Onko jollain tietoa miksi pensan kulutus on runsasta noin 11-13litraa sadallekm.Myos moottorin varoitusvalo palaa mutta auto toimii joten kuten.Kiihtyy vähän laiskasti,ja käynnistäessä lykkää aika lailla pensanhajuista pakokaasua. Että mistähän päin voisi ruveta etsimään vikaa.
saab 900 vuosm.97
11
2024
Vastaukset
- B4uer
Aika runsaaltahan tuo kulutus kuulostaa vaikka itselläni ei kyseistä autoa olekkaan.
Mahtaisiko olla seossuhde liian rikkaalla?
Onko tämä kyseinen malli autom. vai käsi ryypyllä?
Jos käsiryypyllä tarkista ettei ryyppy jää osittain päälle.
Tietysti ilmanputsari kannattaa uusia sillä kyllähän se tiedetään mitä likainen ilmanputsari saa aikaan :)Kyseinen auto on suoraruisku ja manuel.Vaihdettu on tulpat ja ilmanputsari. Kyseinen vika tuli ihan yhtä-äkkiä.,ittaritaulussa alkoi palamaan varoitusvalo
- kysy joltain
Manse1 kirjoitti:
Kyseinen auto on suoraruisku ja manuel.Vaihdettu on tulpat ja ilmanputsari. Kyseinen vika tuli ihan yhtä-äkkiä.,ittaritaulussa alkoi palamaan varoitusvalo
Kysy joltain korjaamolta mitä se ,ittarivalo mahtaa tarkottaa.
Vähän vaikkee netissä vatata kun ei tiedä että mikä valo.
- vaagen
Oireet sopisi termostaatin jumiintumiseen ja kone käy siksi kylmänä ja rikkaalla. Vaihto on pikku homma alan korjamolla. Vika aiheuttaa myös häiriövalon palamisen.
Moottorin lämpömittari näyttää normmaalia lämpöä,joten vika ei ole siinä. Kiitti vaan vinkistä.
- DB-1
Eikö nyt ole kuitenkin järkevintä käydä luetuttamassa vikakoodit? -> Ei tarvitse merkkiliikkeeseen mennä, kyllä ne muuallakin vikakoodit saa luettua.
Kohta sulla on pahimmassa tapauksessa koko kone rikki. - arska
Ilmamasamittari voi olla rikki, jos mittari ei anna tietoa ohjainyksikölle ohjainyksikkö säätää seoksen rikkaalle niin että varmasti käy.
Viallinen mittari sytyttää myös varoitusvalon.
Irroita ilmamassamittari ja tarkista onko lanka ehjä.- rampo3
Kerroppa minulle myös missä kyseinen mittari sijaitsee.
- eskad
rampo3 kirjoitti:
Käy luetuttamassa vikakoodit helpommalla selviät, ei tarvitse arvata ja vaihtaa kalliita ehjiä osia.
- moottori?
rampo3 kirjoitti:
Ilmamassamittari mittaa moottorille menevää ilmamäärää, eli on siis ilmasuodattimen ja imukanavan välisessä kanavaosassa.
- zdgm.j,jh
moottori? kirjoitti:
Ilmamassamittari mittaa moottorille menevää ilmamäärää, eli on siis ilmasuodattimen ja imukanavan välisessä kanavaosassa.
Se ei kerro mitään vaikka se lanka ois ehyt. Meet ja luetutat ne vikakoodit merkkiliikkeessä maksaa about 10e
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577320Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7393594Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3711978Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1651816- 861459
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841401- 911290
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631257Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621251- 811164