Joskus olin. Muistampa eräänkin tapauksen 1989, kun olin liikematkalla ja kotiin oli tilattu puhelinasentaja. No tämä kävikin poissaollessani. Kun tulin kotiin, huomasin lakanassa märän läiskän ( peti sijaamatta). Kun kysyin asiasta, selitti exäni, että koira hyppäsi sänkyyn märkänä. No läikän koko kyllä täsmäsikin melko hyvin isokokoisen susikoiramme tassun jättämäksi, mutta. Kun olen muistavinani, että silläkin, kuten muillakin koirillamme oli neljä tassua, ja läikkiä vain yksi.. Hmm... Melkein 20 vuotta olenkin ollut sitä mieltä, että se oli märän tussun jälki. Hmm. Nyt ei muistu mieleeni, jouduinko peräti vielä maksamaan puhelinasennuksenkin..
Avioliitossa se minäkin...
13
1861
Vastaukset
- mahdottoman
nopea mies, koska niillä on tiukka työaikataulu eikä yhtään lepohetkeä, vaikka hommat menisi putkeen eikä tulisi yllätyksiä
ai, mutta ennen vanhaanhaan, 20 v. sitten olikin lepsumpaa, ehti ja sai jopa rupatella asiakkaan kanssa... - ai.
ai.
Tämä Galleria-sivu on suljettu asiattoman sisällön vuoksi. Takaisin Gallerian etusivulle- yhden......
ukon kaikki galleriat ennemmin tai myöhemmin suljetaankin asiattoman sisällön vuoksi? Taitaa olla aika asiaton mies!
- KaunisVeera1
yhden...... kirjoitti:
ukon kaikki galleriat ennemmin tai myöhemmin suljetaankin asiattoman sisällön vuoksi? Taitaa olla aika asiaton mies!
Katselin tuossa Suntuubin käyttäehtoja. Mielestäni nämä sivut ovat aika lailla niiden vastaiset:
http://kartanonherra.suntuubi.com/?cat=1 KaunisVeera1 kirjoitti:
Katselin tuossa Suntuubin käyttäehtoja. Mielestäni nämä sivut ovat aika lailla niiden vastaiset:
http://kartanonherra.suntuubi.com/?cat=1Kaunis, kun et oikeata nikkiäsi uskalla käyttää. Onko edes kuvasi nähtävillä?
- oli kuulemma
koira tehnyt samat temput
merkit lattiassa...
pitäisikö uskoa; - ihan sellasta
kuin kämmenen jälkeä, ihan kuin joku olisi nojaillut kummallakin kämmenellä tapettiin (en muuten sallisi, tapettiin, tapettia sentään!), ei yleensä ihan kahden käden käden varassa nojailla seinään, jos vaikka puhutaan puhelimeen
mitähän noista merkeistä pitäisi ajatella
(aukottoman copyright-suojattu tieto) - pet i?
ei taida kuulua aktiiviseen sanavarastoon;
- terapeutti..
Voi olla että vaimosi maksoi asennuksen, mutta herättää kysymyksiä,,mm etkö tunne vaimoasi, vai vain epäilet? olisiko hän niin estoton ja huoramainen luonne, joka asuu kanssasi. Luuletko että uskaltaisi tehdä sitä aviovuoteessa selvin päin..? aika erikoinen juttu.. Luulen että olet mustasukkainen...vain..;) Jos on pitkään puutteessa niin sit..
- kävin..
Kävin hoitamassa kun hänellä oli kova puute ja äijä oli aina reissussa.. Anteeksi
- olkin
Niin ja olet sitten mies hyvä uhrannut asialle 20 vuotta, tietty ilman että olet mitään asiasta vaimollesi vihjaissut.
Hyvä-yvä, näin sitä suhdetta hoidellaan. Muutaman vuoden päästä ei sitten enään puhutakaan kun säästä....
Voi hesus mitä ukkoja maailma kantaakaan...- Magnus Von Lagerbom
Ajat sitten eronneet. Ja kyllä hän teki sitä avio- ja avovuoteessammekin monet kerrat. Myös autossa ja rantapusikoissa pyöriessään ns. rantaremmeissä juoden korvikeaineita miesporukassa. Exälläni on epävakaa-rajatilapersoonallisuus-sairaus josta eläkkeellä ja oireistoon kuuluu lähtemiset, irralliset sukupuolisuhteet sekä ns. juopottelu yms häiriökäyttäytyminen.. Nyt olen uudessa, erittäin hyvässä suhteessa ja entinen on enää kuin painajainen mielessäni. Elämä, jossa ei voinut kunnolla tehdä tulevaisuuden suunnitelmia kun ei koskaan tiennyt koska vaimo lähtee taas, aiheuttaen suuria taloudellisiakin menetyksiä.Monet kerrat luotin parempaan huomiseen mutta aina petyin. Ne lähtemiset eivät olleet hyväksi suhteelle. Eikä se häpeä, jota lapsetkin saivat tuntea äitinsä liikkuessa suuressa miesporukassa juopottelemassa pienellä paikkakunnalla. Tätä samaa jatkui kaikilla asuinpaikkakunnillamme. Nyt se on viimeinkin lopullisesti ohitse.
- Mustasukkainen
Mitä ilmeisemmin olet tulkinnut läiskän väärin. Se voi olla, että vaimosi/exäsi on vain pitänyt itsekseen hauskaa. Ja sitten vain yksinkertaisesti istunut lakanalle. Vai oletko jo teettänyt dna-analyysin läikästä? Silloin ainakin saisit olla rauhallisella mielellä, jos ei näytteessä olisikaan kyseistä eritettä. Luulo ei ole aina tiedon väärti. mahtaako puhelinasentajat nykyään olla niin vieteltävissä, että retkahtavat asiakkaiden sänkyyn? Selkein vaihtoehto kyseiselle tahralle on kuitenkin yllämainittu koira. Kannattaisiko ensin miettiä onko kyseessä edes fakta vaiko peräti fiktio? Joskus omat aivot tekevät kommervenkkejä mustasukkaisessa mielessä.
Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih567207Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7193370Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1481650Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2781530- 841355
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841351- 911240
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631217Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2331173- 811134