minun treffi-ilmoitukseenikaan ole vastannut.. olen sentään akateemisesti koulutettu, painoindeksillä 24 varustettu nainen, jonka huoletta kiskoa kuntosalille, uimaan tai vaikka keilaamaankin:)... tosin minulla on muutama murkkukin.. se taitaa häiritä useimpia :)

• ...olen....

...varmasti varustettu painoindeksillä 31, mutta silti olen kaunis ja ihana. Mieheni on luurankolaiha, jonka toivoisin saavan hiukan lihaa luittensa ympärille, jotta rakastelu olisi pehmeämpää ja "sileämpää". Hän on todella seksikäs, muttei mitenkään erityisen komea.

Miestäni eivät minun läskit haittaa, vaan hän on ihan hulluna minuun ja "jööti" aina valmiina rakasteluun.

Kyllä se on rakkaus, joka sokaisee. Rakastunut ihminen hyväksyy toisen sellaisena, kuin toinen on. Minä en laihduta yhdenkään miehen takia. Minä en arvosta lainkaan pinnallisia ihmisiä.

Sisäinen kauneus pysyy ja "paranoo". Ulkokuori rapistuu vääjäämättä iän myötä.

• nääs

Kun suomalaiset miehet ovat vielä niin reppanoita ettei niistä ole kypsien naisten kumppaniksi. Niiden on helppo juksata nuorempia naisia ja puhua puppua (eipä ne juuri muuta osaakaan). Tapakoulutukseen saisi suomalaiset miehet laittaa. Äidin helmoista vieroittuminen on monella vielä hakusessa josku jotku osaa koskaan irrota ja itsenäistyä. Joillekin nainen on vain äidin jatke. Säälittävää.
      Paikkakunnalla jossa asun olisi järjestetty kurssi parisuhteesta kuukauden mittainen kansalaisopistolla, mutta kurssille ei ollut kuin yksi osaanottaja: MINÄ! Heheh, se kertoo paljon siitä kuinka vähän välitetään edes puida asioita keskenään.
      Kurssi luultavasti oli myös saanut alkunsa minun ideasta jonka s-postina lähetin opistolle aiheella: "voisiko järjestää kurssia joka käsittelee rakkautta miehen ja naisen välillä koska nykyelämässä on paljon yksinäisiä sinkkuja sekä monet suhteet päättyvät eroon, eikö asioista voisi keskustella jonkun alustajan johdolla." Aihe-ehdotus meni jotenkin noin. Olin ihmeissäni että todellakaan se ei saanut sen enempää suosiota, missä syy? Olin todella pettynyt, odotin hedelmällisiä keskusteluja ja asioiden oikenemista ja selvenemistä jotta päästään eteenpäin silläkin uralla.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      50
      6733
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      675
      2915
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      83
      1270
    4. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      97
      1249
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1235
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      61
      1144
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      89
      1130
    8. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      237
      1100
    9. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      72
      1012
    10. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      241