ja uudet kujeet huomenna.Hieman jännittää
keuhkokuvausten,ja vatsan TT:n vastaukset.
Uusi viikko,
50
1309
Vastaukset
- mumsku
sinulle peukkuja,Ira,ettei mitään vakavaa olisi.Mihin aikaan saat huomenna tulokset?
- Tsemppiä kovasti
Hyvä,että saat tietää tulokset. Varmasti jännittää, mutta epätietoisuus on kaikkein pahinta. Pääasia, että saat itsesi parempaan kuntoon, jaksat sitten lähteä Kägösen luo marjastamaan.
- Ira¤
iltapäivällä lääkäri soittaa,en ole oikein uskaltanut edes ajatella,no huomenna selviää.
- Ira¤
Ira¤ kirjoitti:
iltapäivällä lääkäri soittaa,en ole oikein uskaltanut edes ajatella,no huomenna selviää.
mieltä lämmittää pelkkä ajatuskin Kägösen maille
marjamatkasta ajattelu:)
- tässä ja nyt
Hyvä,että tutkivat. :)
- Ira¤
ja hyvää alkavaa viikkoa:)Puolikuu ja -4 pakkasta
taidan käpertyä vielä viltin alle maate. - Karjalankägönen
Ira¤ kirjoitti:
taidan käpertyä vielä viltin alle maate.Miekkii tiällä jännitän siun puolesta-onnella mänkköön se puhelu!!!Lähen kohta ajjoo hurruuttelemmaan-on tään leikkoomattoman ja leikatun olakapäihen ultra.Puolikas on ennee kuuta jälellä ja -8 pakkasta.
- jatta
Ira¤ kirjoitti:
taidan käpertyä vielä viltin alle maate.harottimet on pystyssä. Hyviä uutisia odotellaan kaikki. Siitäkin huolimatta, että ne uutiset koskee vain sinua. heh, heh....
- Zom
Ira¤ kirjoitti:
taidan käpertyä vielä viltin alle maate....hyviä uutisia tänä päivänä, olkoon onni myötä! Tärkeintä on, että saa oikean hoidon ja paraneminen pääsee alkamaan.
- Ira¤
Zom kirjoitti:
...hyviä uutisia tänä päivänä, olkoon onni myötä! Tärkeintä on, että saa oikean hoidon ja paraneminen pääsee alkamaan.
teillä voidaan,onko apua löytynyt ukkokultasi kipuihin?Mitenkä sinä itse olet voinut?
- Zom
Ira¤ kirjoitti:
teillä voidaan,onko apua löytynyt ukkokultasi kipuihin?Mitenkä sinä itse olet voinut?
...vilkas päivä, vaikka olin ajatellut tehdä tästä oikein hiljaisen kotipäivän! Niinpä ehdin vasta äsken katsomaan, millaisia uutisia sait iltapäivällä. Ihan jännitti avata viestisi, jonka kirjoitit lääkärin soitettua - hyvä kun sait sen lähetteen!
Koirulin emäntä komensi minut jäämään tänään kotiin, hoiti puolestani apteekki- muut asiat ja ensimmäistä kertaa flunssansa jälkeen meni tapaamaan isäänsä sairaalaan. Ukkokulta oli käyttänyt kännykässä väärää PIN-koodia, joten lukkoonhan se meni. Ilmankos minä vietin päivän puhelimessa, kun suku ei saanut ukkokultaan yhteyttä! Etsin sitkeästi pari tuntia PUK-koodia, jotta kännykän saisi taas toimimaan, mutta eihän sitä löytynyt. Piti luovuttaa ja soittaa asiakaspalveluun...
Ukkokulta oli kaatunut, mutta ilmeisesti ei mitään pahempaa ollut kuitenkaan sattunut. Vahva kipulääkitys tekee tokkuraiseksi ja kun tasapaino on muutenkin huono, voi sattua vahinkoja. Kovasti iloinen oli mies, kun tyttö oli niin terve, että uskalsi käydä isänsä luona. Valitettavasti tassuterapeutin salakuljetus osastolle ei onnistu! :) - jatta
Zom kirjoitti:
...vilkas päivä, vaikka olin ajatellut tehdä tästä oikein hiljaisen kotipäivän! Niinpä ehdin vasta äsken katsomaan, millaisia uutisia sait iltapäivällä. Ihan jännitti avata viestisi, jonka kirjoitit lääkärin soitettua - hyvä kun sait sen lähetteen!
Koirulin emäntä komensi minut jäämään tänään kotiin, hoiti puolestani apteekki- muut asiat ja ensimmäistä kertaa flunssansa jälkeen meni tapaamaan isäänsä sairaalaan. Ukkokulta oli käyttänyt kännykässä väärää PIN-koodia, joten lukkoonhan se meni. Ilmankos minä vietin päivän puhelimessa, kun suku ei saanut ukkokultaan yhteyttä! Etsin sitkeästi pari tuntia PUK-koodia, jotta kännykän saisi taas toimimaan, mutta eihän sitä löytynyt. Piti luovuttaa ja soittaa asiakaspalveluun...
Ukkokulta oli kaatunut, mutta ilmeisesti ei mitään pahempaa ollut kuitenkaan sattunut. Vahva kipulääkitys tekee tokkuraiseksi ja kun tasapaino on muutenkin huono, voi sattua vahinkoja. Kovasti iloinen oli mies, kun tyttö oli niin terve, että uskalsi käydä isänsä luona. Valitettavasti tassuterapeutin salakuljetus osastolle ei onnistu! :)ollut varsinainen Sherlok Holms (en muista mite se oikeesti kirjotetaan). Sellaisessa hommassa väsyy kummasti.
Onneksi ukkokultasi ei satuttanut itseään. Lääkkeiden kanssa eläminen on aika ajoin melkoista sekoilua. Se, että hän osaa ja jaksaa olla iloinen tekee hyvän mielen tuntemattomallekin.
Terveisiä kummallekin. - Ira¤
Zom kirjoitti:
Ukkokulta oli kaatunut, mutta ilmeisesti ei mitään pahempaa ollut kuitenkaan sattunut. Vahva kipulääkitys tekee tokkuraiseksi ja kun tasapaino on muutenkin huono, voi sattua vahinkoja. Kovasti iloinen oli mies, kun tyttö oli niin terve, että uskalsi käydä isänsä luona. Valitettavasti tassuterapeutin salakuljetus osastolle ei onnistu! :)on tervehtynyt,ja pääsi isäänsä ilahduttamaan.Kurja ukkokultasi kaatuminen onneksi ei pahasti käynyt.Nuo vahvat lääkkeet voivat tuollaista aiheuttaa.
minullakin on käynyt tuollainen kämmi,että sain lukittua koko puhelimen:)
Täytyisi olla niin pieni koira,jotta kassiin voisi piilottaa:) - mumsku
Zom kirjoitti:
Ukkokulta oli kaatunut, mutta ilmeisesti ei mitään pahempaa ollut kuitenkaan sattunut. Vahva kipulääkitys tekee tokkuraiseksi ja kun tasapaino on muutenkin huono, voi sattua vahinkoja. Kovasti iloinen oli mies, kun tyttö oli niin terve, että uskalsi käydä isänsä luona. Valitettavasti tassuterapeutin salakuljetus osastolle ei onnistu! :)Olipa mukavaa,että ukkokultasi sai tyttärenne luokseen käymään.Kyllähän siellä sairaalassa koko ajan odottaa vierailijota jos ei ole kovin väsynyt.Minun ukkokulta on parikin kertaa sairaalassa ollessaan näppäillyt väärän koodin ja puhelin simahtanut.Viime sairaala reissulla hän ei avannut ollenkaan puhelinta.Me soitimme hänen huonepuhelimeen,nykyäänhän sairaaloissa on oma puhelin joka potilaan vuoteen vierellä. Olisipa jännä salakuljettaa sinne sairaalaan koiruli,mitenhän onnistuisi.Terveiset ukkokullallesi sairaalaan ja ilmapalloja teille molemmille!
- Zom
Zom kirjoitti:
Ukkokulta oli kaatunut, mutta ilmeisesti ei mitään pahempaa ollut kuitenkaan sattunut. Vahva kipulääkitys tekee tokkuraiseksi ja kun tasapaino on muutenkin huono, voi sattua vahinkoja. Kovasti iloinen oli mies, kun tyttö oli niin terve, että uskalsi käydä isänsä luona. Valitettavasti tassuterapeutin salakuljetus osastolle ei onnistu! :)...teille kiitokset mukavista viesteistä! Pari tuntia sitten päivittelin tätä hiljaista kotipäivää, kun joudun viettämään sen puhelimessa. No, sen jälkeen on kännykkä soinut viidesti ja lankapuhelin kaksi kertaa - enkä minä ole koskaan oikein tykännyt lörpötellä puhelimessa... Ihan kurkkua kuivaa. Heh! Taidan nitistää kaikki puhelimet ja mennä vaakasuoraan asentoon!
- mumsku
Zom kirjoitti:
...teille kiitokset mukavista viesteistä! Pari tuntia sitten päivittelin tätä hiljaista kotipäivää, kun joudun viettämään sen puhelimessa. No, sen jälkeen on kännykkä soinut viidesti ja lankapuhelin kaksi kertaa - enkä minä ole koskaan oikein tykännyt lörpötellä puhelimessa... Ihan kurkkua kuivaa. Heh! Taidan nitistää kaikki puhelimet ja mennä vaakasuoraan asentoon!
irti lankapuhelimesta ja näpyttele kännykkääsi väärä pin-koodi,eiköhän siitä rauhoitu..
- pin-koodi
mumsku kirjoitti:
irti lankapuhelimesta ja näpyttele kännykkääsi väärä pin-koodi,eiköhän siitä rauhoitu..
saa aikaan, mitä? Pitäisiköhän kokeilla.
Varmasti sua hermostuttaa , mutta täällä ootellaan sun kanssa puhelua.:)
Ise olin niin hermona, että ei voinu etes vastata puhelimeen vaan jouduin laittaan isännän puhelimeen soitonsiirron että se kuunteli eka, ja kerto tuloksia. Sitten soitin itse vasta lääkärille..
Tsemppiä ja hyviä tuloksia:)- Abe/rhd
Heip Ira
Pidän peukkuja ja uskon et kaikki on hyvin ja voit jatkaa huoletta kesän odotusta.Aurinkokin on saapunut kunnioittamaan tätä päivää =))- Ira¤
aurinkoinen päivä näyttää tulevan,vasta heräsin.
Mukavaa aurinkoista päivää kaikille:)
Pian ne tulokset kuulee,on se otettava vastaan olivatpa kumpia hyvänsä. - kevätmielinen
Ira¤ kirjoitti:
Pian ne tulokset kuulee,on se otettava vastaan olivatpa kumpia hyvänsä.että ei ole löytynyt mitään syöpään viittavaa!
- Rilena52
Ira¤ kirjoitti:
Pian ne tulokset kuulee,on se otettava vastaan olivatpa kumpia hyvänsä.toivon todella minäkin, että saat hyviä uutisia!
- Ira¤
Rilena52 kirjoitti:
toivon todella minäkin, että saat hyviä uutisia!
miksi puhelin ei soi...kiertelin ulkona,ja kaupassa
ettei tulisi niin pitkäksi aika odotella soittoa. - jatta
Ira¤ kirjoitti:
miksi puhelin ei soi...kiertelin ulkona,ja kaupassa
ettei tulisi niin pitkäksi aika odotella soittoa.iha samal viissii miukii hermoo ottaa. Käväsin kierrätyskeskuksessa hakemassa rädei ja lumbui. Lusmuilin vielä Ompussa jonkin aikaa. Olin varma, että olet jo tähän mennessä saanut tiedon missä mennään.
Ei kuulu, ei näy. Ja minnuu jännittää nii et syvän hakkaa tuhatta ja sattaa. - Ira¤
jatta kirjoitti:
iha samal viissii miukii hermoo ottaa. Käväsin kierrätyskeskuksessa hakemassa rädei ja lumbui. Lusmuilin vielä Ompussa jonkin aikaa. Olin varma, että olet jo tähän mennessä saanut tiedon missä mennään.
Ei kuulu, ei näy. Ja minnuu jännittää nii et syvän hakkaa tuhatta ja sattaa.pitäisi suunnistaa kierrätyskeskukseen joku päivä kun saan itsestäni sen verran irti,voi löytyä vaikka mitä.
- jatta
Ira¤ kirjoitti:
pitäisi suunnistaa kierrätyskeskukseen joku päivä kun saan itsestäni sen verran irti,voi löytyä vaikka mitä.
jos vain jaksaa lähteä liikkeelle. Ilmaiskorista saa aina pitokuntoisia vaatteita ja paljon muuta. Sitten on 3 kpl/1€. Ensin kaikki pitää pestä kunnolla ainakin kahteen kertaan. Ihmiset sanovat etteivät käytä toisten vanhoja vaatteita. Minun isoäiti sanoi "vesj o paska puhistaja". Ja se pitää paikkansa.
Käsillä pitää aina olla jotain tekemistä. No, nyt kyllä on lisunut tähän teidän porukkaan. Sitten kun alkaa tehdä niin saa ihan oman näköisiä vaatteita. Nytkin ostin 4 vaatetta ja ison kangaspalan (saa hameen kesäksi), maksoivat yhteensä 2,10 €.
Se lähteminen vaan on aina niin vaikeaa. Mumskun (Belgin) pitäisi komentaa meitä enemmän liikkeelle. - Ira¤
jatta kirjoitti:
jos vain jaksaa lähteä liikkeelle. Ilmaiskorista saa aina pitokuntoisia vaatteita ja paljon muuta. Sitten on 3 kpl/1€. Ensin kaikki pitää pestä kunnolla ainakin kahteen kertaan. Ihmiset sanovat etteivät käytä toisten vanhoja vaatteita. Minun isoäiti sanoi "vesj o paska puhistaja". Ja se pitää paikkansa.
Käsillä pitää aina olla jotain tekemistä. No, nyt kyllä on lisunut tähän teidän porukkaan. Sitten kun alkaa tehdä niin saa ihan oman näköisiä vaatteita. Nytkin ostin 4 vaatetta ja ison kangaspalan (saa hameen kesäksi), maksoivat yhteensä 2,10 €.
Se lähteminen vaan on aina niin vaikeaa. Mumskun (Belgin) pitäisi komentaa meitä enemmän liikkeelle.vaikka olisi toisten pitämiä vaatteita saahan ne pestyä,ja joskus löytää tosi erikoisia vaatteita,tietty onhan joskus uuttakin saatava.
- marliisi54
pidellään täälläkin,toivottavasti saat kuulla hyviä tuloksia.
Varmasti joka kerta jännittää ,mitä sillä lääkärillä on sanomista.
Itse jännitin tänään parturissa kun kävin lyhennyttämässä hiuksia ajattelin että jos ne nyt juuri alkais irrota tuppoina ,niin siinä kanpaajakin olisi varmaan säikähtänyt.
Onneks vielä pysyivät päässä.- Ira¤
minulla kävi,kun oli pitkät hiukset joita pidin kiinni,niin menivät niin takkuun,ettei auki saanut
oli pakko ottaa sakset ja leikkaa koko tuppo pois ja
samantien kynin koko letin:)
Ei taida tänään soittaa,ja en tiedä mistä numerosta edes kysyä. - HYKSISTÄ
Ira¤ kirjoitti:
minulla kävi,kun oli pitkät hiukset joita pidin kiinni,niin menivät niin takkuun,ettei auki saanut
Ei taida tänään soittaa,ja en tiedä mistä numerosta edes kysyä.soita ennen kello 15.00. ?
Minulle antoivat kello ajan milloin lääkäri soittaa ei tarvinnut hermoilla. - marliisi54
Ira¤ kirjoitti:
Ei taida tänään soittaa,ja en tiedä mistä numerosta edes kysyä.on kurjaa, siinä ei osaa mihinkään muuhun keskittyä.Olisipa nyt soittanut ,ikävää jos joudut yön yli odottamaan tuloksia.
- Ira¤
marliisi54 kirjoitti:
on kurjaa, siinä ei osaa mihinkään muuhun keskittyä.Olisipa nyt soittanut ,ikävää jos joudut yön yli odottamaan tuloksia.
juuri kiireisen lähetteen laittaa gastropolille
jotain tulehdusta tai muuta siellä,ei viittaisi
syöpään,mutta tarkistetaan. - jatta
Ira¤ kirjoitti:
syöpään,mutta tarkistetaan.että sait lähetteen. Siitä se vaivojen selviäminen toden teolla alkaa. Hienoa!!!!!
- Tsemppiä kovasti
Ira¤ kirjoitti:
syöpään,mutta tarkistetaan.Oikein hyvä,vaan on se työn takana oikean hoidon saaminen. Kiireellinen lähete = alle viikko.
- jatta
HYKSISTÄ kirjoitti:
soita ennen kello 15.00. ?
Minulle antoivat kello ajan milloin lääkäri soittaa ei tarvinnut hermoilla.lappuun oli präntätty "iltapäivällä". Soitto tuli 15,48. No, täytyy myöntää, että iltapäivää oli.
- Ira¤
Tsemppiä kovasti kirjoitti:
Oikein hyvä,vaan on se työn takana oikean hoidon saaminen. Kiireellinen lähete = alle viikko.
ennen kevättä hoidot,vaan eipä ne kysele jos
on tullakseen. - Tsemppiä kovasti
Ira¤ kirjoitti:
ennen kevättä hoidot,vaan eipä ne kysele jos
on tullakseen.Ihan varmasti tulee ennen kevättä, kiireellinenn lähete vauhdittaa,kun selviää mikä on vaivana voidaan hoito kohdistaa oikein.Olet tehnyt kyllä aikamoisen työn, loppu menee omalla painollaan.
- Ira¤
Tsemppiä kovasti kirjoitti:
Ihan varmasti tulee ennen kevättä, kiireellinenn lähete vauhdittaa,kun selviää mikä on vaivana voidaan hoito kohdistaa oikein.Olet tehnyt kyllä aikamoisen työn, loppu menee omalla painollaan.
nyt lakkaan murehtimasta,ja käännän katseen tulevaan.Tuntuu omituiselle miksi sitä ihminen aina murehtii etukäteen,kun osaisi elää vaan tässä ja nyt.Nyt on hyvä olla ja nauttia siitä.
- Karjalankägönen
Ira¤ kirjoitti:
syöpään,mutta tarkistetaan.Toivottaan,jotta piäset jo parin viikon sisällä lisätutkimukssiin!Ja tärkkeintä tässä oli miusta se,jotta eivät sanonu,eivätkä ilimmeisesti ees eppäile,jotta ois syöppee.Tää paksusuolivaiva aihheuttaa jo pelekästtään sitä turvotusta ja ripullii,ja jos on Grohnin tauti,niin sekkää ei oo mittää syöppään verratessa!Hieno juttu,jotta jaksoit taistella ihtes sinne tutkimukssiin piässyyn asti:)
- Ira¤
Karjalankägönen kirjoitti:
Toivottaan,jotta piäset jo parin viikon sisällä lisätutkimukssiin!Ja tärkkeintä tässä oli miusta se,jotta eivät sanonu,eivätkä ilimmeisesti ees eppäile,jotta ois syöppee.Tää paksusuolivaiva aihheuttaa jo pelekästtään sitä turvotusta ja ripullii,ja jos on Grohnin tauti,niin sekkää ei oo mittää syöppään verratessa!Hieno juttu,jotta jaksoit taistella ihtes sinne tutkimukssiin piässyyn asti:)
mennä vaikka kuinka moneen paikkaan,jos vaivat vaan jatkuvat,että saadaan syy selville.
- jatta
Ira¤ kirjoitti:
nyt lakkaan murehtimasta,ja käännän katseen tulevaan.Tuntuu omituiselle miksi sitä ihminen aina murehtii etukäteen,kun osaisi elää vaan tässä ja nyt.Nyt on hyvä olla ja nauttia siitä.
Kun näin eka kertaa nimin "Tässä ja nyt" ajattelin "kylläpä on fiksu ihminen kun tajuaa missä ajassa pitää elää.
Se yksi intiaanipojan sanonta taisi olla jotenkin näin "eilinen on historiaa, sitä et voi muuttaa, huomisesta et tiedä vielä mitään, elä siis tätä päivää". - Ira¤
jatta kirjoitti:
Kun näin eka kertaa nimin "Tässä ja nyt" ajattelin "kylläpä on fiksu ihminen kun tajuaa missä ajassa pitää elää.
Se yksi intiaanipojan sanonta taisi olla jotenkin näin "eilinen on historiaa, sitä et voi muuttaa, huomisesta et tiedä vielä mitään, elä siis tätä päivää".osaisi elää todeksi.
- kevätmielinen
Ira¤ kirjoitti:
syöpään,mutta tarkistetaan.Hyvä ettei syöpää, eiköhän se siitä selviä jahka nyt tutkivat ja hoitavat kunnolla! :)
- Ira¤
kevätmielinen kirjoitti:
Hyvä ettei syöpää, eiköhän se siitä selviä jahka nyt tutkivat ja hoitavat kunnolla! :)
kutsua,pääsen taas sairaalan kanttiiniin leivoskahville;)
- tässä ja nyt
Ira¤ kirjoitti:
syöpään,mutta tarkistetaan.asiat etenevät sinun kohdallasi. tsemppii nyt vaan!
- mumsku
Ira¤ kirjoitti:
kutsua,pääsen taas sairaalan kanttiiniin leivoskahville;)
mukava kuulla,ettei mitään syöpä epäilyä!Uskoisin että kiireellisellä lähetteellä pääset pian jatkotutkimuksiin.Aikoinaan joskus ukkokullalle soittivat syöpäpolilta,että aamulla sairaalaan,lähete on laitettu postiin,mutta tulee vasta päivällä.Toisinaan taas jouduimme soittelemaan ja kyselemään perään.Samoinhan tällä kertaa,lääkäri soitti verikokeiden tulokset saatuaan,että heti sairaalaan.
Minäkin käyn aina syöpäpolilla siinä kahviossa,otan yleensä kaffeeta,juustosämpylän(ne on siellä hyviä,tuoreita)ja rahkapullan. - mumsku
saattanut kampaaja aika paljonkin säikähtää.Olisit sitten vaan rauhallisesti todennut että ei ollut tarkoitus ihan näin lyhyeksi..
- Elisama
Ira¤ kirjoitti:
syöpään,mutta tarkistetaan.Vaikuttaa hyvältä. Se on hieno asia.
- jatta
Ira¤ kirjoitti:
osaisi elää todeksi.
Luin artikkelin S:n altistamisesta lymfoomaan. Aiemmin oli vain maininta "altistaa". Tiedän kaksi, jotka ovat saaneet S:n seurauksena lymfooman. Tämä artikkeli kesrtoi uudesta tutkimuksesta. Altistuminen ei olekaan niin yleistä kun aiemmin on oletettu.
Nyt ei enää tarvitse joka patin kohdalla miettiä onko tää nyt sitä itteensä. Helpotti valtavasti. - tässä ja nyt
jatta kirjoitti:
Luin artikkelin S:n altistamisesta lymfoomaan. Aiemmin oli vain maininta "altistaa". Tiedän kaksi, jotka ovat saaneet S:n seurauksena lymfooman. Tämä artikkeli kesrtoi uudesta tutkimuksesta. Altistuminen ei olekaan niin yleistä kun aiemmin on oletettu.
Nyt ei enää tarvitse joka patin kohdalla miettiä onko tää nyt sitä itteensä. Helpotti valtavasti.Helpotus on aina helpottavaa. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496345Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6432641Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831209- 821133
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.831114Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä601078Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2991076- 841055
- 66951
- 228854